Originally posted by Optimus
ik denk dat DUitsland bij de laatste 4 komen...
En dat niet alleen......ze worden wereldkampioen!!!
Met vriendelijke groet.
Jun-02-2002 17:56
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
DER IS EEN STICKY GEMAAKT VOOR WK, OPROTTEN UIT DEZE THREAD DUS!!
likje voor iedereen
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-02-2002 18:01
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by New Wave
DER IS EEN STICKY GEMAAKT VOOR WK, OPROTTEN UIT DEZE THREAD DUS!!
likje voor iedereen
Sommige zullen het ook nooit snappen Tim . Ik vraag me wel eens af of ze wel lezen.
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jun-02-2002 18:09
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Optimus CHINA WERELDKAMPIOEN!!!!
FORZA ITALIA!
Alleen al omdat ze op het EK onterecht de finale verloren (na natuurlijk onterecht in de finale te zijn gekomen, maar je moet toch een favoriet hebben eej )
Jun-02-2002 19:08
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Sommige zullen het ook nooit snappen Tim . Ik vraag me wel eens af of ze wel lezen.
Mwah, iedereen kijkt niet verder dan zijn neus lang is.
Maar het begint te komen, der moet gewoon eens flink geschreeuwt worden
Morgen brazilie, dat wordt hopelijk weer dik veel samba samba!!
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-02-2002 20:50
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
Location: K'pen
huh ??żż doet Nederlandniet mee ??
___________________
2 bier a.u.b.
Jun-02-2002 21:08
Tall21
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Voorburg, The Netherlands
Hoop dat Zuid-Korea gaat stunten.....
GUUS FOR PRESIDENT!!!
___________________
Jun-03-2002 10:32
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
brazilie gewonnen wat ook wel enigsinds terecht was.. maar best wel geinige wedstrijd om naar te kijken.. aantal mooie acties w000tttt.. die spits van turkije deed wat moois en ronaldo liet af en toe weer wat heftigs zien.. en denilson, OMG die gast kan dribbelen niet meer normaal..
maar de grote vraag, was het een penalty..
ps. mooie comedie van rivaldo! word geraakt op je been grijp je naar je hoofd!
ja die spits (ben ff naam vergeten (niet hakan sukur)) maakte een vet mooie actie, dikke straatvoetbal actie.
was trouwens geen penalty, de overtreding werd al 5 meter buiten het strafschopgebied begaan, beetje jammer, vond de scheids zoiezo beetje knullig fluiten. En die bal in de laatste minuut was gewoon stom van hakan unsal, moet die die bal maar niet richting rivaldo poeieren. Ik zou dan ook zo gaan liggen....