 |
|
|
|
 |
Viber
In Search Of Unicorns

Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
|
|
|
| quote: | Originally posted by uzi
פוליטיקה? זה מגעיל אותי.
יש יותר מדי חדשות בארץ, יותר מדי חדשות באמצעי התקשורת, יותר מדי תוכניות אקטואליה, יותר מדי צרכני אקטואליה וחדשות.
ממש מגעיל!
אני נמנע מחדשות ועדיין נחשף להמון לאקטואליה בגלל ההורים שלי.
אני לא מוכן לבזבז מזמן הפנאי והאיכות שלי לטובת חדשות ואקטואליה- איכסה!
מכירים את זה? |
I hear ya brother.
זה ומוזיקה מסחרית הם שני דברים שאני מנסה להימנע מהם, אבל עדיין כמו שאתה אומר, זה בכל מקום! ההורים, האוטובוסים ואפילו פלאפונים של אחרים מכריחים אותנו לשמוע את הזוועות הללו.
וכמובן שערוצים 2,1,10 רק מרוויחים מזה, משתלם להם להראות כל היום את אותו התוכן בשינוי אדרת ועוד להרוויח מהפרסומות תוך כדי במקום לקנות תוכן אומנותי כלשהו.
זה מגוחך, זה הולך כך:
"שלום וברוכים הבאים לחדשות השעה חמש, מיד אחרינו שש עם עודד בן עמי, אחריו חדשות הכלכלה ומיד אחר כך המהדורה המרכזית...אחריה יהיה האח הגדול (שזה בעצם תוכנית שמהווה כולה פרסומת אחת גדולה עם פרסומות) ואחר כך סיכום היום בתוכנית 'מה קורה' ואז חדשות חצות, תודה שאתם צופים בנו! (אדיוטים)"

|
|
Jan-13-2010 16:43
|
|
|
 |
 |
uzi
mellomaniac

Registered: Sep 2004
Location: Israel
|
|
|
אני יודע, על זה בדיוק אני מדבר.
בערוץ 2, כמות החדשות ותוכניות האקטואליה מוגזמת לחלוטין:
חדשות רבות בתוכניות הבוקר.
חדשות כל שעתיים במהלך היום.
מהדורת חדשות במשך כשעה לקראת 5-6 בערב.
מה קורה- תוכנית אקטואליה בשעה 7.
מגזין כלכלה בשעה 7:30.
מהדורה מרכזית בשעה 8 במשך שעה.
ובחצות מהדורה קצרה נוספת, שחס וחלילה לא נפסיד איזה פלוץ של ראש הממשלה.
בערוץ 10 זה כמעט אותו דבר אבל עם גיא זהר בשעה 11 בלילה ותוכניות כמו "לונדון וקירשנבאום" בערב ושידור חוזר בלילה.
על ערוץ 1 עדיף שלא נדבר, הוא חיי מחדשות.
אלוהים ישמור, ארצות הברית לא מייצרת כמות כזו של חדשות!
וכל היום טורקיה!
כולם מתרגשים בגלל שיש לנו אוייבים חדשים עכשיו!
כאילו זה לא מספיק שאנחנו מוקפים מדינות שונאות ישראל ואירגוני טרור.
פעם, הישראלי הממוצע היה טס לטורקיה פעם-פעמיים בשנה כדי לנפוש בזול. מעין בריחה, גיחה קלה, קצרה וזריזה בסיגנון "אינסטאנט-חו"ל".
עכשיו, גם את זה לקחו לנו.
למה אנחנו לא מייצרים שלום, שלוה, אחוה, אושר ותענוג בכמויות הללו.
מה לעזעזל קורה פה?
Last edited by uzi on Jan-13-2010 at 21:59
|
|
Jan-13-2010 21:46
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:19.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|