Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Geweld Aantrekken?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

nee nog nooit vechtpartijen meegemaakt, wel veel gezien.
maarja daar moest ik ook maar met niet aan beginnen bij ons in de buurt. heel vaak waren het turken of dat soort lui (soort voor het generaliseren, maar het waren wel meestal dezelfde lui) die hier in de buurt ruzie zoeken, je hoeft ze maar aan te kijken of ze bellen even en er staat gelijk een hele dikke troep om je heen om met je te vechten. gelukkig ken ik ze nu een beetje, dus als ik nog eens in de problemen kom, ff belleh...

Old Post Jun-12-2002 19:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

Heb zelf tijdens het uitgaan eigenlijk nog nooit ruzie gehad, tenminste niet met het betere hoek en schup werk.

Maar gezien genoeg, ergste was toch wel toen iemand zijn bierglas kapot sloeg, om er vervolgens iemand zijn gezicht mee te gaan bewerken. De 10 min daarna doen ze in een goeie vechtfilm nog niet na. Erg triest allemaal......

Old Post Jun-12-2002 19:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

weet je wat ook werkt?

als een ruzie begint gratis pilletjes uitdelen....beetje dure grap alleen

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jun-12-2002 19:46 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by basvh
dan worden wij altijd boos en dan moeten we die turken en marrokanen weer terug naar den bosch schoppen, wat altijd lukt natuurlijk

je kan merke dat je niet in de randstad woont

ik heb er zelf trouwens nooit gevochten ofzo.. daar ga ik niet voor uit ook nog geen last gehad gelukkig van mense die met mij wilde vechte ofzo...

ta-forum-members midi site

Old Post Jun-12-2002 20:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

reden van deze thread is dat mij gister het volgende is overkomen:

Ik sta lekker te draaien, paar honderd lekkere geneeskundevrouwtjes op de dansvloer tot zover alles relaxed, totdat op de dansvloer ineens een gozer, zomaar uit het niets een vriend van mij boven op zn bek rost. hij weert af, maar heeft een dikke jaap in zn hand die bloed als een rund, een andere vriend van mij springt er bovenop en geeft die kerel een ram op zn harses.
ik haal ze uit elkaar en neem ze mee naar buiten, zij gaan naar huis.
staan er ineens 2 agenten voor mn neus, omdat het "slachtoffer" ze heeft gebeld terwijl hij op weg was naar t ziekenhuis, die gozer zn sleutelbeen is gebroken en is nu dus ineens een slachtoffer (terwijl hij de eerste klap uitdeelde).
hoooooop gezeik omdat ik die agenten weiger de naam van die vriend van mij te geven, maar uiteindelijk loopt t met een sisser af.

het rare is dat dit de 3e keer is in een half jaar dat er zoiets gebeurt, en het zijn iedere keer dezelfde vrienden...

vandaar: trekken sommige mensen het aan.

grtz
WooT

Old Post Jun-12-2002 21:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
wat = sisser?

Maw hoe liep t af?

Old Post Jun-12-2002 22:11 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Optimus

Maw hoe liep t af?

Mou, Ik moest aan die agenten uitleggen waarom ik de namen van mijn vrienen niet wilde geven, en dat vonden ze niet echt tof, eerst werden ze een beetje pissig, later legden ze zich erbij neer en gingen naar t ziekenhuis voor verhaal. toen heb ik nog een half uur voor moeten lullen om ervoor te zorgen dat die vrienden van mij niet op de zware lijst komen (en dus die kroeg nooit meer inmogen).

sisser = hoop gezeik en veel mazzel

snappie?

Old Post Jun-13-2002 00:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

Als we lokaal uitgaan hebben we af en toe wel eens een meningsverschil, maar er is bijna nooit geweld nodig. Als we naar feesten gaan hebben we nog nooit ruzie gehad.
Ik heb één kamaraad die vaker problemen heeft dan de rest, omdat ie af en toe wel een beetje lomp is.

