Registered: Jun 2001
Thnx voor de tracklist....heb helaas niet zo'n handig ftp'tje ergens waar ik de handel vandaan kan halen dus heb me AG sateliet maar weer s ff flink aan het werk gezet
May-28-2002 12:23
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Tall21
....heb helaas niet zo'n handig ftp'tje ergens waar ik de handel vandaan kan halen
is dat een hint?
niet dat ik ftpaccess heb ergens ofzo..boeit me nie zo en anders laat ik mn broertje dat ding downloade..das ook handig
die cd ziet er trouwens wel relax uit (die tracklist dan he)
Originally posted by kolkiewolkie
en dan hier de nieuwe:
DJ Astrid presents Positive Energy 3
Q-Dance / ID&T / 2002 / CD
Compilation facts:
hoe dat nou met die naam zit moei me niet vragen.. op de site klik je eerst op de cd van qontact, en dan staat er eens dat van: dj astrid presents positive energy 3..... misschien dat men een beetje slordig is geweest ofzo
Eh....Raar dattie Positive Energy Volume 3 heet, want die is allang uit! Je hebt gelijk.... Die Positive Energy 3 is vorig jaar al uitgebracht: 01-va-positive_energy_3_mixed_by_dj_astrid-cd-2001-???
Tracklisting.: CD1 Mixed by DJ Astrid
o1. Intro.
o2. Memnon feat Seroya - Renaissance (Original Mix).
o3. Afterburn - Frattboy.
o4. Chrome - Ritmo Del Mundo.
o5. Planet Perfecto - Bullit In The Gun 2000 (Solar Stone Dub).
o6. Free State - Different Ways (Original Mix).
o7. The Shrink - Pump It Up (Original Mix).
o8. Liquid DJ Team Pres. Carpet Peolpe - Liquidation.
o9. Charlie - Burn And Shiver (Airheadz Remix).
1o. Vengaboys - Cheekah Bow Bow (Transa Remix).
11. Swan & Spacey - Hold On (Mix 2).
12. Atlantis vs Avatar Feat. Mirjam Stockley - Fiji.
13. Destination Earth - Starlancer.
14. Vincent De Moor - Fly Away (Don Diablo's Refuse Mix).
15. Abnea - Velvet Moods (Original Mix).
16. Sister Bliss - Sister Sister (Original Club Mix).
17. Lange - I Believe (Lange Mix).
May-28-2002 14:43
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Positive Energy 3 igt in mijnkast... paar maanden geleden gekocht voor 5 euro ofzo
May-28-2002 20:12
Tall21
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by John
is dat een hint?
Oh nee hoor, was meer een vriendelijke knipoog naar een andere thread die ik laatst las, waarin wel naar ftp's gevraagd werd en die poster vriendelijk nee te horen kreeg
AG werkt voor mij tot nu toe prima...las alleen laatst beetje jammer bericht:
quote:
De jacht op de 'post-Napsters' is in volle gang. De muziekbranche richt dit keer de pijlen op AudioGalaxy, dat zich voor de rechtbank moet verantwoorden.
De Recording Industry Association of America (RIAA) heeft vrijdag officieel een zaak aangespannen tegen AudioGalaxy. Uit de ingediende documenten bij de rechtbank van New York blijkt dat de muziekindustrie de tot nu toe getroffen filtermaatregelen door AudioGalaxy volstrekt onvoldoende vindt.
AudioGalaxy is na Morpheus en KaZaA momenteel het populairste programma om muziek en ander soort materiaal mee uit te wisselen. Sinds pakweg een jaar ondernemen de makers van AudioGalaxy pogingen om materiaal waarop auteursrechten berusten te blokkeren.
Slechte filters
De gebrekkige filters van AudioGalaxy zijn de muziekindustrie (behalve de RIAA doen ook de NMPA en de verenigde songschrijvers aan de zaak mee) een doorn in het oog. "Als ze hadden laten zien dat ze daadwerkelijk konden filteren, dan zouden we hier niet staan. Een beginnende programmeur zou het nog beter doen dan zij hebben gedaan", zo wordt Matt Oppenheim van de RIAA door CNet geciteerd.
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen......
May-28-2002 21:00
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Die posters kun je gewoon in HMH van de muur rukken
Precies.. daarvoor hingen ze daar toch?? Maatje van mij had er ook nog een paar meegesnierd.. ik had er idd geen fut meer voor
May-29-2002 11:18
Obi
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
De Qontact CD... Meer informatie staat zaterdagavond op Q-dance.nl
May-29-2002 21:51
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
en top dat je het komt laten zien Obi
wat is dat ding linksboven? het bovenlichaam van DJ Astrid?