אם אתה רוצה ממש אימון, אל תלך על החרא התוכנות חרא האלה שמתאמות את עצמן לבד...
קח מיקסוייבס ותתחיל לתאם עם האוזניות... ואל תגידו לי לא, כי אני יודע על מה אני מדבר, בביפיאם סטודיו אין לך בכלל נובים של בס וכאלה, וטראקטור מתאמת לבד (אמנם מתאמת חרא, אבל לבד...)
אם אתה רוצה ממש אימון, אל תלך על החרא התוכנות חרא האלה שמתאמות את עצמן לבד...
זה ממש לא נכון
אתה לא חייב לעבוד עם זה
אתה יכול למקסס רגיל בלי להשתמש באפשרות הזאת
Jul-25-2002 13:15
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
quote:
Originally posted by Vortex_SA
בביפיאם סטודיו אין לך בכלל נובים של בס וכאלה
מה זאת אומרת נובים של באס?
Jul-25-2002 14:07
Dj Moriano
Surfing AddicT
Registered: Sep 2001
Location: herzelia, israel
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
מה זאת אומרת נובים של באס?
אני חושב שהוא תכוון ל
knob
שזה כפתור שמסובבים אותו בקיצור אקולייזר
___________________
Jul-25-2002 16:50
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
בשביל האקווליזר יש לי את המיקסר
הקטע בשני כרטיסי קול הוא הרי זה בא במקום שני קומפקטים
אז בבי פי אם אני מקבל מה שאני צריך, יש שם פיטצ' קיו, פליי ליסט אפקטים וכו'
יענו זה בא לי במקום קומפקטים
וגם אני מתאם לבד בעיקרון, התוכנה זה רק ספק מוזיקה
Jul-25-2002 20:08
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
בבסיס אני ערכתי את הסקין של ה סידיג'י 500 ויש לי שני כרטיסי קול
עובד כמו תותח
___________________
Jul-26-2002 01:53
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
quote:
Originally posted by Ariels
בבסיס אני ערכתי את הסקין של ה סידיג'י 500 ויש לי שני כרטיסי קול
עובד כמו תותח
ואללה, באמת רק עכשיו מצאתי איך לשנות לשני כרטיסי קול
תגיד, איפה אתה מוצא את כל הסקינים לזה...
נראה לי אני ילך על סידיג'י 1000
Jul-26-2002 08:20
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
באתר
יש קובץ
XHTML
או משהו כזה, פשוט תערוך אותו ותסיר את כל מה שקשור לסינכוניזציה
(הכפתור של המג'יק)
ותוריד את הקאונטרים
גם תערוך את הקובץ
BMP
כדי להרויד את הכפתורים אל תשאיר להם זכר