Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [31-01-2009] Tiesto @ rockhal, Luxembourg
Pages (20): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by anne348
C'est pas le 30?

J'en connais une qui va enchainer

Run baby run !

Old Post Nov-12-2008 21:09 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by low-R
Je commence une liste :

Juste une question, tu aurais encore 2 places dans ta voiture éventuellement ? Si c'est oui, j'achète 2 places direct, sinon... je sais pas encore.

Old Post Nov-12-2008 21:16 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

J'ai peut être encore quelqu'un qui vient alors niveau place ça risque de faire juste, je te tiens au courant

Old Post Nov-12-2008 22:11  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Je pressens un départ de Goin sinon vu que je suppose les locaux auront pas le temps de prendre leur billet que ca sera sold out

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Nov-12-2008 22:40  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

[HS]

quote:
Originally posted by Kartman
Je pressens un départ de Goin

Précise quand même que c'est une commune qui existe vraiment et dont le maire n'est pas un geek :

http://www.goin.fr/mot_du_maire.php

[/HS]

Old Post Nov-12-2008 23:03  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Il n'a jamais mixé aussi près de chez moi...
et je ne pourrai pas être là...

Amusez-vous bien !

Old Post Nov-13-2008 06:13 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Par sécurité je vais acheter les places, et si on n'y va pas, je pourrai toujours faire le chacal sur eBay.

Old Post Nov-13-2008 08:49 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Liste :

Low-R + 2
JoeHell + 1

Old Post Nov-13-2008 09:11 
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

Liste :

Low-R + 2
JoeHell + 1
Ferry Tayle + 2

Old Post Nov-13-2008 09:38  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Joel, c'est bon je peut t'accueillir dans la low-r's car

Ludo on part en convoi ?

Old Post Nov-13-2008 11:54  France
Hank608
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by low-R
Joel, c'est bon je peut t'accueillir dans la low-r's car

Ca c'est top sympa !! Et du coup ça va nous revenir à pas grand chose en péage / essence

Old Post Nov-13-2008 12:25 
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Liste :

Low-R + 2
JoeHell + 1
Ferry Tayle + 2
Kartman
V4L

J'ai commandé sur e-ticket vous aussi c'est juste une feuille bidon avec un code ?

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Nov-13-2008 21:22  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [31-01-2009] Tiesto @ rockhal, Luxembourg
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback-=Champ_21=- Unknown song [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackIn Full Color - Not The First (Abandoned Nature vs. Miss Helium Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:06.

Forum Rules: