|
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי
WELCOME BACK
בכל מקרה ספר
מה עם התביעה?
או שלא מדברים על צבא ברגילה?
|
עדיין בתהליכים - זה מבעס אחושרמוטה ...
בעיקרון החליטו בנציבות הקבילות להעלות את זה
למשפטן שלהם או משהוא כזה ויהיה תשובה רק בשבוע הקרוב (אני מקווה) וגם
הגשתי תלונה בקצינת תלונות חיילים שקידמה את זה עד לדרגה של הסמב"ס
עצמו ואמרה לו לעשות עם זה משהוא
וקיבלתי מכתב שזה עדיין בתהליכים
...
בנוסף הגשתי טופס 55 מזורז (זה טופס שינוי לשיבוץ מחדש)וגם
לזה הייתי צריך אישור - כי בעיקרון מותר לך
להגיש אותו רק אחרי 3 חודשים ביחידה ...
המצאתי למשק"ית ת"ש שיש לי בעיות בביית ואישרו לי את זה ...
בקיצור פעלתי בכל החזיתות - עכשיו נותר לי רק לקוות לטוב ...
הסמב"ס הבן זונה הזה ... בדקו לי אם היו עליו תלונות בעבר
ובבסיס הקודם שלו - הוא הביא סטירה לאיזה חייל וההוא הגיש עליו קבילה
ובגלל זה הסמב"ס הגיע אלינו - העיפו אותו מהבסיס הקודם ...
ועיכבו לו את הדרגה בשנה ...
בקיצור יש לו ממה לפחד אבל נראה לי שהייתי צריך לאיים
עליו שאני יגיש קבילה ואז הוא היה משחרר אותי
בגלל שככה כבר הגשתי אז אולי הוא יגיד לעצמו שאין לו
כבר מה להפסיד ...
לא יודע אני מחזיק אצבעות
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|