|
| quote: | Originally posted by Viber
ליאון בולייר באמת מוזר, הוא הוציא את
BACK IN THE DAY
שהיה אחד הדברים היותר נוגעים ונוסטלגים ששמעתי ואז פתאום הוא עבר לטק-טראנס-פלוצים שבא לדפוק תראש ולגרום לאוזניים לדמם...אותו דבר יונאס סטאור (ועוד אמרו לו את זה בפרצוף במיוזיק דיסקאשן). |
אהבתי, הסכמתי, צחקתי, אתה מקבל ממני מדליה!
| quote: | Originally posted by Viber
זה תמוה בעיניי שאמן שהצליח והתפרסם בזכות הצטיינות במוזיקה מלודית למשל יילך ויעשה את ההפך הגמור (טק-טראנס-מינימאל-האוס-פלוצים) ויצפה לאותו הפידבק. |
כבר קבלת ממני מדליה, אני לא נותן שתיים. 
| quote: | Originally posted by Viber
ועוזי: שאלת על פיספוס? - מארק אוטן, הוא הפיספוס הכי גדול, הלוואי שהוא ואנביו היו מוציאים טראק כל חודש
|
יוווו, נכון! איך שכחתי מהם?
ברור, כי הם נעלמו.
עכשיו כבר מגיעה לך מדליה שלישית.

|