22.00 - Michel de heij
00.00 - Marco-V
01.30 - Chris liebing
03.30 - Trance energy megamix mixed by jean (Fart Fart.....)
03.50 - Mauro Picotto
05.30 - Dana
hehehe....
Jul-16-2002 21:21
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Trance Energy, 21 september Thialf, Heerenveen:
armin van buuren
ferry corsten
blank & jones
paul van dyk
johan gielen
dumonde
Is nog niet officieel, maar dit ziet er wel goed uit d8 ik zo. Alleen beetje jammer dat ze het helemaal in Heerenveen houden, anders was ik zeker wel gegaan.
whaaaaa, yeah right dat je dat gelooft!!!!!!!
Jul-16-2002 21:21
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Gok hier je Line-up van Trance Energy
wat kan je winnen dan
Jul-16-2002 21:28
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Jappio
wat kan je winnen dan
gratis kaarten van 4 elements, aangezien die toch wel gratis weggegeven gaan worden
jean (bah)
judge jules
dumonde
sasha
paul van dyk
ferry corsten
hoeft natuurlijk niet in deze volgorde. lijk me wel grappig dit, alleen die jean, maar ja, die zit er vast weer eens bij.
Jul-16-2002 21:31
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Jappio
wat kan je winnen dan
Ik hoorde iets van een cursus van Jean
Jul-16-2002 21:35
John
In Praise Of The Sun
jean
boozywoozy
kate ryan (live)
parla et pardoux
oh nee dat zijn de tmf awards van volgend jaar...
paul van dyk draait zeker niet. (denk ik) maar alstie draait ga ik zowiezo.. zelfs als jean en boozywoozy komen. klubbheads waren der vorig jaar ook, maar die heb ik gemist:P
judge jules en scott bond mogen best weer terug komen
En daar hebben we alle DJ's die op één of ander manier aan ID&T verbonden zijn, lekker goeiekoop voor ID&T, dus mucho more money voor hun (errug slim van ze ). En Paul van Dyk draait alleen voor Capital als hij in Nederland draait, dus alleen in de Eau of als Capital een feessie geeft, dus in de Statenhallen. God vervelend elke keer Paul van Dyk in je eiguh stad.
Jul-17-2002 06:55
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Ook een gokje:
Armin van Buuren
Rank 1
Johan Gielen
Astrid
Dumonde
Cosmic gate
Jul-17-2002 08:14
kolkiewolkie
muziekjunk
quote:
Originally posted by Nielz
Ik heb op ID$T Radio een hele andere line-up gehoord (hoewel jouw line-up er aantrekkelijker uitziet :P)
Joop!
Astrid
Blank & Jones
Johan Gielen
Dumonde
Bas & Ram
zal wel erg happy gaan worden
deze vind ik eigenlijk nog het meest realistisch... dumonde staat op hun site bevestigd dat ze komen, joop is bevestigd door miss p , johan gielen is altijd van de partij... voor bas & ram is het jaar 2002 HUN jaar (volgens ID&T)... blank & jones/astrid kan niet bevestigd worden omdat de agendas op die sites niet echt bijdetijds zijn...
.... als dit de line up is valt hij me eigenlijk ZWAAR tegen... face it, de afgelopen trance energy bevatte een flink aantal van deze namen (bas en ram, dumonde, johan gielen, blank & jones) plus nog VEEL meer.. en ik vind eigenlijk dat ieder feest met dezelfde naam beter of tenminste van hetzelfde niveau moeten zijn ..
maar ik wacht af... volgens mij is er in thialf ook niet echt de mogelijkheid om meerdere zalen te hosten (ijshockeyhal = talentroom ( )/chill out room)
[offtopic]
.... overigens kwam ik op mijn zoektocht er nog achter dat yves de ruyter mijn verjaardag gaat afsluiten .. kan slechter
[/offtopic]
die zoektocht bevestigde overigens dat er niemand uit de bonzai stal langs komt... ERG jammer IMO