|
| quote: | Originally posted by Gladius
Ik ben (naast wat werk van Yahel) eigenlijk helemaal niet thuis in dit genre. Kan iemand me helpen om wat (recente) sets te vinden? |
ik kan zeker John '00' Fleming aanbevelen. Draaide en maakte vroeger 'gewone' trance maar is geleidelijk aan meer naar de psy kant geevolueerd. Hij draait vrij gevarieerd in dat genre, van prog psy tot meer full on spul en gooit er ook regelmatig wat 'gewone' trance in (vb. een Airwave track). Is in mijn ogen daarom ook geen pure psy trance DJ en producer (hoewel die er tegenwoordig meer en meer voor bekend staat). Hier een live set van hem met TL en link:
John '00' Fleming - Live @ Slinky In Black - 10 Apr 2009
01. 00.db - Magna
02. Sasha vs. Junkie XL - Beauty Never Fades (ID rmx)
03. Astrix & DJ Dimitri - Evox
04. Earthling - Lost In Trance-Nation
05. Allaby - Imaginarium (ID mix)
06. Elec3 - Plugged (Wizzy Noise Remix)
07. ID
08. GMS & Alien Project - At The End Of A Rainbow (Mad Maxx remix)
09. XSI - Berserk
10. O'fortuna (Wizzy Noise or 00.dB remix)
11. Push - Strange World (Astral Projection remix)
12. Wizzy Noise - Eyes Wide Open
13. Wizzy Noise - Sisters Of Darkness
14. Infected Mushroom - Deeply Disturbed (Infected Remix)
[[ LINK REMOVED ]]
Op zijn forum kan je ook zijn maandelijkse radioshow gratis downloaden (en andere live sets). Je moet je dan wel aanmelden en inloggen. Kan zeer interessant zijn om verder bekend te geraken met het genre. Zijn show bestaat meestal uit een eerste uur waarin hij zelf draait en een tweede uur dat meestal voor een guest DJ is (soms zendt hij wel eens een 2u durende live mix uit). Zelf draait hij tegenwoordig in een bepaald format: rustig begin met prog psy, gevolgd door een nieuwe 'promo' track, een full on mix en hij sluit af met een classic. Het tweede uur varieert van guestmix to guestmix aangezien er wordt gekozen voor een grote varieteit aan DJ's; tegenwoordig wel vaker uit de psy wereld (vb. Wizzy Noise, Ovnimoon, Infected Mushroom, Astral Projection, ...)
|