Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הפורום הזה בקושי חי בחודשים האחרונים!! תתחילו לכתוב!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by uzi
כאילו הם רוצים להיות
TRANCE.NU
בגירסה מקומית, קלה וידידותית.


אם היה פה סמיילי של בחילה הייתי שם לך אותו פה

כבר עדיף לוותר ולגלוש בפורמים באנגלית שבהם העיסוק המרכזי הוא לא בבחורות שנשמעות כאילו לקחו 10 אקסטות לרקע צלילי סופר-מסור חסר מלודיה.


ואני אומר את זה עם כל הכבוד כי אני יודע שלא קל להרים פרוייקט כזה.

Old Post Feb-26-2010 13:24 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
epsilon1
Boredom Sucks



Registered: Aug 2005
Location: Mazkeret Batia, IL

וואלק אני מעדיף את הפורום הזה כשהוא מת על פני טראנס ישראל...טוב שהם לא הפכו את הפורום שלהם לעסק מסחרי, קצת איבד מהטעם הטוב.

אני תמיד חוזר לפה מדי פעם לראות אם מישהו עוד בחיים..אבל אני רואה שלא


יאללה אפשר להמשיך בחגיגה

Max Graham feat. Neev Kennedy - Sun In The Winter (Alex M.O.R.P.H. Remix)


___________________
A.K.A Idan

Old Post Mar-08-2010 19:58  Israel
Click Here to See the Profile for epsilon1 Click here to Send epsilon1 a Private Message Add epsilon1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
bstyler
tranceaddict



Registered: Jan 2009
Location:

quote:
Originally posted by epsilon1
וואלק אני מעדיף את הפורום הזה כשהוא מת על פני טראנס ישראל...טוב שהם לא הפכו את הפורום שלהם לעסק מסחרי, קצת איבד מהטעם הטוב.

אני תמיד חוזר לפה מדי פעם לראות אם מישהו עוד בחיים..אבל אני רואה שלא


יאללה אפשר להמשיך בחגיגה

Max Graham feat. Neev Kennedy - Sun In The Winter (Alex M.O.R.P.H. Remix)


על איזה מסחרי אתה מדבר?...
ואיפה אבד לך בדיוק הטעם הטוב?
טראנס ישראל זה לא פורום, זה פורטל שיש לו גם פורום.

Old Post Mar-08-2010 22:58  Haiti
Click Here to See the Profile for bstyler Click here to Send bstyler a Private Message Add bstyler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
epsilon1
Boredom Sucks



Registered: Aug 2005
Location: Mazkeret Batia, IL

quote:
Originally posted by bstyler
על איזה מסחרי אתה מדבר?...
ואיפה אבד לך בדיוק הטעם הטוב?
טראנס ישראל זה לא פורום, זה פורטל שיש לו גם פורום.


אהלן אחי,
מצטער אם נשמעתי בוטה מדי..אני פשוט רגיל ממזמן לפורום הזה שהוא הארדקור או לפחות היה, ולא להדפסת חולצות וחברות במועדון לקוחות (או מה שזה לא יהיה).

זאת דעתי האישית, אני כמובן מעריך את מה שאתם מנסים לעשות..וכנראה שהייתי חוסך במילים אם הייתי שם לב שיש כאן אנשים מהפורום השכן


___________________
A.K.A Idan

Old Post Mar-09-2010 06:44  Israel
Click Here to See the Profile for epsilon1 Click here to Send epsilon1 a Private Message Add epsilon1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ronsh
Let The Music Guide You



Registered: Sep 2003
Location: Tal - El

חברים אני נולדתי פה....כאן הכרתי את האהבה שלי למוזיקה אלקטרונית ולטראנס בעיקר......

אבל יום אחד ראיתי שהמצב כאן מת, שפורום לא מספיק כדי להחזיר אנשים לסצנה ולאהבה שלהם.....
אז החלטתי להקים אתר = "טראנס ישראל"....

נחמד לראות שיש אנשים שמעריכים את פועלה של הקבוצה
וקצת עצוב לי לראות שיש כאלה שפחות.....
אף אחד לא שם לעצמו מטרה לסגור כאן את הפורום וגם לא את 99 וגם לא את IU,
המטרה שלנו היתה לאחד את כולם כדי לתת לנו כוח לשנות את המציאות....

עד לפני שנה כולם בכו שמגיעים לכאן רק הגדולים ביותר = ארמין, טייסטו ופול

ולפתע אנחנו רואים שפע של אמנים שמגיעים לכאן בזה אחר זה, וזאת רק ההתחלה...אני לא מבקש מאף אחד כאן לעשות קעקוע של טראנס ישראל
אבל בואו לא תגידו דברים שאין בהם דיוק....נולדנו רק כדי לעשות טוב ..
פנינו מועדות לשלום


___________________


טראנס
ישראל

טייסטו
ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל

Old Post Mar-09-2010 13:21  Israel
Click Here to See the Profile for ronsh Click here to Send ronsh a Private Message Visit ronsh's homepage! Add ronsh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
uzi
mellomaniac



Registered: Sep 2004
Location: Israel

הסצנה פה גם ככה לא גדולה.
אז מה אם יש ניסיון להפוך אותה לקצת יותר מסחרית?
לדעתי צריך לומר תודה על כל יוזמה ועשיה בתחום הזה, שעד לא מזמן היה ממש גוסס!

ronsh
כבוד!

Old Post Mar-10-2010 14:54  Israel
Click Here to See the Profile for uzi Click here to Send uzi a Private Message Add uzi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הפורום הזה בקושי חי בחודשים האחרונים!! תתחילו לכתוב!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Needed [2005] [8]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCor Fijneman - 80 Days With Mark Norman [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:48.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!