Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Above & Beyond בוא נביא אותם לארץ!
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

ההפקות של האלקטרוני בארץ זולות מאוד
עד כדי כך שאפילו הדבר הבסיסי ביותר כמו איכות הסאונד מאכזבת
שלא נדבר על אפקטים נוספים של זיקוקים וכאלה או על אירגון נורמלי שלא קיים פה...
הלוואי והיה לנו רבע ממה שקורה בהפקות של טראנס בחו"ל

בכל מקרה - יש משהו אמנם במה שוייבר כתב פה, אבל מצד שני כן כיף לראות את האומן. בייחוד אם הוא מישהו שאתה מעריך ואוהב את המוזיקה שלו. בדרך כלל גם רמת המיקסוס יותר גבוהה מסתם דיג'יי שעולה לנגן וגם הטראקליסטינג מעולה וקולע ויש אנרגיות טובות. נכון שזה לא הדבר הכי חשוב באלקטרוני אבל יש בזה משהו יפה ואני חושב שזה אדיר להיות בהופעה טובה של דיג'יי ויוצר שאתה אוהב.
אגב על אחת כמה וכמה למשל שמדובר באמן לדוגמא כמו ראנק 1 שהרבה פעמים מופיעים ומנגנים לייב את הטראקים שזה כבר ערך מוסף אדיר לדעתי למופע ומעלה את ההנאה פי כמה.
זה גם סוג של שואו (למשל אינפקטד שמופיעים טוב) וחוויה


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Apr-21-2009 17:30  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

הלו הלו! לא דיברנו פה על לייב-אקטס

וכמובן שעדיף את האומן שינגן את החומר שלו אבל תכל'ס רוב מה שהם מנגנים זה לא החומר שלהם לא??
אז מה באמת ההבדל אם הם מנגנים טראק מסויים של פול מילר או מישהו אחר?? סתם לראות אומן מפורסם??

Old Post Apr-21-2009 17:48 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

quote:
Originally posted by luckystrike
ההפקות של האלקטרוני בארץ זולות מאוד
עד כדי כך שאפילו הדבר הבסיסי ביותר כמו איכות הסאונד מאכזבת
שלא נדבר על אפקטים נוספים של זיקוקים וכאלה או על אירגון נורמלי שלא קיים פה...
הלוואי והיה לנו רבע ממה שקורה בהפקות של טראנס בחו"ל




מורן במקום לבכות תתחיל להגיע ולהנות
אתה יודע מה אומרים על מסיבות בישראל?!
אין מסיבה לא טובה - יש לא מספיק וודקה.

ובנימה רצינית
מי שימשיך לשקוע ברחמים על הסצינה הישראלית שיבושם לו
בשטח מי שמגיע למסיבות של האומן, קומפורט וברזילאי יוצא מבסוט כמעט כל פעם.

Old Post Apr-21-2009 18:03  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Viber
הלו הלו! לא דיברנו פה על לייב-אקטס

וכמובן שעדיף את האומן שינגן את החומר שלו אבל תכל'ס רוב מה שהם מנגנים זה לא החומר שלהם לא??
אז מה באמת ההבדל אם הם מנגנים טראק מסויים של פול מילר או מישהו אחר?? סתם לראות אומן מפורסם??


לייב אקטס זה באמת הדבר

אני זוכר באנרג'י ב2004 שהייתי וראנק 1 הופיעו - היה מטורף !!!
וגם באנרג'י האחרון הם נתנו שואו


אבל גם הופעה רגילה זה סוף הדרך. תחשוב בהופעה כמו של פרי בארץ שאין לו שם ענק כמו טיאסטו ובהופעה שלו יש המון אוהבי טראנס שלאו דווקא היו מגיעים לאותו מקום אחרת - ויש אנרגיות מטורפות. כולם מכירים את הטראקים וכולם חיים את ההופעה. אתה שומע גם טראקים שתמיד אמרת לעצמך שהלוואי והיית במסיבה והיו שמים וכו'
יש בזה יתרונות בקיצור


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Apr-21-2009 18:15  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by sh33p
מורן במקום לבכות תתחיל להגיע ולהנות
אתה יודע מה אומרים על מסיבות בישראל?!
אין מסיבה לא טובה - יש לא מספיק וודקה.

ובנימה רצינית
מי שימשיך לשקוע ברחמים על הסצינה הישראלית שיבושם לו
בשטח מי שמגיע למסיבות של האומן, קומפורט וברזילאי יוצא מבסוט כמעט כל פעם.


מסכים איתך לגבי הוודקה
פשוט הטראומה של הערב של ארמין באומן עדיי תקועה לי בראש



אגב - מי בא להופיע בקומפורט ?
יש הופעות טובות שם ?


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Apr-21-2009 18:15  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
.A.Y.
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: Israel

בקומפורט יש רק טראנס פסיכודלי עד כמה שידוע לי
ומי שבוכה על הסאונד בארץ עוד לא היה בבלוק כנראה
זה פשוט המועדון האהוב עליי..

Old Post Apr-21-2009 19:58  Israel
Click Here to See the Profile for .A.Y. Click here to Send .A.Y. a Private Message Add .A.Y. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by luckystrike

אבל גם הופעה רגילה זה סוף הדרך. תחשוב בהופעה כמו של פרי בארץ שאין לו שם ענק כמו טיאסטו ובהופעה שלו יש המון אוהבי טראנס שלאו דווקא היו מגיעים לאותו מקום אחרת - ויש אנרגיות מטורפות. כולם מכירים את הטראקים וכולם חיים את ההופעה. אתה שומע גם טראקים שתמיד אמרת לעצמך שהלוואי והיית במסיבה והיו שמים וכו'
יש בזה יתרונות בקיצור



נכון.
אבל אם לא הייתי מכיר אותו מילדות זה לא היה מזיז לי.

Old Post Apr-21-2009 20:49 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

quote:
Originally posted by Viber
סתם לראות אומן מפורסם?

וייבר היקר, רק על עצמי לספר ידעתי.
אני יודע שזה נשמע דפוק לשלם 100-150 שקל ו"לסבול" רק בשביל לראות פרצוף מוכר.
אבל תדע לך שאותי זה מרגש בעוצמות אדירות לפגוש את האומן, חבל שהאוירה קצת הורסת...
פרי קורסטן זכר אותי בכל הופעה ובכל מפגש ברדיו 99. הוא, גיבור המוזיקה של שנות העשרה שלי, מזהה אותי אישית ואומר לי "אתה תמיד בא להופעות שלי".
אשכרה יורדת לי דמעה עכשיו, בחיי!
אני יכול לשלוח לך כמה תמונות. הייתי כל כך מאושר בכל פעם שהצטלמתי עם האומנים הללו! זה מרגיש לי כמו הגשמת חלום, הגשמה עצמית.
תראה, בארץ שלנו קשה לקבל סאונד טוב, נוחות ותקליטן מעולה בדיוק לטעמך. יש מקומות יוצאי דופן אבל תרבות המועדונים שלנו היא כזו ש"דיסקוטקים זה לצעירים/לילדים". אתם לא יודעים כמה אני נתקל בזה!
אפילו כשאני אומר באוניברסיטה שאני אוהב מוזיקה אלקטרונית/טראנס אנשים בדרך כלל מחמיצים פנים בחצי זילזול.
שיהיה ברור, גם כשאני אומר שאני אוהב מוזיקת
SMOOTH JAZZ
ומת על האילטורים של "קני ג'י" אין להם מושג על מה אני מדבר!
זה פשוט המציאות פה, זאת התרבות, לטוב ולרע.
אנחנו מדינה קטנה ואי אפשר לצפות מכל אירוע להיות הכי איכותי בעולם.

Old Post Apr-22-2009 23:18  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benji904
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2006
Location: Jerusalem, Israel

quote:
Originally posted by uzi
וייבר היקר, רק על עצמי לספר ידעתי.
אני יודע שזה נשמע דפוק לשלם 100-150 שקל ו"לסבול" רק בשביל לראות פרצוף מוכר.
אבל תדע לך שאותי זה מרגש בעוצמות אדירות לפגוש את האומן, חבל שהאוירה קצת הורסת...
פרי קורסטן זכר אותי בכל הופעה ובכל מפגש ברדיו 99. הוא, גיבור המוזיקה של שנות העשרה שלי, מזהה אותי אישית ואומר לי "אתה תמיד בא להופעות שלי".
אשכרה יורדת לי דמעה עכשיו, בחיי!
אני יכול לשלוח לך כמה תמונות. הייתי כל כך מאושר בכל פעם שהצטלמתי עם האומנים הללו! זה מרגיש לי כמו הגשמת חלום, הגשמה עצמית.
תראה, בארץ שלנו קשה לקבל סאונד טוב, נוחות ותקליטן מעולה בדיוק לטעמך. יש מקומות יוצאי דופן אבל תרבות המועדונים שלנו היא כזו ש"דיסקוטקים זה לצעירים/לילדים". אתם לא יודעים כמה אני נתקל בזה!
אפילו כשאני אומר באוניברסיטה שאני אוהב מוזיקה אלקטרונית/טראנס אנשים בדרך כלל מחמיצים פנים בחצי זילזול.
שיהיה ברור, גם כשאני אומר שאני אוהב מוזיקת
SMOOTH JAZZ
ומת על האילטורים של "קני ג'י" אין להם מושג על מה אני מדבר!
זה פשוט המציאות פה, זאת התרבות, לטוב ולרע.
אנחנו מדינה קטנה ואי אפשר לצפות מכל אירוע להיות הכי איכותי בעולם.


Absolutely agreed on:
1) the present, local culture
2) the excitement of the encounter: I'm the idiotic dopehead walking around with my former, unvalid Dutch passport collecting autographs...

Old Post Apr-23-2009 22:08  Israel
Click Here to See the Profile for benji904 Click here to Send benji904 a Private Message Add benji904 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MINTZ
Senior tranceaddict



Registered: May 2007
Location: TLV

אם הם יבואו - אין מצב שאני מפסיד את זה נראה לי...

אני מת כבר לראות אומן של מלודיות...

הבנתי שהפסדתי מסיבה די מעולה עם ארמין (האחרונה) אך לצערי זה היה מסיבות של עבדתי אותה תקופה ולא יכלתי להרשות לעצמי


בקיצור מחכה להזדמנות הבאה לשמוע מלודיות חדשות באוזני...

חבל שלא ארגנו כלום ליום העצמאות... אבל עדיין יש תקיץ...

Old Post Apr-24-2009 12:20  Israel
Click Here to See the Profile for MINTZ Add MINTZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MINTZ
Senior tranceaddict



Registered: May 2007
Location: TLV

האמת - עכשיו לא חסר ממש... רק צריך שיגיע מישהו לאיזור... ואני שם!

היה מרטין רוט' או משהו כזה?

Old Post Apr-24-2009 12:21  Israel
Click Here to See the Profile for MINTZ Add MINTZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

היה מרטין רוט
וביום העצמאות יש את
Jerome Isma-Ae

Old Post Apr-24-2009 13:00  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Above & Beyond בוא נביא אותם לארץ!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSomething from Felix da Housecat [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTechnasia - Acid Storm [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:56.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!