Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > line up lovefields
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by mr.marcello
Gingen er nu nog mensen naar Lovefields?
Ik zal er iig zijn (dankzij gratis VIP-tickets )

Met vriendelijke groet.

Grrrrrrrr
Damn, ik zag gisteren de line-up en die is erg lekker. En die pik van een Mr.Marcello hobbeld daar nu lekker als VIP rond...
Ach ja, volgende week Mysteryland maakt een hoop goed Ik heb d'r iig flink zin in!!

Old Post Aug-11-2002 11:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by mr.marcello
Ik zal er iig zijn (dankzij gratis VIP-tickets )

hoe was het, hoe was het? ik ben erg benieuwd aangezien ik hier ook erg graag heen gewilt had! hoe was de sfeer, en het terrein ingedeelt, was het druk en regen gehad? en hoe draaide lemon8 en armin en ferry?

Sasha!

Old Post Aug-13-2002 16:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Partyhardy!
hoe was het, hoe was het? ik ben erg benieuwd aangezien ik hier ook erg graag heen gewilt had! hoe was de sfeer, en het terrein ingedeelt, was het druk en regen gehad? en hoe draaide lemon8 en armin en ferry?

Sorry van de late reactie, maar hier issie dan!

Lovefields werd maar op een heel klein deel (kwart ofzo) van het Pinkpop terrein gehouden. Dat leek klein maar zorgde voor een relaxxte en intieme sfeer. Ik was nog nooit naar een outdoor party geweest en weet dus niet waarmee ik het zou moeten vergelijken. Maar ik vond de sfeer echt super!!
Ze hadden 1 open podium (Love Stage) en 3 tenten (Mind Stage, Soul Stage & Experience Stage). Het was een vierkantsopstelling (als je op het midden van het terrein stond had je aan iedere kant een podium / tent).
We kwamen om een uurtje of 3 aan en hebben eerst effe relaxxt het meeste bekeken en een beetje de koning uitgehangen op het VIP-deck.
Toen we al effe de Mind Stage bezocht hadden (T-Quest) kwamen we erachter dat Ferry Corsten net afgelopen was. Daar baalde ik stevig van. We hebben toen maar een programma gehaald en zijn effe
gaan kijken bij Promiss. Ze draaide een beetje club/trance-achtig en da's nou eenmaal niet mijn favoriete stijl. We zijn dus weer terug gegaan naar de Mind Stage waar net Miss Djax was begonnen. En wat heb ik daar genoten!!

Nadat zij bijna klaar was met haar set zijn we op het veld gaan liggen in het zonnetje (ja de zon scheen en het was de hele tijd drroog) en luisterden we naar Erick-E op de achtergrond.
Kort daarna hebben we nog een heel klein stukje van Danny Howells (ik vond het helemaal nergens naar klinken) meegepakt om daarna naar Misja Helsloot te gaan. Deze draaide heerlijke trancemuziek en we hebben er dus ook effe lekker staan zweven!

Maar daarna was het voor ons alweer voorbij! Die maat van mij (die de VIP-tickets via z'n werk had gekregen) was de hele dag al niet lekker en wilde dus perse terug naar huis. Daar baalde ik stevig van, maar ik ben maar met hem terug naar huis meegegaan. Hij had dit tenslotte allemaal mogelijk gemaakt.....

Maar ik moet zeggen: hoe kort het ook was, het was super!!!

Met vriendelijke groet.

Old Post Aug-15-2002 18:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > line up lovefields
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this one please [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKay D. Smith & Marc Tall - "Praiseworthy Tunes" (Hoipolloi mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:55.

Forum Rules: