Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiësto in de grootste ballenkermis van Nederland --> Y-LAND
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Ik wil sasha & digweed b2b hier in de blue sky in emst en anders in epe

ik ga ze meteen boeken ze willen vast wel voor een schappelijk prijsje in één van deze 2 hippe tenten draaien

Old Post Jul-14-2002 15:51  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by TimeportE

btw.. het is toch Verwest!?

jij bent scherp op de zondag

tis verwest idd

Old Post Jul-14-2002 15:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by TimeportE

en als je toch begint met clubs die tiesto groot zouden hebben gemaakt.. dan mag die iedere keer weer naar de spock komen!

btw.. het is toch Verwest!?

Verwest idd Ik zei ook deels door de clubs. Tuurlijk hebbie gelijk dat hij hetzelf heeft moeten doen, maar het helpt wel voor je carriere als je door de grote dance clubs wordt geboekt ipv alleen maar door kindertenten of boerenschuren. En naar mijn mening zitten zijn fans die hem al een paar jaar volgen niet te wachten om naar een tent zoals Yland te gaan, waar voor een groot deel kinderen staan, die alleen Flight643 en LethalIndustry kennen.

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-14-2002 16:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by MaGiK54
Verwest idd Ik zei ook deels door de clubs. Tuurlijk hebbie gelijk dat hij hetzelf heeft moeten doen, maar het helpt wel voor je carriere als je door de grote dance clubs wordt geboekt ipv alleen maar door kindertenten of boerenschuren. En naar mijn mening zitten zijn fans die hem al een paar jaar volgen niet te wachten om naar een tent zoals Yland te gaan, waar voor een groot deel kinderen staan, die alleen Flight643 en LethalIndustry kennen.

nee die mensen mogen echt niet "genieten" van tiesto want wij hebben er veel meer recht op he want wij zijn ÜBERtiesto fans en tiesto draait zo weinig in nederland nee die kleine kutkinders mogen niet genieten...........wij staan boven die tmf mensjus die hebben helemaal geen verstand ervan enzo...

Old Post Jul-14-2002 16:29  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by magrec

nee die mensen mogen echt niet "genieten" van tiesto want wij hebben er veel meer recht op he want wij zijn ÜBERtiesto fans en tiesto draait zo weinig in nederland nee die kleine kutkinders mogen niet genieten...........wij staan boven die tmf mensjus die hebben helemaal geen verstand ervan enzo...

Ik wist dat ik zo'n reactie kon verwachten op mijn reply. Heb nu al een beetje spijt van mijn reply, aangezien deze discussie al redelijk vaak is gevoerd op dit forum en ik me er altijd buiten heb gehouden. En deze discussie heeft vaak alleen maar geleid tot nutteloos geflame, je reply was geen flame vond ik hoor .

Maar ikzelf als "ubertiesto" fan (coole term zeg ) zit niet te wachten op TMFkido's en zou ook niet naar dit soort tenten gaan als Tiesto draait, aangezien dan niet de sfeer aanwezig is die er wel is als er voornamelijk alleen maar mensen zijn die weten wat hij nog meer draait naast de TMFhits.

Maar het kan ook aan de leeftijd liggen hoor, want ik wordt al een ouwe lul en zit zo wie zo niet op kido's te wachten als ik ga stappen, waar dan ook.

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-14-2002 16:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:

Maar het kan ook aan de leeftijd liggen hoor, want ik wordt al een ouwe lul en zit zo wie zo niet op kido's te wachten als ik ga stappen, waar dan ook.

Broekie ben je

Old Post Jul-14-2002 17:04 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:

Maar ikzelf als "ubertiesto" fan (coole term zeg ) zit niet te wachten op TMFkido's en zou ook niet naar dit soort tenten gaan als Tiesto draait, aangezien dan niet de sfeer aanwezig is die er wel is als er voornamelijk alleen maar mensen zijn die weten wat hij nog meer draait naast de TMFhits.

Ik moet je echt teleurstellen...door het grote aantal TMFkids is Tiesto nu zo groot gewurst..dus eigenlijk moet jij als ubertiesto-fan op je knieen voor die sletjes, nerdjes en "breekstaaf-anaal-jes" meidjes....

Old Post Jul-14-2002 17:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

ik zeg 1 ding!! Alle mensen op dit forum.. hebben er een schijt hekel aan als iedereen een beetje lam staat te dansen op de beste tracks die tiesto draait.. omdat ze ze niet kennen (dan is het ineens niet goed ofzow??)
En dan komt dat irritante kut deuntje .. pampam pim pam (ja lethal indusrty ja )
Voor mij gezien ALS hij dit nummer draait ALTIJD het slechtste nummer uit zijn set! gaan ze ineens allemaal los.
Daar hebben ze tiesto dus niet voor nodig.. (de feestcafej zal hem ook gewoon draaien) en komen ze dus om een totaal andere reden dan wij naar een fesst met Tiesto!

Mij kommie daar duzz niet tegen Jappio! (ook al is het 5 minuten lopen t= toch geen gratis entree?, zonde van je geld dus. Want om even op een andere discussie terug te komen.. (Remy d ) Sfeer is dan zeker NET zo bepalend voor het feest als de muziek zelf.

Old Post Jul-14-2002 20:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Ik vind dat Tiesto best in zo'n ballentent (zoals jullie dat noemen) mag draaien. Waarom zouden die zogenaamde wannabe's en TMF kiddo's niet live naar hem mogen luisteren? Het 'grote publiek' heeft hem nou eenmaal toch al ontdekt na Flight 643 en Lethal Industry.. En als gevolg daarvan komt er nu eenmaal ook een ander publiek op hem af. Bij andere DJ's zie je dit (nog) niet, en daar zal dit soort publiek zich dan ook niet laten zien.

Als je echt alleen voor Tiesto gaat, zal je em waarschijnlijk wel gaan bekijken, maakt niet uit waar ie komt. Als je publiek en sfeer ook erg belangrijk vindt, en het publiek dat er waarschijnlijk op af komt je niet aanstaat, blijf dan lekker thuis.

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jul-14-2002 22:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D

Ik vind dat Tiesto best in kleine discotheken kan draaien hoor..zkr wel!! maar das al genoeg gezegd..ik ben vorig jaar op Wooddance geweest, en daar draaide Tiesto ook, In een tent, ergens afgelegen bij Houten inde buurt. Ik ben echt vreselijk uit me ster gegaan, terwijl echt driekwart van de mensen daar behoort tot de categorie 'TMF publiek' of 'Pim Fortuyn haters'(if you know what I mean.. ), maar die stonden allemaal buiten enzo, zich een beetje af te vragen waarom ze 30 gulden voor een kaartje betaald hebben, dit was dus nog voordat hij echt heel erg bekend was.. Nu zal je in Yland zien dat er ook veel plaatselijke jeugd komt kijken, die ik zelf ook liever niet erbij heb, enkel en alleen om de reden dat die mensen niet voor de muziek komen, en dat vindt ik jammer... Ik ben trouwens ook in Yland geweest toen Mark van Dale daar draaide, en toen ik naar buiten wilde werd er ineens een vuurwerkbom naar binnen gegooid door een paar van die idioten die ze de week erop gewoon weer binnenlaten, want ja, connecties met de uitsmijtertjes he..tis echt één groot corrupt incestbolwerk, die tent, en t gaat dus niet om of het 'TMF publiek' Tiesto mag zien, maar om hoe ze zich gedragen. Daarbij komt nog eens dat de kaartjes reteduur zullen zijn, want dat is Yland, en dat het dus best stil zal zijn, wat ik ook niet echt sfeerverhogend vind...

even btw: moet TMF publiek niet vervangen worden door MTV publiek?

Old Post Jul-15-2002 09:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by New Wave

Ik moet je echt teleurstellen...door het grote aantal TMFkids is Tiesto nu zo groot gewurst..dus eigenlijk moet jij als ubertiesto-fan op je knieen voor die sletjes, nerdjes en "breekstaaf-anaal-jes" meidjes....

idd, net wat ik ook wilde zeggen!

het zijn wel die zogenaamde 'TMF-kiddos' waardoor Tiesto zo groot is geworden als dattie nu is...

Old Post Jul-15-2002 12:57  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by AlFerox

idd, net wat ik ook wilde zeggen!

het zijn wel die zogenaamde 'TMF-kiddos' waardoor Tiesto zo groot is geworden als dattie nu is...

nu zeg je het verkeerd, het zijn die tmf kijkende mensen waardoor tiesto nu zo bekend bij het groter publiek is!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jul-15-2002 13:18  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiësto in de grootste ballenkermis van Nederland --> Y-LAND
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDesyn Masiello: techy prog tune [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMegamind - "Sturm Und Drang" (Pleasure Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:14.

Forum Rules: