בגלל זה יש "עמדה" לד'ג'י
שכל הזונות האלה לא יפריעו לך להנות במה שאתה עושה....למשל אצלנו יש עמדה גבוהה אם סורגים.....אז אין גישה לכל המעפנות האלה
רק הם אומרים מה הם רוציפ והולכים.......דרורי אתה בטח מזהה על איזה מקום אני מדבר
___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"
Jun-25-2002 10:29
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
שונא את כל הסלסה וכל החרא הזה!!!!!!!!
הדי ג'יי ההומו הזה בבלקוני כל פעם שאני הולך שם את כל החרא הזה
בכלל הוא שם חרא של מוזיקה.... כזה הומו בחיים לא ראיתי
לפחות בא כל פעם די ג'יי אחר כמו תומאס או גיטלמן או מישהו ומציל את המצב
___________________
.
Jun-25-2002 10:36
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
בגלל זה יש "עמדה" לד'ג'י
שכל הזונות האלה לא יפריעו לך להנות במה שאתה עושה....למשל אצלנו יש עמדה גבוהה אם סורגים.....אז אין גישה לכל המעפנות האלה
רק הם אומרים מה הם רוציפ והולכים.......דרורי אתה בטח מזהה על איזה מקום אני מדבר
Go minzar, Go!
כשיש אצלנו מסיבות בתוך החמי געש אז הדיג'י עומד ומפריד באמצע בריכה בצורת
C
והבריכה מפרידה בינו לקהל , חלומי
קבלו ז' כל בעלי הריקווסטים!!!!
יוווו נמאס לי כבר כל המסיבות בארץ 5 שעות יש לך מוסיקת פופ ולהיטים ורק אחרי זה טראנס
אני פשוט מת מזההההה
אני רוצה מסיבה נורמלית
10 שעות רק טראנס מפגיז מכללל הסוגים
מפרוגרסיב ועד טכנווווו