Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 04-07-2009 Unighted by Cathy Guetta 2009
Pages (27): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

Cette fois c'est sur, c'est la dernière Unighted ^^

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Dec-24-2008 08:40  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by Migoa
C'est pas 65 une sensation ?

Dépend lesquelles a priori l'allemande est à plus de 70 eur.

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Dec-24-2008 09:00  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by Kartman

oui mais c'est le nouvel an

Old Post Dec-24-2008 10:10  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by Kartman

Pour un bon line-up ça me dérangerait pas, mais 70 euros pour éventuellement un seul bon DJ, ça fait cher.

Old Post Dec-24-2008 10:12 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Bah même à 70 euros ça coutera toujours moins cher qu'un event en hollande même à 15 euros l'entrée car y'a pas de frais de transport!
Dons sûrement présent si on confirme Armin et un autre dj techno genre carl cox!

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Dec-24-2008 10:58  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Bam!!! Le line-up est sorti, perso c'est du lourd! J'y vais!

Swedish House Mafia (Axwell, Angello, Ingrosso)
David Guetta
Sven Väth
Armin van Buuren

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Dec-24-2008 11:14  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by Defcon_7

David Guetta
Sven Väth
Armin van Buuren

julien let's go my friend
moi je trouve ca pas si cher que ca
pas de deplacement à payer
donc c'est parti pour nous

Old Post Dec-24-2008 11:45 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Migoa
Lama Invasion

Registered: Jun 2007

quote:
Originally posted by Defcon_7

David Guetta
Sven Väth
Armin van Buuren

ouaaa ca déboite tout !!!
bon finalement j'y vais !
maintenant que j'habite à 30 km j'ai plus d'excuse de toute facon !

j'espere que vath va pas trop vider le floor quand meme
roh ce qu'ils vont prendre dans la gueule les petits francais la !!

Old Post Dec-24-2008 11:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

Soyons réalistes, la luminosity qui dure deux jours ce sera plus cher pour moi que d'aller au SDF.

Et pis la premiére d'Armin en France, ça va être bien. Sven Vath pour nettoyer la salle, c'est bien aussi. La Swedish House Mafia (mais where is Prydz?) pour mettre la grosse pression sur Gaytta c'est trés bien aussi.

Pas de Space Invaders

Old Post Dec-24-2008 12:14  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

mouais nan, moi je préfère passer l'apm sur la plage en Hollande à écouter de la trance

Old Post Dec-24-2008 12:14 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

Mouais franchement a part Vath il n'y a personne qui m'interesse dans ce line up donc bon 70e pour le voir 2h grand max bof bof quoi.

Pour te repondre Poussin, Prydz s'est un peu (beaucoup) détaché de la SHM avec qui, a priori, il n'as plus assez de points commun que se soit niveau musical (Pryda) ou d'état d'esprit (nombreux plantages de soirées d'Angello & Ingrosso)

Old Post Dec-24-2008 12:46  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
ouai ben j'aimerais bien voir ça moi que Sven Vâth il va vider la piste.

c'est pas parce qu'en France on écoute pas spécialement de trance qu'on est plus con qu'ailleurs et Väth il fait plutôt parti des gens qui arrivent à te faire écouter tout et n'importe quoi..

Old Post Dec-24-2008 13:48  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 04-07-2009 Unighted by Cathy Guetta 2009
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van Dyk / Takkyu Ishino Tune 2000!!! [2004] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSioux - Pho [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:03.

Forum Rules: