|
| quote: | Originally posted by A.Y
מה הולך להיות בקלאסיקס הזה? |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הולך להיות מעניין |
אני כבר אומר שזה לא הולך להיות סט שיגרתי בכלל,..
יהיה מגוון רחב של נוסטאלגיות.. חבל חבל יהיה לפספס.. כבר אני אומר
אילן אני בא היום לברקודה לשמוע אותך קצת 
___________________
Once Trance - Allways Trance
Last edited by YoraY on Jun-12-2009 at 06:07
|