|
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik kom net terug uit Calella, en ik moet zeggen SSSSSHHHHHIIIIITTTTT wat een coole vakantie heb ik gehad! en enorm uit mijn dak gegaan daar in de discotheken.. in the avenue werd gewoon de laatste 2 uur heerlijke diepe progressive gedraaid! ik kende geen enkel nummer, heerlijk gewoon!
nog veel meer rare fratsen uitgehaald maar die zal ik jullie besparen!
groeten uit Nijmegen! |
Ik heb ook zeker een coole gezellige vakantie gehad... alleen die muziek in die dico's daar, een woord.... drie letters.
K.U.T.
In Avenue standaard tot 2 uur alleen maar RUK en BAGGER muziek (R&B dus )... daarna was het zeker wel aardig ja.. maar ook iedere keer avond hetzelfde... Jurgen was ook nog ff langs geweest en na een flinke portie R&B is alles goed En ik wist niet dat onze Johnny de Mol ook een DJ was ????????????? Hij draaide in het begin ook alleen wat groovy shit en Ferry Corsten - Punk was volgens mij zijn recentse plaat. Gelukkig hadden we nog de T-shirts   
In Memphis was het eigenlijk alleen maar wat oude hits van Vengaboys, Lasgo en wat tracks zoals Starsplash - Free en Jan Wayne - Because The Night (DE HIT daar.. vind ik trouwens wel een aardig nummer door dat lekkere beatje)
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hellow peeps, ik zit hier nu in Lloret en doe dus ook ff de groeten. Erg relaxt weertje hierzo, verder niks boeiends te melden alleen dattik eergister naar Gielen ben geweest in Bumpers, hij draaide Jurgen Vries dus mijn avond was goed , draaide verder niet slecht. Verder hoop ik dat het op dit moment lekker zeikt in nederland |
Ben zondag ook in Llorret geweest en het was zeker leuk daar. Echt zoveel drukker en massaler als Calella. Ik heb me in Tropics en Colossos 100x betere muziek gehoord dan in Calella... Vriend van me is ook nog naar z'n zus geweest in Salou (waar ene Mental Theo de pannen van het dak draaide in Snoopy's)
|