Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by uzi
כאילו הם רוצים להיות
TRANCE.NU
בגירסה מקומית, קלה וידידותית.
אם היה פה סמיילי של בחילה הייתי שם לך אותו פה
כבר עדיף לוותר ולגלוש בפורמים באנגלית שבהם העיסוק המרכזי הוא לא בבחורות שנשמעות כאילו לקחו 10 אקסטות לרקע צלילי סופר-מסור חסר מלודיה.
ואני אומר את זה עם כל הכבוד כי אני יודע שלא קל להרים פרוייקט כזה.
Feb-26-2010 13:24
epsilon1
Boredom Sucks
Registered: Aug 2005
Location: Mazkeret Batia, IL
וואלק אני מעדיף את הפורום הזה כשהוא מת על פני טראנס ישראל...טוב שהם לא הפכו את הפורום שלהם לעסק מסחרי, קצת איבד מהטעם הטוב.
אני תמיד חוזר לפה מדי פעם לראות אם מישהו עוד בחיים..אבל אני רואה שלא
יאללה אפשר להמשיך בחגיגה
Max Graham feat. Neev Kennedy - Sun In The Winter (Alex M.O.R.P.H. Remix)
___________________
A.K.A Idan
Mar-08-2010 19:58
bstyler
tranceaddict
Registered: Jan 2009
Location:
quote:
Originally posted by epsilon1
וואלק אני מעדיף את הפורום הזה כשהוא מת על פני טראנס ישראל...טוב שהם לא הפכו את הפורום שלהם לעסק מסחרי, קצת איבד מהטעם הטוב.
אני תמיד חוזר לפה מדי פעם לראות אם מישהו עוד בחיים..אבל אני רואה שלא
יאללה אפשר להמשיך בחגיגה
Max Graham feat. Neev Kennedy - Sun In The Winter (Alex M.O.R.P.H. Remix)
על איזה מסחרי אתה מדבר?...
ואיפה אבד לך בדיוק הטעם הטוב?
טראנס ישראל זה לא פורום, זה פורטל שיש לו גם פורום.
Mar-08-2010 22:58
epsilon1
Boredom Sucks
Registered: Aug 2005
Location: Mazkeret Batia, IL
quote:
Originally posted by bstyler
על איזה מסחרי אתה מדבר?...
ואיפה אבד לך בדיוק הטעם הטוב?
טראנס ישראל זה לא פורום, זה פורטל שיש לו גם פורום.
אהלן אחי,
מצטער אם נשמעתי בוטה מדי..אני פשוט רגיל ממזמן לפורום הזה שהוא הארדקור או לפחות היה, ולא להדפסת חולצות וחברות במועדון לקוחות (או מה שזה לא יהיה).
זאת דעתי האישית, אני כמובן מעריך את מה שאתם מנסים לעשות..וכנראה שהייתי חוסך במילים אם הייתי שם לב שיש כאן אנשים מהפורום השכן
___________________
A.K.A Idan
Mar-09-2010 06:44
ronsh
Let The Music Guide You
Registered: Sep 2003
Location: Tal - El
חברים אני נולדתי פה....כאן הכרתי את האהבה שלי למוזיקה אלקטרונית ולטראנס בעיקר......
אבל יום אחד ראיתי שהמצב כאן מת, שפורום לא מספיק כדי להחזיר אנשים לסצנה ולאהבה שלהם.....
אז החלטתי להקים אתר = "טראנס ישראל"....
נחמד לראות שיש אנשים שמעריכים את פועלה של הקבוצה
וקצת עצוב לי לראות שיש כאלה שפחות.....
אף אחד לא שם לעצמו מטרה לסגור כאן את הפורום וגם לא את 99 וגם לא את IU,
המטרה שלנו היתה לאחד את כולם כדי לתת לנו כוח לשנות את המציאות....
עד לפני שנה כולם בכו שמגיעים לכאן רק הגדולים ביותר = ארמין, טייסטו ופול
ולפתע אנחנו רואים שפע של אמנים שמגיעים לכאן בזה אחר זה, וזאת רק ההתחלה...אני לא מבקש מאף אחד כאן לעשות קעקוע של טראנס ישראל
אבל בואו לא תגידו דברים שאין בהם דיוק....נולדנו רק כדי לעשות טוב ..
פנינו מועדות לשלום
___________________
טראנס ישראל
טייסטו ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל
Mar-09-2010 13:21
uzi
mellomaniac
Registered: Sep 2004
Location: Israel
הסצנה פה גם ככה לא גדולה.
אז מה אם יש ניסיון להפוך אותה לקצת יותר מסחרית?
לדעתי צריך לומר תודה על כל יוזמה ועשיה בתחום הזה, שעד לא מזמן היה ממש גוסס!