Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat zijn jullie (bij)baantjes?!!
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

Draaien.

Bij Cafe Railroad in Ede op de vrijdag of zaterdag avond en bij Cheers in Ede op de dinsdag en donderdag. K heb nix te klagen

Old Post Jun-08-2002 10:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Ik werk voor de Enschedeploeg (www.enschedeploeg-ut.nl).
Daar ben ik een evenementen-medewerker, om het zo te zeggen. De Enschedeploeg bestaat uit zo'n 150 studenten, en we werken op vele evenementen zoals Houseparties (alles voor ID&T), concerten (oa. alles voor Mojo), grote bedrijfsfeesten (in bv. Arena/Gelredome), en congressen. Het betaald supergoed; je hebt een standaard dagvergoeding van 100 euro ongeveer. Dit krijg je altijd, ook al werk je 3 uur, of 12 uur per dag. Dat is wel relax.

De werkzaamheden die we doen zijn meestal het opbouwen/afbreken van licht en geluid, en alles wat er rondom komt kijken (podium etc).

Klussen waar ik o.a gewerkt heb (om een indicatie te geven):
- Guus Meeuwis in Ahoy
- Lowlands
- Zeeman bedrijfsfeest in het Gelredome
- Innercity / Sensation
- Konmar bedrijfsfeest in de Arena
- Cap Gemini bedrijfsfeest in de Jaarbeurs
- In de Winterefteling
- Bekerfinale PSV-Twente in de Kuip
- In een hangar op schiphol, bedrijfsfeest van de SFB groep...

Maandag moet ik toevallig weer werken in de Heineken Music Hall, een of ander evenement van Samsung afbreken.
Tis niet zo dat ik vaak wat van de show / het feest zie, dat is op zich wel jammer, maarja...het verdient goed. Toch maak je steeds weer leuke dingen mee, en je komt op vele verschillende plaatsen in NL. Zo heb ik na die show van Guus Meeuwis in Ahoy toen we klaar waren wat bier gedronken met een kutjelamme Guus Meeuwis, en heb ik in de Arena 50 meter boven het veld moeten werken net onder het dak op zo'n loopbrug enzo. Wel apart...
Het mooie is ook gewoon dat er alleen maar studenten werken, dus het is altijd wel gezellig

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jun-08-2002 10:17 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LowRider
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Menno
IDD, 1542 rulez

Maar ik heb bij appie niets te klagen. Verdien iets van 15 piek daar per uur daar en het werk wat je hoeft te doen is niet al te moeilijk. (beetje bierkratten in het vak gooien)En appie is ook erg flexibel, je kan bij ons bijna altijd werken als je wilt. Vakantietoeslag is helemaal beter,gewoon 1000 piek extra begin mei

Advies: ga bij appie werken en het geld stroomt binnen

zestien nul twee... zestien nul twee... zestien nul twee olee olee!!

nouja tverdient idd een stuk beter als het lijkt en uren maken gaat ook lekker simpel... best zo

Old Post Jun-08-2002 10:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for LowRider Click here to Send LowRider a Private Message Add LowRider to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

iemand pillen kopen? grammetje coke misschien?

Old Post Jun-08-2002 10:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Mja en tijdens t spacen iemand nog interesse in een massage??? 15 eurootjes per half uur

Old Post Jun-08-2002 10:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

POST POWURRRRR!!!!!!!!!!

Vandaag echt weer lekker gewerkt met dit weertje.

Als 2e baan werk ik op Schiphol in een boekhandel; ik krijg binnenkort m'n schipholpas, dan kun je altijd achter de douane komen en daar shoppen plus bij heel veel winkels extra korting (ook de burger king )
Ze zoeken daar nog mensen dus Kamaya..

Ik draai de laatste tijd ook steeds meer op kleine feesten, geeft soms ook een leuk zakcentje.

www.balticbastian.com/

Old Post Jun-08-2002 13:28  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamaya
....You Are Sleeping....

Schiphol he, hoe kom je daar terecht?
Woon jij daar vlakbij? Verdient het goed?

Old Post Jun-08-2002 18:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joost008
...Walking on Clouds...

Registered: Sep 2001

Ik werk bij de Karwei het werk is echt wel relaxed beetje rondlope een keer wat klante helpe...beter
Alleen als ik de bedragen hierzo zie verdien ik dus wel een beetje ruk...maarja je kan nie alles hebbe zeg ik altijd maar

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post Jun-08-2002 18:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gurian
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

Ik werk in de supermarkt DEKAMARKT TWELLO (we hebben ook een eigen
website of euhh mag je hier nie spammen o nie waddan )
Ma verdiend nie zo heel veel ongeveer 10 gulden in het uur en ik ben 18. en dit is dan wel met alle toeslagen erbij gerekend. Ma wel toffe
collega's.
Donderdag na het werk altijd zuipe (2 kratjes halve liters) en een zooitje chips erbij op de kosten van de baas . Zijn we om half 10 klaar en zitten we er om kwart voor 11 nog lang leven de DEKAMARKT

Old Post Jun-08-2002 19:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gurian Click here to Send Gurian a Private Message Add Gurian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

werk bij Ben

en niet bij de klantenservice, hou die klachten voor je
gewoon 'savonds 5 uurtjes werken, lekker mensen bellen, zit nu nog relaxter op een zakelijk project, noooooog luier zijn

verdien er €8 per uur mee, na 19 uur (werk 5 uurtjes per shift, van 17-22) 135%, op zaterdag 150% (werktijd: 10-15)

Werk nu via Randstad, moet 520 uur draaien, dan kom ik in aanmerking voor contract, contract = ziekenfonds wordt voor je betaald, 13e maand, heel voordelig abonnement + foon en nog veel meer voordeel.

En dat alleen al voor een student die 15 uurtjes per week werkt... hopelijk een contract dus over een paar maanden

Old Post Jun-08-2002 19:17 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Gurian
Ik werk in de supermarkt DEKAMARKT TWELLO (we hebben ook een eigen
website of euhh mag je hier nie spammen o nie waddan )
Ma verdiend nie zo heel veel ongeveer 10 gulden in het uur en ik ben 18. en dit is dan wel met alle toeslagen erbij gerekend. Ma wel toffe
collega's.
Donderdag na het werk altijd zuipe (2 kratjes halve liters) en een zooitje chips erbij op de kosten van de baas . Zijn we om half 10 klaar en zitten we er om kwart voor 11 nog lang leven de DEKAMARKT

DEKAMARKT Rulez!!!

Ik werk bij DEKAMARKT LOCHEM

Best wel sfeervol, veel mooie dames achter de kassa.

Af en toe speel ik zelf voor kassamiep

Verdien als 19jarige iets van 5 euro per uur. Nie echt verkeerd, maar kan altijd beter natuurlijk.

Old Post Jun-08-2002 19:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

ik werk bij c1000, beetje vullen, af en toe wat bestellingen klaarmaken, heel soms voor miep spelen en dat soort dingen.

onze baas is een dikke eikel, niemand van het personeel in onze supermarkt mag hem geloof ik. maar verder is het wel lachen met de rest van m'n collega's, meestal al ranzige praatjes om 8 uur 's ochtends vroeg. tja dat geeft het niveau bij ons wel weer aan, maar anders kun je het hier nooit volhouden de hele zaterdag.

verder verdien ik 4 euro per uur + nog allerlei toeslagen enz, maar dat houd ik eigenlijk niet meer bij. Er staat altijd wel geld op m'n rekening, dus dat is wel rielekst voor mij als 17-jarige

Old Post Jun-08-2002 20:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat zijn jullie (bij)baantjes?!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this track [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFreebase - "Touch Me, Feel Me" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:22.

Forum Rules: