Ik doe denk ik ook een vest aan. Vorig jaar vond ik het best koud. Ik had toen alleen een t-shirt aan. en toen was het ook niet egt warm.
Binnen in de tenten viel de warmte ook wel mee hoor Tenminste ik vond het niet egt warm binnen.
Jun-24-2002 16:59
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Je kunt toch ook een trui gewoon met de mouwen omknopen om je middel, als je het warm heb iig.
Jun-24-2002 17:53
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
leedvermaak all the way onder de medeTA's
Registered: Jun 2001
Er is zoals al eerder vermeld staat geen garderobe. Ik zou gewoon partykleding aan doen, maar dan iets warmer dan normaal. Een rugzak is erg irritant als je gewoon wilt dansen en een jas al helemaal!!! Om je middel heen knopen is echt een drama. Sowieso, als het koud is ga je gewoon in zo'n tent staan en als je klaar bent en het is 's nachts koud moet je gewoon maar even doorbijten!!!
Vorig jaar Dance Valley had ik een jas meegenomen (een vriend van me zij dat er een garderobe was). Ik balen dat ik dat ding nergens kwijt kon!!! Heb ik m uiteindelijk bij zo'n hotdog tent afgegeven aan een of andere gozer, aan het eind van de avond kwam ik weer bij die tent, die gozer weg!!! Ik aan iemand anders vragen, vond m'n jas en kreeg m weer mee!! In de regen had ik dus lekker en warme jas bij me en overdag heerlijk in m'n party-outfit staan stampen!!
(het was wel een oude jas)
Ik raad niet aan een jas mee te nemen, maar 's avonds gewoon ff door te bijten.
De groeten,
Kamaya.
Jun-24-2002 18:22
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
het lijkt me nou wel zon rukzooi om de hele tijd met zon rugtas rond te sjokken (je kunt hem wel bij de garderobe leggen, maar ik denk dat je er weer grof voor betaald als je hem dan weer inleverd en altijd als je iets nodig hebt heb je het weer niet bij de hand...)
Maar......
Er is toch geen garderobe ???żżż
Jun-24-2002 19:40
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Sjeez, wel kut dat er geen garderobe is.
Maar het lijkt net alsof jullie nooit naar (outdoor)feestjes gaan.
Gewoon je normale kleding die je ook in een hal aan zou doen!! Je gaat toch dansen enzo, niet dan? Dan krijg je het vanzelf wel warm. Ik doe gewoon een shirtje ofzo aan, nothing special.
Greetz,
SnuggLe
Jun-24-2002 20:07
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gewoon je normale kleding die je ook in een hal aan zou doen!! Je gaat toch dansen enzo, niet dan? Dan krijg je het vanzelf wel warm.
Ach ja, waarom zou je je nu ineens anders gaan kleden!!! Gewoon lekker je party-outfit aan en knallen maar!!!
Met vriendelijke groet.
Jun-24-2002 20:39
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
ER IS NOOIT GARDEROBE OP EEN OUTDOOR FEEST!!!
**EDIT**
voor de zeikers: BIJNA NOOIT
Jun-24-2002 20:44
drpeer_holland
Leon Bolier Addicted!
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by @ddicted
Je kunt toch ook een trui gewoon met de mouwen omknopen om je middel, als je het warm heb iig.
Yep dat doe ik ook want ik ga eerst nog op zaterdag heel de dag naar de efteling en daarna meteen door naar Impulz. Dus doe een t-shirt aan en een trui..misschien ook wel een foute gele broek.
Jun-24-2002 21:05
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Iig geen witte broek, kheb nare ervaringen met een bruine reet over een feest te lopen.
Verder draag ik het liefst een broek met veel zakken zodat ik al mn spullen erin kwijt kan (mobiel, geld, pinpas, kauwgom, sigaretten+aansteker, drankbonnen etc. etc.) en shirt waarin je niet teveel zweet zeg maar.
Originally posted by !_PeTrUs_! ER IS NOOIT GARDEROBE OP EEN OUTDOOR FEEST!!!
**EDIT**
voor de zeikers: BIJNA NOOIT
Bullshit, vorig jaar op Mysteryland wel
Wel stupid eigenlijk, ze zouden wel een garderobe moeten hebben. Zou stukken makkelijker zijn plus ze verdienen wat extra's.
Greetz,
SnuggLe
Jun-24-2002 21:28
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Greetz,
SnuggLe