Dus morgen "na de postbode" weten we meer ?
Mensen: Aphex heeft ook 2 kaarten!! Hij zit op irc..of anders gebruik PM!! Ik kan niet *insert huilende smilie*
___________________ Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Ik kon er ook al een paar krijgen, het zou me alleen een lunch kosten. Heb nu al andere plannen,jammer
quote:Originally posted by @ddicted Dus morgen "na de postbode" weten we meer ? ja
ik heb 2 glanzende impulz kaarten, die mij heel lief aankijken, ze WILLEN naar impulz maar deze man kan ze niet brengen aangezien ik verhinderd ben. Is er iemand die deze 2 jongens mee nemen? (voor elk aannemelijk bod)
___________________ If You Handle The Needle U Gotta Handle The Truth
En waarom ben jij verhinderdddd?
___________________ *Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
quote:Originally posted by @ddicted Dus morgen "na de postbode" weten we meer ? quote:Originally posted by Optimus ja En is de postbode nou al langs geweest?? Met vriendelijke groet.
ik heb gisteren onderweg naar impulz 3 kaarten verkocht aan 2 turken voor 20 euro p/s