Jun-19-2002 14:55
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Hmm ik ben het wel ééns met de topicstarter,
ten eerste heb ik respect voor duncan en consorten (hoewel met pa zijn geld dingen wat makkelijk kunnen gaan) hoe ze alles hebben opgebouwd alleen nu komt er echt een overkill. Je wordt platgegooid met id&T. Dat ze een tv zender willen etc is niet zo erg maar id&t krijgt uiteindelijk teveel macht, sta je onder contract bij id&t dan hoef je je geen zorgen te maken over genoeg gigs.
Het probleem hier in nederland is dat er geen echte concurrenten zijn. Je hebt id&t gewoon alleen aan de top dan komt udc en dan komen de kleinere organisaties waarvan monumental daar weer de koploper van is. Alleen deze kleine organisaties kunnen niet of nauwelijks op tegen de macht van id&T en dat is jammer maar uiteindelijk gooit id&t zijn eigen glazen in want uiteindelijk worden ze te groot en dan beginnen er steeds meer mensen zich tegen id&t te keren denk ik.
Jun-19-2002 15:52
zarch
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Ik ben het wel beetje eens met topicmaker. Ik bedoel trance etc is echt relaxt vind ik en ik vind het echt niet erg als er meer mensen naar gaan luisteren. Maar wat id-t doet is echt niet goed. Ze proberen overal veels te veel geld uit te krijgen.
Maar met hardcore ook, dat is op gegeven moment ook dood gegaan omdat het te commercieel werd.
En ik merk nu oo kwel, begon met luisteren naar trance, nou luister ik toch liever naar hardhouse/techno.
Jun-19-2002 18:59
Opti
tranceaddict in jail
waarvan monumental daar weer de koploper van is. Alleen deze kleine organisaties kunnen niet of nauwelijks op tegen de macht van id&T en dat is jammer
Monumental wílt niet eens zo groot worden d8 ik... die hebben bijv ook een heel andere doelgroep
Jun-19-2002 21:48
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
de id-t agendas etuis bestaan al jaren.
persoonlijk vind ik het niet erg dat id-t dadelijk zoveel heeft als het maar kwaliteit heeft. ik vindt de line ups van sensation black en mysteryland veel kwaliteit bevatten. en het verscherpte deurbeleid waar wij hier al jaren om zeuren is ook eindelijk doorgevoert.
de feesten zijn nu eenmaal duurder geworden omdat door de inflatie alles duurder is geworden en de djs ook steeds meer vragen.
underground is het nou eenmaal niet meer, kan je over gaan lopen zeiken maar zo is het nou eenmaal
en over concurrentie: er is genoeg concurrentie, als je ziet hoeveel verschillende soorten feesten er zijn, er is voor elk wat wils. grote en kleine feesten.
Jun-20-2002 13:18
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
quote:
Originally posted by basvh
de feesten zijn nu eenmaal duurder geworden omdat door de inflatie alles duurder is geworden en de djs ook steeds meer vragen.
dat is echt onzin! want waarom kan het in andere landen (belgie en duitsland bijvoorbeeld) met dezelfde namen veeeeeeeeeel goedkoper dan in nederland.
daar hebben ze zeker geen last van de inflatie?
en waarom staan er allemaal halve kermissen op die feesten en kun je er de nieuwe film van Ali G gaan bekijken en krijg je na afloop een dvd mee naar huis plus een jaar abonnement op het ID&T blad en is het ID&T logo tot op het wc papier en de servetjes verwerkt. allemaal dingen waarvoor je dus extra betaalt. en dat radio en tv station.. dat moet toch ook ergens van betaald worden?
dance-muziek is gewoon hard op weg om een marketingprodukt te worden. een produkt dat enkel bestaat omdat er geld mee verdiend kan worden.
mensen maken muziek voor het geld, terwijl ze juist muziek om de muziek zouden moeten maken. l'art pour l'art!!!!
muziek vanuit het hart en niet muziek vanuit de behoefte om weer wat extra geld voor die nieuwe villa te verdienen.
en dat is wat er nu aan het gebeuren is en in sommige gebieden van de dance-muziek al een ver gevorderd stadium bereikt heeft.
Last edited by AlFerox on Jun-20-2002 at 13:58
Jun-20-2002 13:51
Miss Proximus
titelloos
en weet je wat het leukste is....de feestjes in Duitsland zijn nog veel leuker ook
alleen wel zeldzamer
Jun-20-2002 13:54
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Miss Proximus
en weet je wat het leukste is....de feestjes in Duitsland zijn nog veel leuker ook
alleen wel zeldzamer
YEEEAAAHHHH!!!! Helemaal mee eens Proxi!!!!!
(onder andere) RosenmontagsRave Rulezz
Met vriendelijke groet.
Jun-20-2002 14:00
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by AlFerox
dat is echt onzin! want waarom kan het in andere landen (belgie en duitsland bijvoorbeeld) met dezelfde namen veeeeeeeeeel goedkoper dan in nederland.
daar hebben ze zeker geen last van de inflatie?
en waarom staan er allemaal halve kermissen op die feesten en kun je er de nieuwe film van Ali G gaan bekijken en krijg je na afloop een dvd mee naar huis plus een jaar abonnement op het ID&T blad en is het ID&T logo tot op het wc papier en de servetjes verwerkt. allemaal dingen waarvoor je dus extra betaalt. en dat radio en tv station.. dat moet toch ook ergens van betaald worden?
dance-muziek is gewoon hard op weg om een marketingprodukt te worden. een produkt dat enkel bestaat omdat er geld mee verdiend kan worden.
mensen maken muziek voor het geld, terwijl ze juist muziek om de muziek zouden moeten maken. l'art pour l'art!!!!
muziek vanuit het hart en niet muziek vanuit de behoefte om weer wat extra geld voor die nieuwe villa te verdienen.
en dat is wat er nu aan het gebeuren is en in sommige gebieden van de dance-muziek al een ver gevorderd stadium bereikt heeft.
je bent me voor!
Jun-20-2002 22:31
arjoderoon
Daniëlle Addict
Registered: May 2001
nou als je die line ups ziet van die id-t feesten dan kun je wel zien dat het 1 succes concept is. ze boeken gewoon een aantal bekende dj's zoals johan gielen, jean rank 1, en nog een aantal anderen en dan hebben ze de tent weer uitverkocht...
k bedoel: is er 1 feest van id-t waar ook jonge talenten aan de beurt komen???
en dan nog: k vind een klein besloten feest in een gewone club veel toffer dan zo'n mega festijn.. zoals bijvoorbeeld tiesto solo in the palace met euh 2000 man? ipv 35000
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
Last edited by arjoderoon on Jun-22-2002 at 20:18
Jun-22-2002 20:10
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by arjoderoon
nou als je die line ups ziet van die id-t feesten dan kun je wel zien dat het 1 succes concept is. ze boeken gewoon een aantal bekende dj's zoals johan gielen, jean rank 1, en nog een aantal anderen en dan hebben ze de tent weer uitverkocht... k bedoel: is er 1 feest van id-t waar ook jonge talenten aan de beurt komen???
Kijk het gaat me nog niet eens om jonge talenten. Al zijn het maar een keertje andere dan de gevestigde namen!
Daarom vind ik Innercity ook een van de betere feesten. Daar staan ook DJ's die (nog) niet zo'n grote naam in Nederland hebben.
Met vriendelijke groet.
Jun-23-2002 12:58
Miss Proximus
titelloos
quote:
Originally posted by arjoderoon
k bedoel: is er 1 feest van id-t waar ook jonge talenten aan de beurt komen???
Mysteryland
Je hebt t kennelijk niet door maar die Twix talentroom is er niet voor nix!! Zowel Andy Jay als Joop! staan geboekt op Mysteryland en van Joop! weet ik dat ie ook komende TE z'n kunsten mag vertonen.....dus stel aub je mening bij Bedankt!