May-12-2010 17:38
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Jullie moeten eens met de tijd meegaan gasten!
May-13-2010 12:26
ThaMaestro
SunSational Essentials
Registered: Jan 2003
quote:
Originally posted by Dj Lex
Jullie moeten eens met de tijd meelopen gasten!
fixed
House was ooit house. Een gevoel, een scene, een stroming die recalcitrant was. Waar je 's middags in Outland Records, Basic Beat, Hotsound of Kareltje netjes op je beurt wachtte om platen te scoren die je in de nacht ging horen. Waar als Roderick & Anne Fleur gingen hockeyen, Jack stoer verklaarde: “Laat er house zijn en housemuziek werd geboren”. Waar ongelovigen toch predikten “God made me funky, and I’m glad He blessed me this way”.
May-16-2010 16:35
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Creamfields23
Het is niet veel maar check hier even:
[[ LINK REMOVED ]]
Bedankt.
En het wellicht bekende I'm In Miami Bitch hebben we ontdekt toen een dj uit Chicago de mashup naar ons stuurde, en wij deze hebben verbeterd, 10 keer gebrand en aan Chuckie meegegeven toen hij naar het WMC vloog vorig jaar, alwaar vele groten het WMC rockten (Swedish House Mafia, Guetta enz.), de rest is geschiedenis.
Wist je trouwens dat Afrojack voor kweetniehoeveel ton getekend heeft bij Guetta om zijn vaste remixer te worden? De extended versies van zijn laatste singles zijn nu allemaal al van Afrojack's hand.
Originally posted by Little Theseus
alwaar vele bekenden het WMC rockten (Swedish House Mafia, Guetta enz.)
fixed
House was ooit house. Een gevoel, een scene, een stroming die recalcitrant was. Waar je 's middags in Outland Records, Basic Beat, Hotsound of Kareltje netjes op je beurt wachtte om platen te scoren die je in de nacht ging horen. Waar als Roderick & Anne Fleur gingen hockeyen, Jack stoer verklaarde: “Laat er house zijn en housemuziek werd geboren”. Waar ongelovigen toch predikten “God made me funky, and I’m glad He blessed me this way”.