Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > "Israel" is not Europe!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MINTZ
Senior tranceaddict



Registered: May 2007
Location: TLV

למעשה:

מי שמכיר אותי לאורך שנים ודאי ידע ויודע שאני וחברי משכונעים

שישראל היא אכן א י ר ו פ ה!!!!

יחי שנות ה 2000!!!!

ושימותו הקנאים :]

Old Post Jan-11-2010 19:40  Israel
Click Here to See the Profile for MINTZ Add MINTZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

אילן, בזמנך הפנוי ורק אם משעמם לך, אבל לא סתם משעמם, משעמם ברמות קשות, אז קח יוזמה ותמחק את הנושא המיותר הזה.

Old Post Jan-12-2010 14:39  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by MINTZ
למעשה:

מי שמכיר אותי לאורך שנים ודאי ידע ויודע שאני וחברי משכונעים

שישראל היא אכן א י ר ו פ ה!!!!

יחי שנות ה 2000!!!!

ושימותו הקנאים :]



ואילו אני, כבר שנים משוכנע שכנסת ישראל נמצאת על כוכב מאדים ולא על כדור הארץ כפי שנהוג לחשוב.

Old Post Jan-12-2010 22:44 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

quote:
Originally posted by Viber
ואילו אני, כבר שנים משוכנע שכנסת ישראל נמצאת על כוכב מאדים ולא על כדור הארץ כפי שנהוג לחשוב.

פוליטיקה? זה מגעיל אותי.
יש יותר מדי חדשות בארץ, יותר מדי חדשות באמצעי התקשורת, יותר מדי תוכניות אקטואליה, יותר מדי צרכני אקטואליה וחדשות.
ממש מגעיל!
אני נמנע מחדשות ועדיין נחשף להמון לאקטואליה בגלל ההורים שלי.
אני לא מוכן לבזבז מזמן הפנאי והאיכות שלי לטובת חדשות ואקטואליה- איכסה!
מכירים את זה?

Old Post Jan-13-2010 15:27  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by uzi
פוליטיקה? זה מגעיל אותי.
יש יותר מדי חדשות בארץ, יותר מדי חדשות באמצעי התקשורת, יותר מדי תוכניות אקטואליה, יותר מדי צרכני אקטואליה וחדשות.
ממש מגעיל!
אני נמנע מחדשות ועדיין נחשף להמון לאקטואליה בגלל ההורים שלי.
אני לא מוכן לבזבז מזמן הפנאי והאיכות שלי לטובת חדשות ואקטואליה- איכסה!
מכירים את זה?



I hear ya brother.

זה ומוזיקה מסחרית הם שני דברים שאני מנסה להימנע מהם, אבל עדיין כמו שאתה אומר, זה בכל מקום! ההורים, האוטובוסים ואפילו פלאפונים של אחרים מכריחים אותנו לשמוע את הזוועות הללו.

וכמובן שערוצים 2,1,10 רק מרוויחים מזה, משתלם להם להראות כל היום את אותו התוכן בשינוי אדרת ועוד להרוויח מהפרסומות תוך כדי במקום לקנות תוכן אומנותי כלשהו.

זה מגוחך, זה הולך כך:
"שלום וברוכים הבאים לחדשות השעה חמש, מיד אחרינו שש עם עודד בן עמי, אחריו חדשות הכלכלה ומיד אחר כך המהדורה המרכזית...אחריה יהיה האח הגדול (שזה בעצם תוכנית שמהווה כולה פרסומת אחת גדולה עם פרסומות) ואחר כך סיכום היום בתוכנית 'מה קורה' ואז חדשות חצות, תודה שאתם צופים בנו! (אדיוטים)"

Old Post Jan-13-2010 16:43 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

אני יודע, על זה בדיוק אני מדבר.

בערוץ 2, כמות החדשות ותוכניות האקטואליה מוגזמת לחלוטין:
חדשות רבות בתוכניות הבוקר.
חדשות כל שעתיים במהלך היום.
מהדורת חדשות במשך כשעה לקראת 5-6 בערב.
מה קורה- תוכנית אקטואליה בשעה 7.
מגזין כלכלה בשעה 7:30.
מהדורה מרכזית בשעה 8 במשך שעה.
ובחצות מהדורה קצרה נוספת, שחס וחלילה לא נפסיד איזה פלוץ של ראש הממשלה.

בערוץ 10 זה כמעט אותו דבר אבל עם גיא זהר בשעה 11 בלילה ותוכניות כמו "לונדון וקירשנבאום" בערב ושידור חוזר בלילה.

על ערוץ 1 עדיף שלא נדבר, הוא חיי מחדשות.

אלוהים ישמור, ארצות הברית לא מייצרת כמות כזו של חדשות!

וכל היום טורקיה!
כולם מתרגשים בגלל שיש לנו אוייבים חדשים עכשיו!
כאילו זה לא מספיק שאנחנו מוקפים מדינות שונאות ישראל ואירגוני טרור.
פעם, הישראלי הממוצע היה טס לטורקיה פעם-פעמיים בשנה כדי לנפוש בזול. מעין בריחה, גיחה קלה, קצרה וזריזה בסיגנון "אינסטאנט-חו"ל".
עכשיו, גם את זה לקחו לנו.

למה אנחנו לא מייצרים שלום, שלוה, אחוה, אושר ותענוג בכמויות הללו.
מה לעזעזל קורה פה?

Last edited by uzi on Jan-13-2010 at 21:59

Old Post Jan-13-2010 21:46  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

כי זאת מדינת-עולם שלישי, מדינת צבא ומשטרה, עוד מדינה במזרח התיכון ולא שום דבר מעבר לכך, אירופה?? חחח איזה בדיחה, איפה אנחנו ואיפה הם?!

פעם יהודים ניחשבו לחכמים יותר - היום אנחנו מושיבים שגרירים על ספות קטנות וצוחקים עליהם מול מצלמות, אבל זה משקף בדיוק את הישראלי הממוצע - אחד שלא יודע להיות גדול יותר וטוב יותר מזה שמתווכח איתו, אחד שינמיך את הרמה במקום להעלות אותה.

עכשיו נותר לנו לטעון שקפריסין היא מדינה אנטישמית ושבולגריה משתפת פעולה עם החמאס, אולי זאת תוכנית של משרד הביטחון בשביל לדאוג ליותר חיילי מילואים זמינים לך תדע...הכל אפשרי.

אהה ובקשר לערוץ אחד, קראתי פעם שבשנת תקציב אחת (!) של ערוץ אחד אפשר לממן את הפקת כל ששת העונות של הסופראנוס ועדיין ישאר עודף.

אבל המחשוף של גאולה אבן גם טוב.

Old Post Jan-14-2010 00:09 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

עוזי, נראה לך באמת שאני אסגור את הנושא עם הכי הרבה תגובות כאן בשנה האחרונה?


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jan-14-2010 14:17 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
עוזי, נראה לך באמת שאני אסגור את הנושא עם הכי הרבה תגובות כאן בשנה האחרונה?

when you got a point... you got a point.

Old Post Jan-15-2010 15:44  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > "Israel" is not Europe!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown track #1 [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMike Macaluso - "The Final Chapter" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:19.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!