Originally posted by basd
Da's wel shit, en het is sowieso altijd al onwijs druk op de weg daarnaartoe. Zal dan wel helemaal een zootje zijn geworden, als ze echt alle auto's uit NL pakken.
Ik ben met de trein geweest...nix nada noppes werd gecontroleerd! Ik had kilo's coke mee kunnen smokkelen bijv..
Beetje lam dat ze dat dan niet controleren en de auto's wel zo streng...majah duitsers eh...
Jul-14-2002 19:01
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
ik ben met de bus geweest...en der was idd wel veel controle.. overal polizei bij die parkeerplaatsen, maar ze hebben zeker niet IEDERE oto uit nederland gecontroleerd... wel bijna onze bus.. ging der ineens zon wit groen busje voor ons rijden met 'folgen' ofzo... iedereen meteen zn zooi verstoppen of in de plee wegspoelen, maar et bleek om een belasting controle te gaan ofzo
Registered: Aug 2001
Location: Utrecht, The Netherlands
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik ben met de trein geweest...nix nada noppes werd gecontroleerd! Ik had kilo's coke mee kunnen smokkelen bijv..
Beetje lam dat ze dat dan niet controleren en de auto's wel zo streng...majah duitsers eh...
Ik was ook met de trein (donderdagochtend) en bij ons kwamen er dus wel twee gasten met zo'n drugshond langs (half uurtje voor Berlijn of zo)! Dat was nog ff spannend
Bij de tas van een maat van me bleef die hond erg lang hangen. Tas opengemaakt en gecontroleerd, maar daar zat niks in (wel in z'n schoen )
___________________
I was dreaming when I wrote this, so sue me if I go too fast.
Jul-14-2002 22:36
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
quote:
Originally posted by Leander
Ik was ook met de trein (donderdagochtend) en bij ons kwamen er dus wel twee gasten met zo'n drugshond langs (half uurtje voor Berlijn of zo)! Dat was nog ff spannend
Bij de tas van een maat van me bleef die hond erg lang hangen. Tas opengemaakt en gecontroleerd, maar daar zat niks in (wel in z'n schoen )
als het rex (dat politiehondje van rtl 4) geweest was dan had ie wel geweten dat et in zijn schoen zat