Old Post Jun-13-2002 07:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by basvh
als ik met me vrienden uit het dorp ga hebben we wel vaak ruzie, en altijd met marokkanen of turken. Lokken wij het uit? nee!!! Zij beginnen altijd met agressief kijken, tegen je opbotsen, drank over je heen gooien. dan worden wij altijd boos en dan moeten we die turken en marrokanen weer terug naar den bosch schoppen, wat altijd lukt natuurlijk

stoer man!

mensen die naar een feest gaan om alleen een beetje ruzie te zoeken zijn echt triest!!

ik denk idd dat het in de meeste gevallen aan iemands houding ligt of hij in een ruzie belandt of niet.

Old Post Jun-13-2002 09:36  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Ach ja, wel een paar keer meegemaakt en gemept, maar dat kan je niet altijd voorkomen. Ik zou nooit de eerste zijn die begint, maar mochten mensen echt opzoek zijn dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres. Ben best een vredelievend persoon, maar ik schiet af en toe ook uit mijn slof.

Voorbeeld: een vriend van me, Leon, is best een brede kerel. Hij heeft al wat jaartjes in het krachthonk rondgebracht en heeft een hele tijd geboxed. Hij is 1 brok spiermassa, maar doet geen vlieg kwaad. Hij trekt wel vechtpartijen aan, want het lijkt wel als andere ventjes zoveel 'spieren' zien, dat ze zichzelf dan moeten bewijzen. Steeds als ik met Leon uitben gebeurt er wel wat, terwijl we het nooit uitlokken.
Meestal komen die mensen die het dan uitlokken er slecht vanaf, maar dat is een ander verhaal

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jun-13-2002 10:19 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

Ik hou wel van vechten

maar als je met me wil wechten kom dan maar langs op de sportschool dan vechten we het in de ring uit!

Ik probeer altijd vechten te voorkomen door rustig te blijven of gewoon weg te lopen. maar als het moet dan moet het he!
gelukkig nog maar 1 keer voorgekomen en ik hoop dat het bij die ene keer blijft!

als ik uitga zie ik wel vaak gevechten en ik ga ook altijd wel ff kijken of er bloed te zien is maar ik doe liever niet mee.

er zijn inderdaad mensen die vechten aantrekken maar dat is volgens mij zo als snuggle zegt die mensen willen zich bewijzen omdat een ander breder is willen zij laten zien dat ze sterker zijn!

Ga eens dood!

Old Post Jun-13-2002 10:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Ja, ach uitlokken.. Ik weet van mezelf dat ik als ik echt te veel heb gedronken wel is ruzie uitlok. Ja sorry, maar ik irriteer me echt dood aan al die gasten (lees turken en marokkanen ) die een btje aan je vriendin lopen te plukken. En als ik dronken ben dan zeg ik er gewoon wat van, en als dat voor hun een reden is om gelijk te gaan vechten, so be it.. Maar goed. Over het algemeen gaat t dan meestal zo: Jappio spreekt turk aan die jappio niet verstaat, turk wordt boos, haalt zn vriendjes erbij, die beginnen ook te zeuren, turken willen slaan, jappio doet stap naar achter, uitsmijter komt eraan, jappio zegt tegen uitsmijter dat turken vervelend doen, turken worden eruit gekickt, de rest van de aanwezige mensen en jappio hebben verder een leuke avond..

Maar goed, dit gebeurd alleen als ik echt zat ben.

Overigens ligt het volgens mij vooral aan je houding als je ruzie krijgt, als jij iemand sjacho aankijkt zal die eerder vervelend gaan doen dan dat je naar m glimlacht..

LTR!

Old Post Jun-13-2002 13:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Geweld Aantrekken?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackEurostyle from 1995 [2006] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRuff Ryderz feat Arrola - "Dreaming" (Percussion Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:41.

Forum Rules: