Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Uitgaansleven in Utrecht
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by ahp2002

hmm beetje vage site... ik wil data's en line-up zien!! het idee is wel goed. maar wat ik wil is elke week een lekkere set horen om de hoek (woon in het centrum).
enne, die acid, techno feesten hoeven van mij niet. ik ben meer een emotioneel melodieënmannetje, snif. Toch bedankt voor de tip eyeriz en laat het ff weten als er weer een feestje is..
cheers
tim aka ahp

data (meervoud van datum) krijg je zodra er een feest is. Voorlopig hebben we een zomerstop. Line up zal je niet veel boeien omdat er nooit bekende DJ's draaien. Wat niet wil zeggen dat er geen goede muziek is. Is gewoon ons principe.
Over acid en techno: ik ben bang dat je precies de verkeerde dingen van de site plukt. Als je er nog niet geweest bent, zou ik zeker niet oordelen over de techno en acid kant...
Zoals gezegd, Nexus is GEEN trance-feest, maar ook geen techno- of acid feest. Het is een HOUSE feest, waarbij het gaat om de avond en de muziek, wat voor stijl dat ook mag zijn.
Maar goed, de mensen die we zoeken komen wel, en de rest gaat ergens anders heen.

Old Post Jun-19-2002 21:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
WE Nexus!

van jou ook hoor Eye

Old Post Jun-19-2002 21:51 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Old Post Jun-19-2002 22:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Zoals gezegd, Nexus is GEEN trance-feest, maar ook geen techno- of acid feest. Het is een HOUSE feest, waarbij het gaat om de avond en de muziek, wat voor stijl dat ook mag zijn.
Maar goed, de mensen die we zoeken komen wel, en de rest gaat ergens anders heen.

Ik kom volgende x ook (in tegenstelling tot 6 pack, waar ik ook wilde komen maar nie kwam )

LTR

Old Post Jun-19-2002 22:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Eye-riz ik snap je even niet meer.

ik zeg: in utrecht is t nix qua trancefeesten

jij: ahum, www.nexusparties.nl

vervolgens roep je dat t een housefeest is! tsja...ik heb t over trancefeesten

Old Post Jun-20-2002 10:14 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

jij als reporter voor de fameuze trance.nu site zou toch zelf wel moeten weten waar de betere trance-feesten te vinden zijn?

Old Post Jun-20-2002 10:39  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

op www.dancegids.nl staat nog een report van de februari edition (was fleeeeeeeeeeeeeeeeeex feest, I LOVE NEXUS!!)

overigens staan er tussen de piccies diverse wazige TA-koppen w.o. die van mij

en het is ONMOGELIJK om te begrijpen hoe het daar is als je er nog geweest bent...

overigens heeft er wel eens een 5000 letter partyreport over Nexus van ondergetekende op deze site gestaan, maar om computertechnische redenen is die weggevaagd

Hard = goed

Old Post Jun-20-2002 10:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

hihihi, Kolkiewolkie

Speciaal voor ahp2002:
1000x excuses... ik had niet mogen reageren op jouw reply, tenzij ik beter had gelezen. Ik had hooguit mogen zeggen 'nee, inderdaad, er zijn geen leuke trance-feesten, maar wel leuke feesten van Nexus'.

Je moet woorden niet altijd zo letterlijk nemen, ahp2002. Ik reageer op jouw reply waarin je zegt dat je het niet zo hebt op techno en acid feesten. Ik zeg dat Nexus dat niet is. En dan ga jij lopen zoeken naar mijn woorden in eerdere replies.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat als je alleen maar voor trance komt, en muziek alleen maar in hokjes kunt plaatsen, je bij Nexus verkeerd zit en dus inderdaad beter ergens anders heen kunt gaan.

Old Post Jun-20-2002 16:46  Netherlands
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Speciaal voor ahp2002:
1000x excuses... ik had niet mogen reageren op jouw reply, tenzij ik beter had gelezen. Ik had hooguit mogen zeggen 'nee, inderdaad, er zijn geen leuke trance-feesten, maar wel leuke feesten van Nexus'.

Je moet woorden niet altijd zo letterlijk nemen, ahp2002. Ik reageer op jouw reply waarin je zegt dat je het niet zo hebt op techno en acid feesten. Ik zeg dat Nexus dat niet is. En dan ga jij lopen zoeken naar mijn woorden in eerdere replies.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat als je alleen maar voor trance komt, en muziek alleen maar in hokjes kunt plaatsen, je bij Nexus verkeerd zit en dus inderdaad beter ergens anders heen kunt gaan.

gaan we nu cynisch doen? ik moet woorden niet zo letterlijk nemen? euh ja als je alles vrij gaat interpreteren dan praat je vanzelf langs elkaar heen...
als ik t over trancefeesten heb, dan heb ik t over trancefeesten. en dan plaats ik muziek maar lekker in hokjes, is vast heel slecht ik weet het.

wat betreft nexus, ik ben er nog nooit geweest, behalve afgelopen sixpack dat was wel tof, dus wat dat betreft kan ik alleen daarover een oordeel geven. maar jullie site is gewoon superonduidelijk van wat ik er kan verwachten (Nexus organizes non-commercial parties providing the best of progressive, techno, acid and goa music). En omdat ik meer van melodieuze trance hou ben ik iemand die muziek in hokjes stopt? ik moet alle muziek maar mooi vinden anders ben ik een zeikerd? Ik moet maar gewoon eens gaan kijken en misschien kan mijn evil hokjesgeest het wel aan en vind ik t nog wel supertof ook

Old Post Jun-20-2002 22:07 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

quote:
(Nexus organizes non-commercial parties providing the best of progressive, techno, acid and goa music)

vind dat eerlijk gezegd vrij duidelijk

Ik zeg niet dat jij een hokjesgeest hebt omdat jij van melodieuze trance houdt (ikzelf hou ook van trance, hooguit wat dieper). Ik zeg alleen dat als je ALLEEN van trance houdt, je inderdaad beter ergens anders heen kunt gaan omdat je dan niet bij Nexus zult vinden wat je zoekt. Dus tis meer een tip, ipv jou afzeiken.

En of je nou woorden letterlijk OF niet neemt, langs elkaar heenpraten gebeurt toch wel, dat blijkt nu wel weer

(voor de duidelijkheid trouwens: Nexus en Sixpack zijn twee onafhankelijke organisaties. Hebben niet veel met elkaar te maken, behalve dan dat de lui van Sixpack op Nexus komen om te feesten, en Nexus-mensen op Sixpack komen om te feesten )

Old Post Jun-20-2002 22:26  Netherlands
kolkiewolkie
muziekjunk

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

en het is ONMOGELIJK om te begrijpen hoe het daar is als je er nog geweest bent...

ik bedoel natuurlijk :

'en het is ONMOGELIJK om te begrijpen hoe het daar is als je er nog nooit geweest bent...'

even ter correctie

Hard = goed

Old Post Jun-21-2002 06:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Utrecht is gewoon geen uitgaansgelegenheid. Klaar uit. Dansfabriek is dan nog de enigste die nog wel eens een thema organiseert. Maar om nou te zeggen dat de locatie perfect is?? Nou nee. Verder is er in utrecht bar weinig. Het enige wat altijd nog wel veel mensen trekt is het zomerse evenementje Udance. Een outdoor club/trance feestje op het vreeburg. Maar of ze dit jaar ook weer gaan doen???? Verder is het zo dat de getdown cafe in Utrecht gaat sluiten wegens aanhoudend geweld van buitenlandse grouperingen. Het cafe heeft daarom besloten om het te gaan sluiten. Verder is er dus weinig in Utrecht te beleven. Behalve als ID&T weer eens wat meer gebruik ging maken van de jaarbeurs. Maar ook deze staat nu in het belang om van locatie te gaan veranderen. Er zijn plannen om dit complex te doen verhuizen naar een gedeelte nabij Leidsche Rijn (het mega nieuwbouw project) van de gemeente utrecht. Opzich is de locatie qua muziek technisch wel beter, er zouden dan geen beperkingen kunnen worden opgelegt omdat het afgelegen ligt, en niet direct midden in de stad.
Maar ja dit zijn alleen maar toekomst plannen.

Zelf als maarssenaar ga trouwens nooit meer naar utrecht toe, heb het er wel gehad. Pak nu geregelt de auto en rij naar rotterdam of andere plaatsen.

Old Post Jun-21-2002 06:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Uitgaansleven in Utrecht
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPossibly Easy ID [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackProject Medusa Exor - Moonshine (Donald & Gilies Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:43.

Forum Rules: