kee, ik kom net terug van een dagtripje naar het altijd zonnige wageningen even kleren en boeken voor men herkansingen halen...komt er op neer dat ik met een tas van 98 kilo in de trein zat, die ook nog es vertraging had...maar gelukkig regende het niet...
___________________
I suck at making a sig...
Jul-11-2002 13:56
pivot
Junior tranceaddict
Registered: May 2002
Location: A State Of Trance
yoo0oo....kzit hier ook nog steeds in internet cafeetje in kreta....
wel relax weekie gehad.....yarnie zat hier ook nog paar dagen toen k der was....maar is nu ook al naar huis
vder natuurljk super mooi weer gehad...en lekker naar *beach elke dag
ook nog sexy foto van remy gemaakt (gloof k)
morgen weer zu hause bleghhhH
Jul-27-2002 10:52
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
Er zijn aardig wat TA's naar Kreta gegaan hoor ik zo.. Ik ben helaas al weer een week thuis
Ik heb Akira wel gezien, alleen herkende ik hem niet in eerste instantie. Volgens mij heb ik Remy D ook nog gespot, ik stond nl in een kroegje komt er ineens een vrij lange kerel binnen lopen met blond haar op z'n kop. Hij loopt naar een vrouwtje toe (volgens mij een pot) en begint daar een beetje tegenaan te rijden. Toen hij binnen een minuut geen reactie kreeg is ie maar weer verder gelopen
___________________
Jul-27-2002 15:18
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
quote:
Originally posted by Flipper01
Er zijn aardig wat TA's naar Kreta gegaan hoor ik zo.. Ik ben helaas al weer een week thuis
Ik heb Akira wel gezien, alleen herkende ik hem niet in eerste instantie. Volgens mij heb ik Remy D ook nog gespot, ik stond nl in een kroegje komt er ineens een vrij lange kerel binnen lopen met blond haar op z'n kop. Hij loopt naar een vrouwtje toe (volgens mij een pot) en begint daar een beetje tegenaan te rijden. Toen hij binnen een minuut geen reactie kreeg is ie maar weer verder gelopen
wHAHAHAHHAA die remy-d zeker te veel snoepjes, whahah
___________________
I hate the global warming hoax
Jul-27-2002 16:33
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Ben Remy ooki tegen gekomen met die maat van hem en heb onbewust ook Flipper gezien, want zag allemaal van die mannetjes met die fake Heineken shirtjes, maar wist toen nog niet dat Flipper daar bij zat en Akira zou ik niet herkennen denk ik