Originally posted by NbR
är det ngn som vet om Sven Väth har gjort ngt vettigt sedan 95?
Bra fråga !
Jag har sett honom ett antal gånger sedan början av 90 talet och min personliga åsikt är att han blir sämre och sämre. Sist jag såg honom var på Ibiza förra sommaren & då verkade det som om han tryckt i sig 17 svampar för mycket samt verkligen jobbat på att hitta de absolut knepigaste vaxen... det sög rätt hårt!
Tråkigt när en så duktig dj spårar - saknar hans energifyllda sets från 92-95.
Greetz
NordLight
Jun-17-2002 21:04
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Sista gång jag har sett Sven Väth var på Innercity 2001 i Amsterdam.
Det var bra men jag är inte en stor techno-älskare..
Visst jag ska går till Mysteryland.. Så en helt sjuk line-up.
Den här året är det i en små rekreationsområdet nära Amsterdam.
Sjuttonde augusti från klockan tolv til tolv. (Så att de har ingen problem med ljudsnivåer)
Så tänkte jag att i Augusti ska jag ta en vecka ledigt och sticka ner till Malmö... man har ju förhoppningsvis fått tillbaks på skatten då också... Om man skulle göra en "liten" avstickare...
Är det nån överhuvud taget som har funderat på att dra till Mystery Land 2002 ?
Nån som har erfarenheter i och bila ner till
Amsterdam.. Resväg och hur lång tid det tar ?
mvh / Jre
Vi är ett gäng galna jävlar så det vore najs med en
TA sweden Meet up!!!!
Jul-08-2002 09:43
eXton
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2002
galna jävlar
Vi är ett gäng nästan galna jävlar från Lund som inte alls är omöjliga på att åka dit!
Jag har ju fortfarande inte sett Armin van Buuren, RANK1 eller Dumonde live så det är ju inte helt fel!
Vi bor i Lund/Malmö så vi lär ju vara sista hållplatsen ifall det kommer några bilar från Norrland (läs "ovanför Skåne").
Jag känner lite folk som har kontakter i Stockholm och som brukar åka dit ibland (har inte vart där själv och festat än dock) så man vet ju aldrig, kanske kan dom ordna lite sovplatser åt några TA-nissar. Annars finns ju säkert billiga vandrarhem alt. sova i bilen
Reveal du hänger väl på isf?
Jul-08-2002 13:51
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Från Amsterdam till Malmö är fast 1000 kilometer. Jag tror 980 exact.
Bästa resvägen är Malmö -> Öresundsbron -> båt i Rødby Havn till Puttgarden -> Hamburg -> Bremen -> Osnabrück -> Enschede -> Amsterdam.
När man vill inte ska bli sjösjuk kan man också tar andra bron i Danmark och kör över Odense -> Flensburg till Hamburg. Tar samma tid men är liten dyrare därför att man behöver mer bensin.
Från Göteborg är det bästa att tar båten till Frederikshavn o köra över Ålborg, Århus och Flensburg.
Fan det behöver inte bli så dyrt om man är några i bilen... en tusing i soppa, skulle jag bli själv i bilen skulle jag nog flyga ner istället... men som sagt jag bara tänker fram och tillbaks på det än så länge... Som sagt ska ner till Malmö i Aug. Skatten kommer 9 Aug.
Efter mycket jävla bökade så har jag nu fått våra biljetter
*weeeeeeeee*
Så nu är det bara att börja LADDA!!!!!
/ Jre
Jul-30-2002 08:54
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Cool! Are some of you coming to Mysteryland?
If you're interested to meet up, I'll let you know when/where the meeting is held (also for canadian TAs and french TAs)
Aug-01-2002 08:01
Jre
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Cool! Are some of you coming to Mysteryland?
If you're interested to meet up, I'll let you know when/where the meeting is held (also for canadian TAs and french TAs)
Yes, we are atleast 4 guys from sweden that will attend this event,
/ Jre
Aug-02-2002 09:11
303
mdmaddict
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan det behöver inte bli så dyrt om man är några i bilen... en tusing i soppa, skulle jag bli själv i bilen skulle jag nog flyga ner istället... men som sagt jag bara tänker fram och tillbaks på det än så länge... Som sagt ska ner till Malmö i Aug. Skatten kommer 9 Aug.
ses...
tänkte du köra från sthlm eller malmoe? kan nog tänka mig haka på dock inge körkort....