|
שמעתי את זה גם
כשאמרתי לך לשים את
Arome - Hands Up
לפני זה לא הסכמת וראית שזה כן הולך
אבל ארתור גורדון הזה רק יודע להרוס
לא שמעתי מיקס אחד חלק שלו
בקיצור לא משנה אולי אני באמת יילך על ווריור
כי שמתי את ארום בדיסק הקודם שלי כבר
___________________

SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!
|