|
| quote: | Originally posted by Donna
Achja t schijnt enorm heftig te zijn dat we gewoon een kanaal hebben geopend waar we wat andere talk in willen,en daar komt bij dat gewoon iedereen had kunnen joinen als er gewoon normaal was gedaan,lijkt me toch vrij normaal dat mensen genoeg krijgen van "bepaalde" gespreksstof,als we daar vragen of ze willen nokken ist nie cool,als we een kanaal voor onszelf openen staan ze ook in de fik,dus wat ze nou willen,sjah wie zal t zeggen,als de enige tegenaanval de aanval op mn uiterlijk is,njaah wat zal ik zeggen :
Lekkerrr Belangrijk
Aangezien uiterlijk me niet boeit en ik weet hoe een aantal er uitzien die hier de grootste scheur hebben,naja het uberleete koppie van Dhr. Afternati daargelaten dan
Maar deze jongeman is nog te jong om te kunnen feesten,heeft daardoor geen partypicjes dus moet ik wachten op een pasfotootje die hij voor zn "nieuwe school" moet laten maken,nouw knul,bewaar die maar voor als je een vriendinnetje hebt,want dit ouwe kreng is er niet in geinteresseerd,zal me weinig boeien hoe je eruit ziet,vind je zonder uiterlijk al niet echt een aantrekkelijke gesprekspartner |
yeah, i love you donna,
___________________
I hate the global warming hoax
|