quote:Originally posted by tijs08 Heheeeee!! ja ik ook, want hoe wappie ik ook was, dat ben ik ook niet vergeten hoor !! hehe, netjes zeg! Daarom had ik t geloof ik ook om een uurtje of 11 gezegd hehe En ik ga na mn vakantie ook wel ff beginnen met sparen
heej yoji stond bij jouw op de wagen, vet man. heeft ie ook nog gedraaid? heb je nog met hem gesproken of zo?
quote:Originally posted by Jappio En misschien rij ik volgende x ook wel richting Duitsland whehe (tijs?? ) hehe ja tuurlijk, maar moeten ff kijken of we dan nog wel geld over hebben... wnat....Homelands.. MayDay...... oja en JP... quote: 1 vraag, hoe kom je op die truck?
whaaaa, ik maakte maar een geintje, was t nog ecjt Yoji ook hehehe zomer 2003 MayDay Nature One Homelands Love Parade ???