Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Loveparade
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

damn wat was de parade vet man, super sfeer, geen narigheid, lekkere wijven. me volledige party report komt wel. hieronder alvast wat fotos. de rest komt nog.

pedo basje met wat 12 jarige meisjes

de boeren waarmee ik was

foto van onze miss p

Old Post Jul-14-2002 06:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Emphelator
tranceaddict

Registered: Jul 2002

w00t, dat zijn kicke foto's.
Jij hebt 't dus wel naar je zin gehad daarzo zie ik
Post nog wat picz als je je report hier post.

Old Post Jul-14-2002 10:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Emphelator Click here to Send Emphelator a Private Message Visit Emphelator's homepage! Add Emphelator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Het was zeker relaxed feestJE

Ik heb me der iig prima vermaakt en met mij nog 500000 anderen (stond in de krant vanochtend). Verder ben ik op een feest zaterdagavond Leander van t forum hiero tegengekomen...

En de rest volgt...

Old Post Jul-14-2002 18:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zarch
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

Ik moet daa gweoon nog keer heen. Volgens mij is dat echt geweldig!! (misschien eerst nog klein beetje ouder worden)

Old Post Jul-14-2002 19:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for zarch Click here to Send zarch a Private Message Add zarch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

TERING WAT IS DE LOVE PARADE ONGEFUCKINGLOFELIJK KICK ZEG!!!!!!!!
ik heb er ff geen woorden voor zeg.. zo tof

vanaf nu ieder jaar weer!
oh en volgens mij heb ik miss p gezien... morgen heb ik de fotos dus dan post ik die ff, kan miss p zelf zeggen of ze et is

ta-forum-members midi site

Old Post Jul-14-2002 19:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

miss proximus?

de andere fotos van de lp straks of morgen

Old Post Jul-14-2002 21:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

ja John! das Miss P ja! check basvh's pics

CHICK!!!

Old Post Jul-14-2002 21:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

heheheh cool
en check mijn chick!!

en ook nog wat leuke 'uitzicht' plaatjes

nou voorlopig wel ff genoeg denk ik zo
:P

oh wacht...het (waarschijnlijke) zusje van de eerder geposte dame wil ik jullie niet onthouden

Old Post Jul-14-2002 21:25  Netherlands
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by tijs08
ja John! das Miss P ja! check basvh's pics

CHICK!!!

zo heb ik nog minstens 50 pics zoals deze,

Old Post Jul-14-2002 22:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

lol!! ik moet die hometrainer maar weer s gaan afstoffen

t was SUPERTOF ben net pas thûs...top hotel..topdag gehad enzo

ga eerst ff pitten en nadenken over de review

x proxxxxxxxxxxxxxxx

Old Post Jul-14-2002 23:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leander
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

TERING, DAT WAS HEFTIG!!!!!!!

Ongelofelijk!
Het begon vrijdagavond al goed bij 'The Love from Above'. Erg leuk om Paul van Dyk eindelijk eens te zien, dat had ik nog niet meegemaakt...
Hij draaide erg lekker moet ik zeggen. Daarna Pete Tong; was ook erg prettig. Lekker eigenwijze platen
Daarna maar weer naar het hotel teruggegaan om een uur of 04.00, want we moesten zaterdag vroeg op om uit het hotel te checken. Hadden geen kamer geboekt voor zaterdagnacht (grote plannen )

Zaterdag waren we om een uur of 15.30 op de LoveParade. Het weer zat niet heel erg mee, maar het was wel te doen....(beetje regen).
LoveParade is wel ontzettend indrukwekkend! Vooral het eindfeest was erg cool. Eindelijk Sasha eens live gezien (ook al was het maar voor twintig minuten). Er was echter 1 ding wat me bijzonder irriteerde.
Aan beide kanten van de gouden engel stonden om en om de DJ's te draaien (elk 20 minuten). Wij stonden aan de voorzijde van de engel (gezicht dus naar ons toe). Prima geluid daar (had iets harder gemogen). MAAR!!! Als aan de andere kant van het plein een DJ ging draaien, hoorden wij dat helemaal niet!!! Wat een prutswerk zeg! De helft van de sets (waaronder Blank&Jones) heb ik dus amper kunnen horen, op wat vage bas-dreun van de enorme soundsystems aan de zijkant van de gouden engel
Pas later toen de trucks weer langs kwamen rijden over het plein hadden we weer redelijk geluid, omdat die trucks ook aangesloten waren op de 'centrale' DJ...Vreemde boel.

Wat ik daarna heb meegemaakt, is bijna niet te beschrijven!
We hadden van te voren niet echt goed bedacht waar we naartoe wilden gaan. Zodoende liepen we maar een beetje doelloos rond, in de richting waarvan wij dachten dat we op een grote party terecht zouden komen. Uiteindelijk een taxi aangehouden en om advies gevraagd.
Onwijs relaxede kerel en die vertelde dat we Galaktika wsch wel leuk zouden vinden. Enfin, wij daar naar toe met de taxi.

WAT EEN ONTZETTEND GAAF FEEST WAS DAT!!!!!!!!!!
Wij wisten totaal niet wat we konden verwachten en dachten dat de taxichauffeur ons naar een gewone club zou brengen.
Het tegendeel bleek waar.
Lovestern Galaktika is waarschijnlijk het coolste feest waar ik ooit ben geweest in m'n leven. Het vindt plaats in een enorm gebouw aan de Messedamm (was het nou een oud vliegveld of niet?). Telkens als ik dacht dat ik alles had gezien, kwam ik weer een nieuwe zaal tegen Ik heb serieus de eerste twee uur met open mond rondgelopen daar!
(o.a. een outdoor-dansvloer, hosted by Nature One en een Ministry of Sound-zaal en ga zo maar door.

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Verder ben ik op een feest zaterdagavond Leander van t forum hiero tegengekomen...

Toen zag ik ineens een TA-shirtje op een paar meter afstand en heb me ff voorgesteld aan wie HiGH_NrG bleek te zijn. Vanwege m'n concentratieproblemen (if you know what I mean ) was ik 'm ook al snel weer kwijt.
Enfin, 't was allemaal te veel om hier ff snel op te schrijven.
Uiteindelijk onze gereserveerde stoelen in de trein van 7.30 opgegeven om nog langer op het feest te kunnen blijven. Uiteindelijk vertrokken om 8.30 uur (geloof ik ). Trein gepakt van 11.30. Die zat propvol en we hadden voor deze trein geen stoelen gereserveerd. Heb dus op m'n tas zitten slapen tot we in Nederland waren

Dit weekend gaat zeker de gechiedenisboeken in als een klassieker om nooit te vergeten. Zal eens kijken of ik nog wat foto's online kan zetten (heb geen scanner), als ze tenminste een beetje boeiend zijn...

Leander

Last edited by Leander on Jul-14-2002 at 23:26

Old Post Jul-14-2002 23:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Leander Click here to Send Leander a Private Message Visit Leander's homepage! Add Leander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

jostaaaa!!! wat sta je der weer zonnig bij
echt phatte photo's mensen!!!

Old Post Jul-15-2002 07:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Loveparade
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackJavier Crespo Terra Firma 05-10-2005 [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Horrorist - "Mission Ecstasy 2003" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:06.

Forum Rules: