Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > געגועים ופיספוסים מוזיקאליים- נוסטלגיה.
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

quote:
Originally posted by Viber
ליאון בולייר באמת מוזר, הוא הוציא את
BACK IN THE DAY
שהיה אחד הדברים היותר נוגעים ונוסטלגים ששמעתי ואז פתאום הוא עבר לטק-טראנס-פלוצים שבא לדפוק תראש ולגרום לאוזניים לדמם...אותו דבר יונאס סטאור (ועוד אמרו לו את זה בפרצוף במיוזיק דיסקאשן).

אהבתי, הסכמתי, צחקתי, אתה מקבל ממני מדליה!

quote:
Originally posted by Viber
זה תמוה בעיניי שאמן שהצליח והתפרסם בזכות הצטיינות במוזיקה מלודית למשל יילך ויעשה את ההפך הגמור (טק-טראנס-מינימאל-האוס-פלוצים) ויצפה לאותו הפידבק.

כבר קבלת ממני מדליה, אני לא נותן שתיים.

quote:
Originally posted by Viber
ועוזי: שאלת על פיספוס? - מארק אוטן, הוא הפיספוס הכי גדול, הלוואי שהוא ואנביו היו מוציאים טראק כל חודש

יוווו, נכון! איך שכחתי מהם?
ברור, כי הם נעלמו.
עכשיו כבר מגיעה לך מדליה שלישית.

Old Post Jan-05-2010 02:30  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel
Re: געגועים ופיספוסים מוזיקאליים- נוסטלגיה.

quote:
Originally posted by uzi

לאיזו תקופה אתם מתגעגעים מבחינה מוזיקאלית?
לאיזה סאונד אתם מתגעגעים?


תקופה:
armin 2002-2005
dave seaman 1999-2001
digweed 1998-2002
sasha 2003-2005
desyn masiello 2004-2006

סאונד:
אישית, חסר לי מאוד פרוגרסיב ישן
דברים ישנים של
filterheadz
ashley beedle
bedrock
sander k
luke chable
shiloh
james holden
markus shultz
pascal F.E.O.S.

Old Post Jan-05-2010 10:51  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by uzi




וואו אני לא יודע מה להגיד...

תודה לכול מי שתמך בי עד הגעתי לפוסט זה
תודה לארמין ואן בורינג וטיאסטור שמירמרו אותי לדרגת מירמור זו.

ויותר מכל - תודה לכל עשרות חברי אילטה שכבר לא איתנו יותר ומשאירים רק לי את כל מדליות-עוזי הידועות לאדם.


Old Post Jan-05-2010 18:05 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

קבלו עוד "נעלם" שחבל לי עליו:
Scott Bond

ועוד מילה על סיגנום.
בעיקבות תגובתו של בנג'י, עברתי על ההפקות שלהם במהלך שלושת השנים האחרונות.
סיגנום של היום עדיין טובים ואיכותיים עבורי.
הם תמיד התעסקו בצד היפה והמרגש של הטראנס.
במהלך העשור האחרון הם בקושי עובדים, יוצרים וכולי.
כך יצא שהם לא חמים כמו בעבר.
מה גם שהיום הם מגוונים מאוד ויש לא מעט טראקים שממש לא בשבילי.
לדעתי, סיגנום הם הרכב מוזיקה אלקטרונית מעולה אך הם צריכים לעשות יותר על מנת להיות חמים ובולטים.
יש תחושה (מוטעת) של
Comeback
כשהם מוצאים (מקסימום) 3 טראקים\רמיקסים מוצלחים בשנה.

Last edited by uzi on Jan-06-2010 at 23:14

Old Post Jan-06-2010 22:55  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > געגועים ופיספוסים מוזיקאליים- נוסטלגיה.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhard techno tune to id [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRoland Klinkenberg - "Inner Laugh (James Holden Remix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:33.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!