Maar ik had r godverdomme erggg graag bij willen zijn!!!
Jun-19-2002 20:18
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
1 woord:
FLEX!
nou nog wat meer woorden: goeie mix man! echt jammer dat ik je set laatst (in groenlo dus) gemist heb... o well.... hij zit echt lekker in mekaar.... chillen... platenkeuze zal door sommigen als wat oud bestempeld worden, en gezegd moet worden, het zijn niet de nieuwste van de nieuwste tracks(verwacht ik ook niet, je koopt immers het meeste zelf (toch??)), maar toch: TOPPIE!!
... en dan... zit je op school (ik dus)... mix op de harde schijf... en tsja.... hoe krijg je hem dan thuis... kweenie...
met pijn int hart neem ik afscheid van de mix... *sigh*
Jun-20-2002 13:11
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
damn wat een lekker setje!!!! ik heb em nu toch al meer dan 4x al helemaal beluisterd en dit setje spreekt me echt enorm aan! goed gemixed en lekkere traxx.. die aankondeging is trouwens echt hilarisch mooie binnekomer
Die whitelabel track is ook wel lekker ja. In het begin was ik er nie zo weg van, maar nu vink em wel lekker.
Grtz,
TNG
Jun-20-2002 14:17
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
bedankt voor de reacties...
inderdaad,ik heb veel oudere tracks gedraaid,simpel weg omdat ik daar erg veel zin in had en dat goed aansloeg bij het publiek.
Ik had makkelijk een set kunnen neerzetten met alleen promo's en net gereleasde tracks maar nieuw betekent niet altijd beter)
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Last edited by DjRV on Jun-20-2002 at 15:06
Jun-20-2002 14:20
mrjvp
tranceaddict
Registered: Apr 2002
Goeie set!! En idd. nieuwere tracks, wil niet zeggen betere tracks. Draaide je al deze platen van vinyl, of zaten er ook wat cd-rretjes tussen??
Jas van Houten- Heaven's Gate
Signum - 3rd Dimension
Riva - Time is the Healer (Armin van Buuren Remix)
Jun-20-2002 15:18
DjRV
DaleCooperAddict
quote:
Originally posted by mrjvp
Goeie set!! En idd. nieuwere tracks, wil niet zeggen betere tracks. Draaide je al deze platen van vinyl, of zaten er ook wat cd-rretjes tussen??
alle platen behalve energy 52 kwamen vanaf vinyl.
energy 52 komt morgen als het goed is via de post binnen op plaat dankzij een heel speciaal iemand..
Jun-20-2002 15:23
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by DjRV
alle platen behalve energy 52 kwamen vanaf vinyl.
energy 52 komt morgen als het goed is via de post binnen op plaat dankzij een heel speciaal iemand..
zozo das geen kattepis .....die zouk ook wel lusten
Originally posted by kolkiewolkie
platenkeuze zal door sommigen als wat oud bestempeld worden, en gezegd moet worden, het zijn niet de nieuwste van de nieuwste tracks(verwacht ik ook niet, je koopt immers het meeste zelf (toch??)), maar toch: TOPPIE!!
Die noren,die niet zo erg mp3 en nieuwe release geil zijn als de dutchies,kunnen gewoon de kwaliteit ipv de versheid van een plaat nog waarderen......
Was dat hier nog maar zow dan was het met de commercie waar we allemaal zo over huilen misschien ook wel anders gesteld
En sja,alles zelf kopen,of wilde jij wat gaan sponseren??
Jun-20-2002 16:23
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by DjRV
bedankt voor de reacties...
inderdaad,ik heb veel oudere tracks gedraaid,simpel weg omdat ik daar erg veel zin in had en dat goed aansloeg bij het publiek.
Ik had makkelijk een set kunnen neerzetten met alleen promo's en net gereleasde tracks maar nieuw betekent niet altijd beter)
Is wel waar wat je zegt,maar er zijn genoeg nieuwe VETTE tracks toch?.Het is makkelijk als dj om de hitje's ten gehore te brengen, zodoende heb je het publiek op de hand en ben je totaal veilig bezig.Neemt niet weg dat ik het geen lekker setje vind.Heb hem nu al 2x helemaal geluisterd en vindt hem zeker goed dansbaar.Vind we
Ik had bij mn eerste set op id&t ook (vind ik zelf dan) teveel hitjes gedraaid.Mn 2de set zaten zogoed als geen ECHT bekende tracks in.Ik probeer vanaf nu ook zo min mogelijk platen te draaien die je al 500x op een feest hebt gehoord ofzo.
GREETZ!!
Jun-21-2002 08:52
DjRV
DaleCooperAddict
quote:
Originally posted by Bellie
Is wel waar wat je zegt,maar er zijn genoeg nieuwe VETTE tracks toch?.Het is makkelijk als dj om de hitje's ten gehore te brengen, zodoende heb je het publiek op de hand en ben je totaal veilig bezig.Neemt niet weg dat ik het geen lekker setje vind.Heb hem nu al 2x helemaal geluisterd en vindt hem zeker goed dansbaar.Vind we
Ik had bij mn eerste set op id&t ook (vind ik zelf dan) teveel hitjes gedraaid.Mn 2de set zaten zogoed als geen ECHT bekende tracks in.Ik probeer vanaf nu ook zo min mogelijk platen te draaien die je al 500x op een feest hebt gehoord ofzo.
GREETZ!!
vergeet niet dat ze in noorwegen deze platen die ik draaide ook nauwelijks kende ook al zijn ze al oud...ze zijn daar niet zo zwaar er mee bezig als wij hier zijn.
Jun-21-2002 09:06
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
ik down em nu bij een maat, goeie snelheid
kijk er naar uit om em te horen