|
Nah, Leander, dat viel allemaal reuze mee! voor jezelf lijkt het altijd erger dan voor een ander. (dus mensen: NIET naar Leander luisteren, hihihi! Hij draait nl prima! OOK op technics!!) 
Jesse, over die specificaties: de specificaties die beschreven staan, is alleen maar om het een beetje luxe te laten lijken.
Het enige wat niet standaard is, is auto return, cartridge (ik zou niet weten waar ze het over hebben), en die laatste twee dingen (semi-automatische belt drive en electric break). Ik heb het nu trouwens alleen over de eerste draaitafel. Ga gewoon eerst eens naar een winkel en laat je informeren en stel vragen. Je bent nooit te dom om te vragen wat je niet weet.
Wat je dan moet doen is specificaties opvragen over torque enzo, dus de echt technische gegevens. Dan weet je iets meer over wat je tafeltje kan en doet.
Ik zou niet voor de bijna-technics gaan. Dan geef je alsnog een hoop geld uit terwijl je uiteindelijk toch Technics wil (niet omdat ze de beste zijn, maar omdat ze de standaard zijn op feesnten en in clubs.
Gewoon eerst goedkope tafeltjes, lekker mee prutsen, en vervolgens zien wat je dan gaat doen.
Als je tweedehands gaat kopen, let er dan op dat de tafel stbiel loopt, en check het op verschillende snelheden. Vaak wil een pitch nog wel eens instabiel zijn bij de uiteinden en in het midden.
Je kunt dit checken OF door goed naar de plaat te luisteren OF door op de stroob te letten. Mocht je er niet uitkomen, neem dan iemand mee die een beetje weet hoe het zit.
Succes!!
|