Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused - thumbs up
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Kraith
Jag var faktiskt inte så imponerad. På trancegolvet var det mest monoton musik, jag hade svårt att komma igång, och det blev folktomt ganska tidigt. På technogolvet var jag inte för det var helt öde på folk de gångerna jag kollade. Tycker nog att torsdagarna på Summer Luv Club på Riddarholmen är bättre. De har bytt och har det stora golvet för trance nu, och igår körde Haze. Trevligt!
Halva priset på inträdet också.

trancegolvet? technogolvet? Öh?? Fanns det så många golv?
Tyckte du inte om golvet där Parham och Tom lirade?

Old Post Jul-05-2002 11:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Gaby

Något technogolv fanns inte, däremot spelade Stonebridge lite house i "matsalen" (nere till vänster från ingången). Jag är heller inget stort fan av monoton musik (minimalistic är värst), men jag tyckte Parham & Tom hade driv/energi i sina set och det är just det jag gillar att dansa till.
Har inte hört talas om den där torsdagsklubben - har du lite mer info?

Greetz
NordLight

Old Post Jul-05-2002 12:22  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
s-case
tranceaddict

Registered: May 2002

Säker på att det verkligen var rätt ställe du var på ?

Fanns varken något technogolv eller trancegolv där jag
befann mig i alla fall.

Old Post Jul-05-2002 12:26  Sweden
Click Here to See the Profile for s-case Add s-case to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by NordLight
Har inte hört talas om den där torsdagsklubben - har du lite mer info?

Greetz
NordLight

http://www.tranceaddict.com/forum/s...&threadid=52427

Old Post Jul-05-2002 13:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

men Parham kör ju progressive, är inte det snuskigt monotont?

Old Post Jul-05-2002 14:42 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

quote:

http://www.tranceaddict.com/forum/s...&threadid=52427

Ja just det ! Nu kommer jag ihåg.

NL

Old Post Jul-05-2002 18:34  Sweden
Click Here to See the Profile for NordLight Click here to Send NordLight a Private Message Add NordLight to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kraith
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:

quote:
Något technogolv fanns inte, däremot spelade Stonebridge lite house i "matsalen" (nere till vänster från ingången). Jag är heller inget stort fan av monoton musik (minimalistic är värst), men jag tyckte Parham & Tom hade driv/energi i sina set och det är just det jag gillar att dansa till.

quote:
Originally posted by s-case
Säker på att det verkligen var rätt ställe du var på ?
Fanns varken något technogolv eller trancegolv där jag
befann mig i alla fall.

Hehehe, det är inte första gången folk undrar över mina definitioner av "trance" eller "techno".
Jag var aldrig på golvet nere i matsalen, så det är mycket möjligt att det var house, inte techno. På det andra dansgolvet kördes väl progressive och i viss mån psy, och det brukar jag samla under namnet "trance", varesig ni vill eller inte.

Jag kanske inte var på rätt humör, men jag tyckte inte det var så bra. Nåja, det får en chans till.

När vi ändå är inne på ämnet klubbar så vill jag avråda er från att besöka det hypeade stället Blue Moon Bar, var där igår... Dyrt och helt värdelös musik, bara gammalt skräp, hiphop och rnb. *urk*

Old Post Jul-06-2002 13:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

finns det något lätt sätt att citera flera inlägg, så som i föregående post, eller måste man manuellt fixa det?

Old Post Jul-06-2002 13:20 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NordLight
Trance Daddy

quote:
Originally posted by Kraith
När vi ändå är inne på ämnet klubbar så vill jag avråda er från att besöka det hypeade stället Blue Moon Bar, var där igår... Dyrt och helt värdelös musik, bara gammalt skräp, hiphop och rnb. *urk*

Tjaba!

Jag med har hört att Blue Moon Bar suger...so watch out .
Greetz
NL

Old Post Jul-06-2002 14:59  Sweden
Kraith
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by reveal
finns det något lätt sätt att citera flera inlägg, så som i föregående post, eller måste man manuellt fixa det?

Shift-klicka på "Quote" på alla inlägg du vill citera så att du öppnar ett nytt fönster för varje. Sedan får du kopiera texten från alla fönster in i ett fönster. Det kan man ju visserligen kalla "manuellt", men lättaste sättet jag vet.

Old Post Jul-07-2002 13:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:

Tjaba!

Jag med har hört att Blue Moon Bar suger...so watch out .
Greetz
NL

Japp stället suger verkligen!!
Måste rekommendera MASSIVE på lördagar. Det var så så NICE i lördags!!!

Sthlm börjar ju bli kul!

Old Post Jul-08-2002 19:29  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fokused - thumbs up
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHot track [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNalin & Kane - "Open Your Eyes" (Heller & Enkie Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:52.

Forum Rules: