|
Ik vind dat Tiesto best in kleine discotheken kan draaien hoor..zkr wel!! maar das al genoeg gezegd..ik ben vorig jaar op Wooddance geweest, en daar draaide Tiesto ook, In een tent, ergens afgelegen bij Houten inde buurt. Ik ben echt vreselijk uit me ster gegaan, terwijl echt driekwart van de mensen daar behoort tot de categorie 'TMF publiek' of 'Pim Fortuyn haters'(if you know what I mean.. ), maar die stonden allemaal buiten enzo, zich een beetje af te vragen waarom ze 30 gulden voor een kaartje betaald hebben, dit was dus nog voordat hij echt heel erg bekend was.. Nu zal je in Yland zien dat er ook veel plaatselijke jeugd komt kijken, die ik zelf ook liever niet erbij heb, enkel en alleen om de reden dat die mensen niet voor de muziek komen, en dat vindt ik jammer... Ik ben trouwens ook in Yland geweest toen Mark van Dale daar draaide, en toen ik naar buiten wilde werd er ineens een vuurwerkbom naar binnen gegooid door een paar van die idioten die ze de week erop gewoon weer binnenlaten, want ja, connecties met de uitsmijtertjes he..tis echt één groot corrupt incestbolwerk, die tent, en t gaat dus niet om of het 'TMF publiek' Tiesto mag zien, maar om hoe ze zich gedragen. Daarbij komt nog eens dat de kaartjes reteduur zullen zijn, want dat is Yland, en dat het dus best stil zal zijn, wat ik ook niet echt sfeerverhogend vind...
even btw: moet TMF publiek niet vervangen worden door MTV publiek?