|
| quote: | Originally posted by Tarantula
אפשר לריב על תפקוד האומן עוד הרבה זמן..
ואתם לא הראשונים ולא האחרונים כנראה שיתלוננו על זה
בסופו של דבר המקום השתפר, הייתי שם בהרבה מסיבות בזמן האחרון ואין את הדוחק של פעם .. מן הסתם שהקהל הוא לא קהל איכותי כמו במקומות אחרים בתל אביב, אבל מה לעשות...
וחוץ מהסאונד המעצבן של האומן.. המקום עצמו לא מפריע לי יותר מידי
ואם זה כל כך מעצבן את כולם, תפסיקו להתעצבן ותעשו משהו עם הנושא,
כי בלהתלונן כולנו טובים...
קיצר...
מה אף אחד לא היה ברמי!??!
אני הייתי... מהקטעים שאני זוכרת.. היה אדיר
אבל שתיתי קצת יותר מידי הפעם ככה שאני לא זוכרת יותר מידי מהמוזיקה
הרבצתי לעצמי על זה כבר.. לא לדאוג |
בלונה זה בדיוק מה שאנחנו עושים
מתלוננים 
כבר היה פה מישהו מהאומן פעם שנכנס ותירץ תירוצים
זה אומר שיש סיכוי לא רע שמישהו יקרא את זה או שחלק מהטענות יגיעו אליהם
חוץ מזה - אחד הדברים שאנחנו עושים בנוסף זה לנסוע לחו"ל למסיבות נורמליות גם

___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|