Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dancepop (o.a. Tiesto, Armin van Buuren, Johan Gielen en Michel de Heij)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TimeportE
... Addicted Yet ?



Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ik denk dat ik binnenkort wel eff kaartje ga kopen!! zon event is gewoon perfect want dan krijg ik mijn vrienden gewoon mee die allemaal naar kane en direct willen gaan kijken!


___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jun-15-2002 10:10  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Arnhem

quote:
Originally posted by TimeportE
ik denk dat ik binnenkort wel eff kaartje ga kopen!! zon event is gewoon perfect want dan krijg ik mijn vrienden gewoon mee die allemaal naar kane en direct willen gaan kijken!


Dan moet je waarschijnlijk die vrienden ook teleurstellen....
Kane komt namelijk ook niet.....

Met vriendelijke groet.

Old Post Jun-15-2002 16:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Arnhem

Het duurt nog effe voordat het zover is, maar de draaitijden voor DancePop zijn bekend:

Zaterdag:
17.00-19.00 uur Remy
19.00-21.00 uur Ferry Corsten
21.00-23.00 uur Johan Gielen

Zondag:
13.00-14.30 uur Promiss
14.30-16.00 uur Mark van Dale
16.00-18.00 uur Michel de Heij
18.00-20.00 uur Jean
20.00-23.00 uur Tiësto

Ook de site is nu operationeel: DancePop

Met vriendelijke groet.

Old Post Jun-29-2002 17:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER



Registered: Nov 2000
Location: Holland

zo lekker line up'je...denk dat ik wel even langs kom wippen...

Old Post Jul-01-2002 00:00  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Arnhem

Het is bijna zover! Zijn er al mensen die weten of ze naar DancePop gaan??

Met vriendelijke groet.

Old Post Aug-25-2002 15:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Odyne
Flipper01 Addict



Registered: Aug 2002
Location: Groningen

ik ga!!! (ook beide dagen en of ik naar de eau ga, ligt aan mn gezelschap.. of ik mee mag )

Last edited by Odyne on Aug-25-2002 at 16:04

Old Post Aug-25-2002 15:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Odyne Click here to Send Odyne a Private Message Add Odyne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger



Registered: Jan 2001
Location: Holland

Ik ben er ook allebei de dagen + waarschijnlijk zaterdagnacht wel ff in de Eau (als het toch graits is )

GreetZ, DC


___________________

Old Post Aug-25-2002 15:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Arnhem

Programma Eau Arnhem zaterdag 07-09-2002:

AUSTIN POWERS PARTY!!!!

Peter van Leeuwen («O») //Promiss //Tommy («O») //Spider

Austin Powers' new film "Goldmember" is coming! The official release parties will go around the nation!! Yeah baby, yeah!!
Please be aware that with your Dancepop-ticket you can get free entrance till 01.00!!!!

Met vriendelijke groet.

Old Post Aug-25-2002 16:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Hmmm... zit er wel interessant uit... ik zal eens kijken...

Old Post Aug-25-2002 17:13 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin



Registered: Mar 2001
Location: Groningen
Thumbs up DancePop

Ik heb een beetje weinig tijd voor een heel verslag, want ik sta over een uurtje alweer bij Promiss!
Dancepop was gister echt lekker!! Johan Gielen, Ferry Corsten en Remy draaiden erg lekker!! Vandaag is het tijd voor: Promiss, Mark van Dale, Michel de Heij, Jean en Tiësto

http://www.downfire.com/mood43/Flippie!/Remyinfulleffect.jpg

[IMG]http://www.downfire.com/mood43/Flippie!/SmirnoffDanceArea(1).jpg[/IMG]


[edit] Waarom doen mijn pics het niet?? [/edit]


___________________

Last edited by Flipper01 on Sep-08-2002 at 10:24

Old Post Sep-08-2002 10:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger



Registered: Jan 2001
Location: Holland

Ik probeer vanaav m'n foto verslag van 2 dagen erop te hebben, moet laat naar school maar ik zal proberen


___________________

Old Post Sep-09-2002 08:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger



Registered: Jan 2001
Location: Holland
Het verslag

Zaterdag 7 September
Door het geweldige idee van de NS om tijdens dit weekend geen treinen te laten rijden tussen Arnhem en Nijmegen waren we genoodzaakt wat vroeger te vertrekken. Gelukkig konden we bij een vriend in Arnhem slapen en hadden we er 's nachts geen last van.
Na wat boodschappen en een maaltijd was het tijd om te gaan.

Johan Gielen 17:00-19:00
Met het verleden in het achterhoofd met een beetje tegenzin naar meneer Gielen... Sommigen vinden hem geweldige, ik vind hem een plaatjesdraaier. Wat ik daarmee bedoel is dat de lijn in z'n sets ver te zoeken zijn en ik hem een beetje goekoop vind draaien. Maar wie weet zou het deze keer anders zijn... Niet dus, Alle populaire deuntjes van vandaag kwamen voorbij en meneer Gielen wist ook deze keer niet met zijn handjes van de schuifjes af te blijven aan zo ongeveer ieder einde van een serie maten. Zelfs teijdens Ligaya werd ik abrupt uit mijn zweefmoment gehaald door het schuifjeswerk van meneer Gielen. De rest van de set dan ook maar een beetje rondgelopen en af en toe van een elkker plaatje genieten.


Johan Gielen tijdens het hoogtpunt van Ligaya

Ferry Corsten 19:00-21:00
Met iets meer verwachtingenvan mijn kant was daar dan Ferry Corsten. Eigenlijk niet erg veel over te zeggen, ook omdat ik het nie meer zo goed weet . Vooral een degelijke set van Ferry, niet exceptioneel goed of slecht. Misschien daaarom ook dat het allemaal niet zo is blijven hangen.



Remy 21:00-23:00
Remy had ik nog nooit live gehoord, alles wat ik van hem gehoord had waren een paar producties van hem. Die sound beviel me wel en ook live beviel ie me goed. Diep, vaag, lekker. Dat omschrijft de set van Remy geloof ik wel. Ook lekker om eens wat minder bekende platen te horen op een avond, want met Ferry en Gielen hoef je dat niet echt te verwachten.



Zondag 8 September
Na een goede nachtrust en een goed ontbijtje waren we klaar voor de lange dag Dancepop

Promiss 13:00-14:30
Twee weken geleden had ik haar ook live gehoord in de Matrixx en toen draaide ze errug slecht. Vandaar dat ik ook met weinig eisen aan de set begon Deze keer echter was haar set geweldig. Technisch briljant met acapella's door platen heen en heerlijk filterwerk. Ook draaide ze deze keer minder inkoppertjes en kwam er zelfs wat diepe progressive uit de tas tevoorschijn. Top set!



Mark van Dale 14:30-16:00
Ook zijn reputatie was bij mij niet erg denderend, maar hij wist de lijn van de set van Promiss erg goed door te zetten. Progressive afgewisseld met lekkere club. Ook bij Mark van Dale werd ik positief verrast.

(vanwege een bijna lege accu (oplader vergeten, errug slim) heb ik niet zoveel foto's van de zondag

Michel de Hey 16:00-18:??
Openend met de eerste plaat van Montana's set op de Magik Muzik Night (van de radio uitzending dan),waar ik helaas de titel nog niet van weet, was de toon gezet. Lekkere progressive/techno of hoe je z'n stijl ook mag noemen. Natuurlijk kwam dance valley theme 2002 voorbij en ook de klassieker dhs - House of God waseen hoogtepunt. Omdat Jean niet op tijd aanwezig kon zijn, ik weet de reden niet dus ik zal er geen commentaar op geven, moest Michel de Hey zijn set rekken. Blijkbaar had hij niet veel extra platen bij want er kwamen er een paar een tweede keer voorbij.



Jean 18:?? - 20:30
Voor Jean gold hetzelfde als voor Johan Gielen. Sinds zijn show op 538 is mijn mening t.o.v. Jean wel wat verbeterd, die shows klinken altijd wel lekker. Maar helaas, ik weet niet wat meneer had vandaag maar wat Gielen met schuifjes heeft had Jean deze keer (alweer) met scratchen. Om moe van te worden, daarbovenop nog eens de belachelijke platen die hij draaide, het was af en toe bijna hardcore... Plaatjesdraaier was ook op deze man van toepassing.

Tiësto 20:30-23:00
Enigzins chagrijnig op het moment dat Tiësto tevoorschijn kwam, begon het publiek al gek te worden voordat de naald op de eerste plaat van Tiësto's set lag... Dit resulteerde in een nog verdere daling van de stemming bij ondergetekende. Die eerste plaat bleek uiteindelijk Magik Journey te zijn waardoor de stemming al weer wat beter werd
En gaande weg wist hij me toch weer helemaal mee te slepen. Klassiekers als Cloud 69 - Sixty Nine Ways en Vimana - We Came kwamen voorbij en de overgang van het Way Out West - Mindcircus (G&D mix) zweefmoment naar het Sidewalk technician - Watch This (Montana mix) volledig-uit-de-plaat moment zal ik niet snel vergeten.
Positieve verrassingen waren dat deze keer niet zijn eigen mix van Southern Sun voorbij kwam maar de Gabriel & Dresden mix en dat het deze keer de Airwave mix van Summer Calling was. De sfeer in de goed gevulde, maar nooit echt te drukke tent was inmiddels geweldig.
Geweldig was het moment dat uit een deel van het publiek wat Hee-hoo geluiden kwamen en dat de MC (uit de Eau Den Haag was ie geloof ik) gelijk ingreep door met een afkeurend vingertje dat deel van het publiek terecht wees. Daarna ook geen poging tot hee-hoo meer gehoord
Uteindelijk naderde het einde van de set en kregen we als toegift Dariush - Ira en Umek - Gatex (nieuwe remix). Ondanks dat er toch veel standaard Tiësto platen voorbij kwamen was dit voor mij samen met Dutch Dimension de beste Tiësto set. Mede ook door de sfeer in de tent, iedereen ging los. Zelf had ie het ook erg naar z'n zin, kijkend naar het gewerk achter de tafels en het pas na herhaaldelijk aandringen van de organisator dan toch eindelijk te stoppen.




Pluspunten
* Geweldige sfeer
* Niet overdreven groot festival en dus nooit erg druk
* Ligging in het recreatiegebied
* Geweldige sets met veel positieve verrassingen

Minpunt
* Wat karige belichting/aankleding in de Dance tent (zie foto onder, dat was ong maximaal)



GreetZ, DC


___________________

Old Post Sep-09-2002 15:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dancepop (o.a. Tiesto, Armin van Buuren, Johan Gielen en Michel de Heij)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Hardstyle Track [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAnna Nalick - "Breathe" (Blake Jarrell Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:36.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!