Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] boire ou conduire, il faut choisir.
Boire ou conduire ?
You do not have permission to vote on this poll.
Boire 15 50.00%
Conduire 15 50.00%
Total: 30 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Kartman
Pour ceux qui auraient jamais vu :

http://fr.youtube.com/watch?v=8b-r6gv6R68

trop bon

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-01-2008 19:26  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
bendi
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2007

J'opterais plus pour : boire ou choisir, il faut conduire

Old Post Oct-02-2008 09:54  France
Click Here to See the Profile for bendi Click here to Send bendi a Private Message Add bendi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

Si seulement c'était si simple...

La question c'est plutôt : consommer des produits détectables ou conduire ?

Old Post Oct-02-2008 11:51 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
Le 1er Janvier 2007, j'ai été de garde aux urgences dès 8h du mat'.
Et ce qui m'a choqué, c'est que 90% des entrées de 8h à 14h étaient des accidents de la route avec à chaque fois un taux d'alcoolémie élevé.
Yavé un gars qui avait plus de 3g,il s'était planté contre un arbre. sa femme était entre la vie et la mort en réa. Que lui dire?
Ca m'a trop marqué ce truc, depuis on s'arrange toujours entre pote pour que le conducteur ne boive rien.
C'est primordial, l'alcool au volant, c'est une véritable PLAIE!!!

Old Post Oct-02-2008 11:52  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by MARCO ERANA

C'est primordial, l'alcool au volant, c'est une véritable PLAIE!!!

pareil, je comprendrai jamais les gens qui laissent conduire une bouteille, déjà qu'une femme c'est dangereux, mais alors une bouteille, faut vraiment être à la masse

Old Post Oct-02-2008 15:50  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

Old Post Oct-02-2008 15:53  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

mdr

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-02-2008 15:54  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

mouarf!

Old Post Oct-02-2008 16:06  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by d&b
pareil, je comprendrai jamais les gens qui laissent conduire une bouteille, déjà qu'une femme c'est dangereux, mais alors une bouteille, faut vraiment être à la masse

tu m'as eu l'ami!

Old Post Oct-02-2008 18:06  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Anne arrête de bidouiller les votes !

Nan mais pcq franchement vous n'allez pas m'faire croire qu'il y a plus de conducteurs sérieux que d'alcoolos sur TA-fr !!

Run baby run !

Old Post Oct-02-2008 18:21 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Bon ok j'ai voté, j'ai presque renversé la tendance

Old Post Oct-02-2008 20:37 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by Tashita
Nan mais pcq franchement vous n'allez pas m'faire croire qu'il y a plus de conducteurs sérieux que d'alcoolos sur TA-fr !!

Il manque Obiwan Kénobi parce qu'il y en a qui ont pas le permis et qui aiment pas boire (non pas moi, j'ai le permis).

Old Post Oct-03-2008 07:05 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] boire ou conduire, il faut choisir.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackprog techno tune no.2 [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDisco Citizens - Footprint [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:44.

Forum Rules: