|
|
|
|
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
|
|
|
Jun-19-2002 22:32
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Speciaal voor ahp2002:
1000x excuses... ik had niet mogen reageren op jouw reply, tenzij ik beter had gelezen. Ik had hooguit mogen zeggen 'nee, inderdaad, er zijn geen leuke trance-feesten, maar wel leuke feesten van Nexus'.
Je moet woorden niet altijd zo letterlijk nemen, ahp2002. Ik reageer op jouw reply waarin je zegt dat je het niet zo hebt op techno en acid feesten. Ik zeg dat Nexus dat niet is. En dan ga jij lopen zoeken naar mijn woorden in eerdere replies.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat als je alleen maar voor trance komt, en muziek alleen maar in hokjes kunt plaatsen, je bij Nexus verkeerd zit en dus inderdaad beter ergens anders heen kunt gaan.
|
gaan we nu cynisch doen? ik moet woorden niet zo letterlijk nemen? euh ja als je alles vrij gaat interpreteren dan praat je vanzelf langs elkaar heen...
als ik t over trancefeesten heb, dan heb ik t over trancefeesten. en dan plaats ik muziek maar lekker in hokjes, is vast heel slecht ik weet het.
wat betreft nexus, ik ben er nog nooit geweest, behalve afgelopen sixpack dat was wel tof, dus wat dat betreft kan ik alleen daarover een oordeel geven. maar jullie site is gewoon superonduidelijk van wat ik er kan verwachten (Nexus organizes non-commercial parties providing the best of progressive, techno, acid and goa music). En omdat ik meer van melodieuze trance hou ben ik iemand die muziek in hokjes stopt? ik moet alle muziek maar mooi vinden anders ben ik een zeikerd? Ik moet maar gewoon eens gaan kijken en misschien kan mijn evil hokjesgeest het wel aan en vind ik t nog wel supertof ook
Jun-20-2002 22:07
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 21:43.
Forum Rules: