Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Contrôles Internet - HADOPI, LOPSI, ACTA ..] avis, infos, etc.
Pages (38): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by greg69
moi chui un peu vieux jeu, j'aime bien avoir les fichiers sur ma machine

On en reparlera quand tu auras des gamins en âge d'utiliser ton PC

Old Post Mar-10-2010 17:33 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

quote:
Originally posted by greg69
moi chui un peu vieux jeu, j'aime bien avoir les fichiers sur ma machine

+608, le streaming

Old Post Mar-10-2010 19:04  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by d&b
j'ai rit

Les carnets de Mr. Manatthan ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-10-2010 19:13  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Il est nul votre thread

Venez en Belgique, y a pas HADOPI ni tout ce broll ^^

Old Post Mar-10-2010 19:35 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

quote:
Originally posted by anne348
Il est nul votre thread

Venez en Belgique, y a pas HADOPI ni tout ce broll ^^

Pas besoin d'Hadopi, y a les quota et des vitesses moindre qu'ici
Et y en a qui était chaud pour faire une Hadopi belge

Bon apres l'ACTA ca serait une porté mondiale donc

Old Post Mar-10-2010 19:43  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Remarquez que quand y a une loi qui fait chier, y a toujours des gens qui se mobilisent pour trouver des parades et la contourner, voire la transgresser. Et qui se débrouillent pour faire partager leurs trouvailles aux gens qui comme eux ne veulent pas l'appliquer. Quitte à payer le prix. Donc faut pas se faire de souci...

C'est un peu comme pour les lieux publics non fumeurs, vous savez les patrons fumeurs qui transgressent la loi en autorisant les gens à fumer "chez eux" dans leur bar.

Ah oui non pardon, les lois c'est fait pour être appliqué tout ça. Et si on les transgresse, faut payer.

Bah alors le pb est réglé, non?

Old Post Mar-10-2010 19:49 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

je suis l'aaaas de trèfle qui pique ton coeur, carooooline !!

C'est tout ce que ca m'évoque ton truc Adrien

Old Post Mar-10-2010 19:49  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

D'ici que les premiers mails soient envoyés il y a encore du temps qui va passer.

Wait and see...

Old Post Mar-10-2010 21:05  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Migoa
Lama Invasion

Registered: Jun 2007

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles
je suis l'aaaas de trèfle qui pique ton coeur, carooooline !!

C'est tout ce que ca m'évoque ton truc Adrien

Ah merde t'as eu le temps de voir avant que je delete

Nan moi c'était plutôt pour dire: Anne, l'as de la pique

Old Post Mar-10-2010 21:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by low-R
D'ici que les premiers mails soient envoyés il y a encore du temps qui va passer.

Wait and see...

Ce devait être en avril.................

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-10-2010 22:15  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

imo ca va pas trainer, ils ont fait passer la loi en accéléré comme des chiens, le décret est déjà sorti etc etc bref .. par contre, d'ici à ce que ce soit efficace ... là, on peut attendre

Old Post Mar-10-2010 22:25  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by anne348
Ah oui non pardon, les lois c'est fait pour être appliqué tout ça. Et si on les transgresse, faut payer.

Clair

Sinon pour rebondir dans la discussion : le streaming y a encore du boulot avant d egaler et remplacer les fichiers locaux

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Mar-10-2010 22:52  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Contrôles Internet - HADOPI, LOPSI, ACTA ..] avis, infos, etc.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (38): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack #11 Emphased Reality - Other Worlds 029 08-16-06 [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBocaccio Life - The Secret Wish [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:32.

Forum Rules: