Ik ook zal de 13e juli in de Amsterdam ArenA aanwezig zijn!
Met vriendelijke groet.
Jun-23-2002 12:17
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Ik ga ook naar black
Jun-23-2002 16:17
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
Als we nou eens afspreken om in het geel te gaan, valt wel op
Jun-23-2002 16:21
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
als jullei nou slim zijn, spreek dan effe af voor een vak op de eerste ring...vak 114 zit op korte zeide eerste ring, gewoon precies in het midden.....ga met ej gezicht naar perstribune staan en dan is het de rechter korte zeide, ken niet missen......maar in ieder geval succes op kinderfeestje
Jun-23-2002 16:36
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by New Wave
als jullei nou slim zijn, spreek dan effe af voor een vak op de eerste ring...vak 114 zit op korte zeide eerste ring, gewoon precies in het midden.....ga met ej gezicht naar perstribune staan en dan is het de rechter korte zeide, ken niet missen......maar in ieder geval succes op kinderfeestje
Kan je d,r ook koekhappen dan ???
Jun-23-2002 16:37
New Wave
We are all a number......
quote:
Originally posted by Smirnoff
Kan je d,r ook koekhappen dan ???
Mwjha, bij Obi.....die heeft een speciale stand gemaakt.....naast de zonnbrillen stand.....trouwens...zonnebril op in donker stadion.......goeie zet....feest gaat juist om de licht effects...gaat iedereen zonnebril dragen
Jun-23-2002 16:45
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Mwjha, bij Obi.....die heeft een speciale stand gemaakt.....naast de zonnbrillen stand.....trouwens...zonnebril op in donker stadion.......goeie zet....feest gaat juist om de licht effects...gaat iedereen zonnebril dragen
Obi ? haha.. denk het niet
Die is duizend keer drukker met andere zaken daar.
Ik neem zelf overigens nooit een zonnebril mee naar een feest..
Goh je weet wel precies de weg in de Amsterdam ArenA.......volgens mij ben jij er al eens geweest met andere kinderfeestjes!!
Met vriendelijke groet.
Jun-23-2002 17:31
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Ik heb maar ff de thread gesticked en ge-edit, als er nog mensen zijn die naar White gaan moeten ze ook maar ff een thread starten
Originally posted by Blik
....als er nog mensen zijn die naar White gaan moeten ze ook maar ff een thread starten
Volgens mij zijn er op dit forum niet veel die naar White toe gaan (kijkend naar de eerdere reacties).......
Met vriendelijke groet.
Jun-24-2002 19:59
Opti
tranceaddict in jail
hmmm, meeten dat vergeet ik toch... jullie gaan mij maar zoeken
Remy (en Maikel) hoop ik nog wel ff te zien voordat ie op vakantie gaat, al zie ik Remy de dag ervoor nog op de ISOS3 party