|
|
|
|
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Ik werk voor de Enschedeploeg (www.enschedeploeg-ut.nl).
Daar ben ik een evenementen-medewerker, om het zo te zeggen. De Enschedeploeg bestaat uit zo'n 150 studenten, en we werken op vele evenementen zoals Houseparties (alles voor ID&T), concerten (oa. alles voor Mojo), grote bedrijfsfeesten (in bv. Arena/Gelredome), en congressen. Het betaald supergoed; je hebt een standaard dagvergoeding van 100 euro ongeveer. Dit krijg je altijd, ook al werk je 3 uur, of 12 uur per dag. Dat is wel relax.
De werkzaamheden die we doen zijn meestal het opbouwen/afbreken van licht en geluid, en alles wat er rondom komt kijken (podium etc).
Klussen waar ik o.a gewerkt heb (om een indicatie te geven):
- Guus Meeuwis in Ahoy
- Lowlands
- Zeeman bedrijfsfeest in het Gelredome
- Innercity / Sensation
- Konmar bedrijfsfeest in de Arena
- Cap Gemini bedrijfsfeest in de Jaarbeurs
- In de Winterefteling
- Bekerfinale PSV-Twente in de Kuip
- In een hangar op schiphol, bedrijfsfeest van de SFB groep...
Maandag moet ik toevallig weer werken in de Heineken Music Hall, een of ander evenement van Samsung afbreken.
Tis niet zo dat ik vaak wat van de show / het feest zie, dat is op zich wel jammer, maarja...het verdient goed. Toch maak je steeds weer leuke dingen mee, en je komt op vele verschillende plaatsen in NL. Zo heb ik na die show van Guus Meeuwis in Ahoy toen we klaar waren wat bier gedronken met een kutjelamme Guus Meeuwis, en heb ik in de Arena 50 meter boven het veld moeten werken net onder het dak op zo'n loopbrug enzo. Wel apart...
Het mooie is ook gewoon dat er alleen maar studenten werken, dus het is altijd wel gezellig 
Greetz,
SnuggLe
Jun-08-2002 10:17
|
|
|
 |
 |
LowRider
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001
|
|
|
Jun-08-2002 10:25
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

|
|
|
Jun-08-2002 10:40
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
|
|
werk bij Ben
en niet bij de klantenservice, hou die klachten voor je  
gewoon 'savonds 5 uurtjes werken, lekker mensen bellen, zit nu nog relaxter op een zakelijk project, noooooog luier zijn  
verdien er €8 per uur mee, na 19 uur (werk 5 uurtjes per shift, van 17-22) 135%, op zaterdag 150% (werktijd: 10-15)
Werk nu via Randstad, moet 520 uur draaien, dan kom ik in aanmerking voor contract, contract = ziekenfonds wordt voor je betaald, 13e maand, heel voordelig abonnement + foon en nog veel meer voordeel.
En dat alleen al voor een student die 15 uurtjes per week werkt... hopelijk een contract dus over een paar maanden
|
|
Jun-08-2002 19:17
|
|
|
 |
 |
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001
|
|
|
Jun-08-2002 19:26
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:22.
Forum Rules: