Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Soms vraag ik me wel eens af.....
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
xxl
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Remy D
Hahaha ja man. Daarom nok ik hahaahaha.

wordt nu donateur: pillen voor afrika...

Old Post Jul-12-2002 12:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for xxl Click here to Send xxl a Private Message Add xxl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Staan jullie hier nooit bij stil dan? Dat moet haast wel..... toch?

Je moet toch wel eens denken: waar maak ik me druk om? Om een paar rot-mp3tjes!

Maar goed, das mijn mening....

Old Post Jul-12-2002 12:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Cosmic Guy

Nee, daar sta ik eerlijkgezegd niet snel bij stil.
Als je daar steeds bij stil zou staan dan zou je IEDERE keer blij mogen zijn dat je bv je tanden kunt poetsen met een tandenborstel (dat kunnen ze in Afrika niet!), dat je lekker op de wc kunt gaan zitten (dat hebben ze in Afrika niet!) etc etc.

Je zou dan hele dagen depri zijn en niets zou meer kunnen boeien omdat niets in verhouding staat met het leed dat er in de wereld. Daar kan je ook gewoon niet altijd rekening mee houden. Wij leven in een ander deel van de wereld met andere standaarden.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het goedkeur wat voor een misstanden er zijn in de wereld, maar dat je het niet altijd zo erg aan moet trekken. 1 human doesn't change the world.

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jul-12-2002 13:02 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

tuurlijk denk ik daar wel bij na!

maar dit is een trance forum, dus zeiken we over jean ipv mobutu

nee maar even serieus, je kan daar over blijven nadenken, dr zijn al zoveel oplossingen bedachjt, alleen de bedrijven en grote industrielanden willen er niet aan..ik heb een vak gehad in me studie, en daar was een leraar, die wist precies hoe de landbouw in nederland verbeterd kon worden, had het bewezen en vet dik boek over geschreven etc, maar t zou dan minder efficient worden, dus minder winst, dus gaat het hele gedoe niet door...en zo zit heel de wereld in mekaar.Geld boven alles, welzijn van dieren enzo.. Iedereen wordt zoet gehouden met oplossingen die niet werken. Weet je nog dat de boeren vroeger mest mochten gieren, en dat ze het toen ineens moesten injecteren? dat maakt dus geen hol uit, de ammoniakuitstoot blijft precies gelijk, alleen komt het 3 dagen later in de lucht. Baby's worden op hetzelfde moment zindelijk, of je ze daar nou voor traint of niet...allemaal loze dingen dus die je daarover te horen krijgt...

Mensen zijn altijd bang dat we in een matrixachtige realiteit leven...en in feite hebben ze nog gelijk ook...niets is wat het lijkt...

Old Post Jul-12-2002 13:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

quote:
Originally posted by SnuggLe

Als je daar steeds bij stil zou staan dan zou je IEDERE keer blij mogen zijn dat je bv je tanden kunt poetsen met een tandenborstel (dat kunnen ze in Afrika niet!), dat je lekker op de wc kunt gaan zitten (dat hebben ze in Afrika niet!) etc etc.

Je zou dan hele dagen depri zijn en niets zou meer kunnen boeien omdat niets in verhouding staat met het leed dat er in de wereld. Daar kan je ook gewoon niet altijd rekening mee houden. Wij leven in een ander deel van de wereld met andere standaarden.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het goedkeur wat voor een misstanden er zijn in de wereld, maar dat je het niet altijd zo erg aan moet trekken. 1 human doesn't change the world.

Greetz,
SnuggLe

Dat is waar, ik denk er ook niet vaak aan, maar soms. Anders zou het geen leven zijn, maar op sommige momenten, zoals deze, is het wel goed om daar even bij stil te staan. Ik weet ook wel dat ik de wereld niet kan verbeteren...

Old Post Jul-12-2002 16:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Je moet je druk maken als je hoort dat je moeders kut naar stront stinkt en dus eigenlijk je vader is en die je dus vreslijk aan zijn pik kan zuigen als je wilt.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jul-12-2002 16:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Remy D
Je moet je druk maken als je hoort dat je moeders kut naar stront stinkt en dus eigenlijk je vader is en die je dus vreslijk aan zijn pik kan zuigen als je wilt.

mag ik ook zuigen?

Old Post Jul-12-2002 16:51 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Sjezus wat een ontzettend childishe replies in zo'n topic.
Voor sommige mensen is echt niets serieus...

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jul-12-2002 16:54 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
1 human doesn't change the world.

Da's nou juist het probleem..Re zijn teveel mensen die zo denken...
(daar behoor ik ook tot hoor)

Old Post Jul-12-2002 17:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

Tegenwoordig moet je wel een beetje aan jezelf denken, je leeft tenslotte maar 1 keer (denk ik).
En die mensen in africa enz..... tja...

pech toch..

Er zijn wel meer erge dingen op de wereld.
(Als ze maar niet allemaal naar nederland komen)

Ps: Is er na het leven ook Trance-muziek ??żż

Old Post Jul-12-2002 22:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Cosmic Guy

Mja soms vindt dus een heel forum dat je achterlijke threads maakt
Ligt t dus toch nie altijd aan mij huh

Old Post Jul-12-2002 23:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

quote:
Originally posted by Donna

Mja soms vindt dus een heel forum dat je achterlijke threads maakt
Ligt t dus toch nie altijd aan mij huh

En ik maar denken dat jij hier nooit nog terug zal komen..... en stiekum wel alle threads aflezen he?

Trouwens, er ZIJN mensen die hier wel eens over nadekenken. Dat jij daar niet bijhoort geeft jou niet het recht om 'andersdenkdenden' daarover af te kraken

Old Post Jul-12-2002 23:59  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Soms vraag ik me wel eens af.....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother one for your IDing ears [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFred Baker vs. Nyram - Confirmation [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:19.

Forum Rules: