Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2002
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
NordLight
Trance Daddy

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by NbR
är det ngn som vet om Sven Väth har gjort ngt vettigt sedan 95?

Bra fråga !

Jag har sett honom ett antal gånger sedan början av 90 talet och min personliga åsikt är att han blir sämre och sämre. Sist jag såg honom var på Ibiza förra sommaren & då verkade det som om han tryckt i sig 17 svampar för mycket samt verkligen jobbat på att hitta de absolut knepigaste vaxen... det sög rätt hårt!

Tråkigt när en så duktig dj spårar - saknar hans energifyllda sets från 92-95.

Greetz
NordLight

Old Post Jun-17-2002 21:04  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Sista gång jag har sett Sven Väth var på Innercity 2001 i Amsterdam.
Det var bra men jag är inte en stor techno-älskare..

Visst jag ska går till Mysteryland.. Så en helt sjuk line-up.
Den här året är det i en små rekreationsområdet nära Amsterdam.
Sjuttonde augusti från klockan tolv til tolv. (Så att de har ingen problem med ljudsnivåer)

Old Post Jun-23-2002 16:31  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Kollade in på Mystery Land 2002 siten å blev så jeddra dans kåt...

Så tänkte jag att i Augusti ska jag ta en vecka ledigt och sticka ner till Malmö... man har ju förhoppningsvis fått tillbaks på skatten då också... Om man skulle göra en "liten" avstickare...

Är det nån överhuvud taget som har funderat på att dra till Mystery Land 2002 ?

*sitter å finular*

ses...

Old Post Jul-07-2002 12:06  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jre
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2000

Funderar också på att dra på detta Event!!!

Nån som har erfarenheter i och bila ner till
Amsterdam.. Resväg och hur lång tid det tar ?

mvh / Jre

Vi är ett gäng galna jävlar så det vore najs med en
TA sweden Meet up!!!!

Old Post Jul-08-2002 09:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Jre Click here to Send Jre a Private Message Add Jre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXton
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2002
galna jävlar

Vi är ett gäng nästan galna jävlar från Lund som inte alls är omöjliga på att åka dit!
Jag har ju fortfarande inte sett Armin van Buuren, RANK1 eller Dumonde live så det är ju inte helt fel!

Vi bor i Lund/Malmö så vi lär ju vara sista hållplatsen ifall det kommer några bilar från Norrland (läs "ovanför Skåne").

Jag känner lite folk som har kontakter i Stockholm och som brukar åka dit ibland (har inte vart där själv och festat än dock) så man vet ju aldrig, kanske kan dom ordna lite sovplatser åt några TA-nissar. Annars finns ju säkert billiga vandrarhem alt. sova i bilen

Reveal du hänger väl på isf?

Old Post Jul-08-2002 13:51  Sweden
Click Here to See the Profile for eXton Click here to Send eXton a Private Message Visit eXton's homepage! Add eXton to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Från Amsterdam till Malmö är fast 1000 kilometer. Jag tror 980 exact.

Bästa resvägen är Malmö -> Öresundsbron -> båt i Rødby Havn till Puttgarden -> Hamburg -> Bremen -> Osnabrück -> Enschede -> Amsterdam.

När man vill inte ska bli sjösjuk kan man också tar andra bron i Danmark och kör över Odense -> Flensburg till Hamburg. Tar samma tid men är liten dyrare därför att man behöver mer bensin.

Från Göteborg är det bästa att tar båten till Frederikshavn o köra över Ålborg, Århus och Flensburg.

Old Post Jul-08-2002 17:17  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Fan det behöver inte bli så dyrt om man är några i bilen... en tusing i soppa, skulle jag bli själv i bilen skulle jag nog flyga ner istället... men som sagt jag bara tänker fram och tillbaks på det än så länge... Som sagt ska ner till Malmö i Aug. Skatten kommer 9 Aug.

ses...

Old Post Jul-08-2002 20:49  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Re: galna jävlar

quote:
Originally posted by eXton

Reveal du hänger väl på isf?

det hoppas jag verkligen

Old Post Jul-11-2002 13:03 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jre
Supreme tranceaddict

Efter mycket jävla bökade så har jag nu fått våra biljetter
*weeeeeeeee*

Så nu är det bara att börja LADDA!!!!!

/ Jre

Old Post Jul-30-2002 08:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Jre Click here to Send Jre a Private Message Add Jre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Cool! Are some of you coming to Mysteryland?

If you're interested to meet up, I'll let you know when/where the meeting is held (also for canadian TAs and french TAs)

Old Post Aug-01-2002 08:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jre
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Cool! Are some of you coming to Mysteryland?

If you're interested to meet up, I'll let you know when/where the meeting is held (also for canadian TAs and french TAs)

Yes, we are atleast 4 guys from sweden that will attend this event,

/ Jre

Old Post Aug-02-2002 09:11  Sweden
303
mdmaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan det behöver inte bli så dyrt om man är några i bilen... en tusing i soppa, skulle jag bli själv i bilen skulle jag nog flyga ner istället... men som sagt jag bara tänker fram och tillbaks på det än så länge... Som sagt ska ner till Malmö i Aug. Skatten kommer 9 Aug.

ses...

tänkte du köra från sthlm eller malmoe? kan nog tänka mig haka på dock inge körkort....

Old Post Aug-02-2002 22:28  Sweden
Click Here to See the Profile for 303 Click here to Send 303 a Private Message Add 303 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2002
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSome acid track [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRiva - Who Do You Love Now (Stringer) (ft. Dannii Minogue) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:31.

Forum Rules: