|
| quote: | Originally posted by TimeportE
nu je toch bezig bent mensen in hokjes te stoppen, zorg eerst maar eens dat je eigen naam mag bepalen voordat je mensen n00b noemt   
en over het onderwerp.. ja je kan wel door blijven gaan met zeuren over commercieele meuk.. als je der over blijft zeuren (en dan niet iemand perse aangekeken) dan maak je niemand der blijer mee.. |
ff uitleggen wat ik precies bedoel:
ten eerste:
ik weet niet hoe jij dit trancewereldje bent ingerold, maar toen ik nog klein was luisterde ik eerst nog naar de commerciële meuk, maar omdat ik trance wat interessanter begon te vinden, ging ik op zoek naar 'het echte werk'. Dus meer richting de muziek die de meeste mensen op dit forum leuk vinden. toen ik dat wat meer ontdekte begon ik de commerciële shit steeds minder te vinden en nu dus dikke bagger. vandaar dat ik de desbetreffende(n) n00bs noem.
ten tweede:
ik post hier misschien weinig of veel, dat moet je zelf maar uitmaken, maar dan slaat het natuurlijk nergens op dat je, als je je naam mag bepalen, ineens geen n00b bent of minder n00b bent, puur omdat dit gebaseerd is op je post count. ik noem hen dan ook vooral n00bs zoals ik het hierboven had beschreven.
je had verder wel gelijk dat ik hen misschien te snel in hokjes had geplaatst, maar ik wilde dit ff kwijt. ik hoop dat dit nu wat duidelijer is enneh verder zand erover. ik heb genoeg erover gezegd enneh als je er niet mee eens bent, PM me maar. ik ga geen woorden meer vuil maken aan deze thread.
|