Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by eXeTik
תיקון טעות, לי יש את התאריך הכי פצצה
עשיתי דחיה עד... ותקשיב טוב... מרץ 2003!!!!!
מההההההההההההההההההההההההההה
פששש
שמע אני לא רוצה להתגייס כל כך מאוחר
אבל סבבה
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Jun-14-2002 13:56
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by eXeTik
תיקון טעות, לי יש את התאריך הכי פצצה
עשיתי דחיה עד... ותקשיב טוב... מרץ 2003!!!!!
בואנה אח שלי לא מבין אותך
זה חרא להתגייס מאוחר
כי אז אתה משתחרר מאוחר
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Jun-14-2002 13:57
DjNumShum
Kusiot Addict
Registered: Sep 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
התאריך והמחזור גיוס לא אומרים לאן אתה הולך, לקרבי או ג'ובניק
הצבא מסתכל על הצרכים שלו בלבד ולא משנה מתי אתה מתגייס, יכול להיות גם ג'ובניק וגם קרבי.
אני לא מבין למה אנשים חושבים שהתאריך משנה איזה מצחיק זה
לא הבנתי כלכך למה אתה מתכוון אבל בשלושת הגיוסים המרכזיים שזה יולי נובמבר ומרץ יש כל יום גיוס לחיל אחר זאת אומרת התאריכים אמורים להישמר בסוד אבל לא יהיה יום שיגייסו גם לגולני וגם לשיריון לדוגמה ותוך שבועיים אני יוכל לארגן פה את כל התאריכים של כל חיל
ויש 3 גיוסים מרכזיים קרביים זאת אומרת כל אחד בעל פרופיל קרבי שמיועד לגיוס יולי קיבל את התאריך הראשוני 29 ליולי ויש גם 23 ליולי אם אני לא טועה
ובמרץ התאריך הראשוני הוא 24 למרץ
כל מי שקיבל את התאריכים האל מיועד לקרבי
___________________
"No Sane man will dance."
- Cicero (106-43 B.C.)
Jun-14-2002 13:59
DjNumShum
Kusiot Addict
Registered: Sep 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by eXeTik
תיקון טעות, לי יש את התאריך הכי פצצה
עשיתי דחיה עד... ותקשיב טוב... מרץ 2003!!!!!
אני הייתי בהתחלה ביולי דחיתי למרץ ועכשיו שיודעים לאן אני מיועד אז שמו אותי בנובמבר
שמע מרץ זה יכול להיות טוב אם אתה מתכנן איזה טיול גדול לחו"ל או משהו
אבל לא הייתי רוצה להתגייס כלכך מאוחר
גם כי אני יהיה בן 19 כבר
וגם בגלל שאין לך כלכך מה לעשות רוב החברים כבר התגייסו ואתה סתם מתייבש
___________________
"No Sane man will dance."
- Cicero (106-43 B.C.)
Jun-14-2002 14:02
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
חיל האויר חרא אתה יוצא פעם בשבועיים קיצור אם אומרים לך להתקשר כשאתה בוחר משהו תתקשר אלי אני יעזור לך חופשי
אני מופתע ששכחו לציין שגם אני חייל ועובדה אני בשטחים ואני עדיין מזיין פה את השכל יותר מדי
___________________
Jun-14-2002 14:05
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by Ariels
חיל האויר חרא אתה יוצא פעם בשבועיים קיצור אם אומרים לך להתקשר כשאתה בוחר משהו תתקשר אלי אני יעזור לך חופשי
אני מופתע ששכחו לציין שגם אני חייל ועובדה אני בשטחים ואני עדיין מזיין פה את השכל יותר מדי
מה שנכון נכון
Jun-14-2002 14:14
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by DjNumShum
שמע מרץ זה יכול להיות טוב אם אתה מתכנן איזה טיול גדול לחו"ל או משהו
אבל לא הייתי רוצה להתגייס כלכך מאוחר
גם כי אני יהיה בן 19 כבר
וגם בגלל שאין לך כלכך מה לעשות רוב החברים כבר התגייסו ואתה סתם מתייבש
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מההההההההההההההההההההההההההה
פששש
שמע אני לא רוצה להתגייס כל כך מאוחר
אבל סבבה
quote:
Originally posted by oren_naor
בואנה אח שלי לא מבין אותך
זה חרא להתגייס מאוחר
כי אז אתה משתחרר מאוחר
אני משלים איזה 60% מהברויות שלי
קונה לי אוטו (סיוויק האצ'בק כנראה(
חדר כושר
עבודה
טיול עם אמא
טיול עם אבא
טיול עם חברים
אקיצר- יש מה לעשות
זה באמת לא שווה למישהו שסתם מחפש לשרוף את הזמן
אבל אם אתה מתכוון לנצל את הזמן זה שיאאאאא, למה זה תקופה כזאת סבבה
כבר הזכרתי שיש לי גם דירה משלי?
בקשר לשירות עצמו- מה הביג דיל להתגייס כשאתה בן 19?!
זה ממש לא קטע... ואם יצא לי *אמן אמן אמן* אני גם אהיה בבסיס פתוח
אז כל הקטע עם השיחרור לא מפריע לי...
חבר'ה- אין לאן למהר
תנצלו את החיים
___________________
Jun-14-2002 14:28
arik
shabat shalom
Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana
quote:
Originally posted by DjNumShum
מזל אני הצלחתי להשיג את התאריך הכי טוב
אי שם בנובמבר..
אריק ודותן אתם גובניקים?
נראה לי אני היחיד פה שהולך לקרבי
חברס המדינה בקאנטים צריך חיילים קרביים!
צריך ממשל חזק זה מה שצריך!!!
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Jun-14-2002 15:11
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
טוב מי שלא מבין שיפסיק לזיין תשכל
הגיוס שלי היה 29 ביולי
ודחו לי אותו ל12 באוגוסט בלי סיבה
אני עדיין מיועד לאותו מקום כנראה שריון
ובד"כ חודשים יולי-אוגוסט ופברואר-מרץ זה קרבי
אבל תמיד יש כאלה בתאריכים האלה שהם לא קרבי
ואני בינתיים כן קרבי.....
ודי לזיין תשכל כל אחד ממציא איזה שטות או מאמין לכל שטות שמישהו שמע ומספר אותה לכולם...
Jun-14-2002 15:12
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
Re: הצבא בפתח!!!
quote:
Originally posted by arik
היום קיבלתי הזמנה לחיל האוויר
להיות מכונאי וחשמלאי
יש לי חבר שהוא בדיוק עושה את זה בחייל האוויר והוא נהנה לאללה ...
הוא בבסיס פתוח בשדה דב (שה קרוב לאזור השרון) - אם אתה רוצה אני יביא לך את הטלפון שלו - תשאל אותו פרטים שמענינים אותך ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Jun-14-2002 18:02
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
לכל המתגייסים שיהיה לכם בהצלחה!!
6\8 יש לי צו ראשון
ואני מתכנן ללכת לקרבי
זה כל מה שיש לי להגיד כרגע