|
|
|
|
 |
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik ben er nochtans ook een paar keer binnengesukkeld, en ik moet Tor gelijk geven: meestal zat die tent maar halfvol. Op zich natuurlijk geen slechte opkomst, maar als je dan ziet dat de Café D'Anvers stage bijna constant overvol zat (Sasha & Diggers was echt onmenselijk, bijna Tiesto @ Versuz scenario's), lijkt het mij niet overbodig om volgend jaar misschien die stages te verwisselen. |
dat was op dat strandje zeker, laatste set van de avond, niet? Daar ben ik toen ook nog even gepasseerd voor we vertrokken. 't Was daar idd veel te druk. We zijn er dan ook niet echt lang gebleven. Ook al omdat de muziek op niet teveel trok, dat was daar absoluut mijn ding niet.
Op zich zou ik er niets op tegen hebben om die stages te verwisselen, ik vond dat daar wel een toffe stage toen de B2B daar nog stond. Ik heb daar toen nog één van mijn betere TL sets meegemaakt (JOOF op de derde editie). Ik heb wel mijn twijfels of die area voldoende groot is. Toen de B2B daar stond was die area zowiezo véél praktischer ingericht dan dit jaar. Dit jaar werd er zo toch een deel van de ruimte weggenomen
|
|
Dec-30-2009 13:23
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
N.I.C.K.K.
Junior tranceaddict
Registered: May 2008
|
|
|
ik denk dat ze dit jaar wel een serieuze retro tent gaan zetten omdat dit wel in is de laatste tijd, misschien gaan ze er wel vannuit dat dit trance moet vervangen?
|
|
Jan-02-2010 21:23
|
|
|
 |
 |
N.I.C.K.K.
Junior tranceaddict
Registered: May 2008
|
|
|
de retropartys schieten anders ook wel als paddestoelen uit de grond hier bij ons in limburg, zolang is de opmars van retro nu toch ook niet bezig?
|
|
Jan-02-2010 22:37
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:53.
Forum Rules: