Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan?? - Part II
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002

quote:
ja idd, onder 1 meter 70 valt af, heb geen zin in een hernia

ah joh, k ben zelf 1.98 en ik heb eens met een meiske van 1.54 gehad..duurde wel heeel eventjes, maar toch..

Old Post Jul-24-2002 11:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Zaterdag wezen winkelen in Arnhem (even een leuke trui gekocht), en s'avonds 'levend tafelvoetbal' geprobeerd te doen. Alleen de regen hielp niet mee
Zondag was mijn ma jarig...dus thuisgezeten.

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jul-24-2002 11:47 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by SnuggLe
en s'avonds 'levend tafelvoetbal' geprobeerd te doen.

leg uit

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jul-24-2002 12:43  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by TimeportE

leg uit

Nah je neemt een groot springkussen met een doeltje aan beide kanten. Dan ga je met teams van 6 man in dat ding staan, met aan je handen van die stalen buizen. Je kan alleen links-rechts bewegen, verder niet omdat je vastzit aan die paal. Dan een bal erbij, en knallen maar

Old Post Jul-24-2002 13:20 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Nou daar gaan we dan weer, wat heb ik van 't weekend gedaan.
Vrijdagavond helemaal niks, aangezien ik moest overwerken zaterochtend. Zaterdag om 11 uur pleite gegaan van het werk en lekker tot een uur 4 op het strand gelegen.

Ik wilde vandaag vroeg naar het strand, dus ik wilde zaterdagavond weinig doen en vroeg thuis zijn. Ff naar Scheveningen gegaan boulevardje gepakt en op een terras gezetten. Uit eindelijk toch nog drie uur geworden toen ik thuis kwam. Maar ik was toch om negen uur present op het strand en heb tot 4 uur liggen bakken Er gaat niks boven een heerlijk dagje strand.

Down-Under was da bomb

Old Post Jul-28-2002 15:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

ik heb deze hele week nachtdiensten gedraait.. zo ook vrijdag op zaterdag nacht.. Dus van 22 00 tot 6 30 gewerkt! Zaterdag om 2 uur opgestaan en ff met t autootje platen wezen halen in Den Haag.. Daarna ff filmpje gehuurt.. 'HEARTBREAKERS' geen goeie film, maar als je van JENNIFER LOVE HEWITT houd ... WEL

Na het filmpje te hebben gekeken proberen te gaan slapen.. maar kzat nog helemaal in het verkeerde ritme.. duz tot half 4 wakker gebleven.. beetje hard lopen draaien enzo.. (handig zoon leeg huis ) Toen toch maar in slaap gevallen en vandaag er weer om 2 uur uit. Maatje kwam langs die net zijn rijbewijs had.. duz ff wezen touren

Kben nu aan het pakken (althans..) want kga morgen ochtend vroeg op vakantie.. met zijn tweeen met de auto richting Zuid-Frankrijk! Vanavond duz vroeg naar bedje toe.. hoop dat ik weer in het normale ritme kan vallen

Old Post Jul-28-2002 15:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Menno
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by tijs08
'HEARTBREAKERS' geen goeie film, maar als je van JENNIFER LOVE HEWITT houd ... WEL

Aiai, in het begin als ze in dat jurkje aanheeft en die kerel aan het verleiden is in die garage

Mijn weekend:

Was vrijdag ff naar Snollywood geweest. Tis uit met m'n vriendin dus ik ben ff (tevergeefs) achter te sletjes aangegaan
Gister niets gedaan want ik was te gaar van de alcohol.
Vrijdag: lekker acht dagen naar Turkije achter de hoofddoekjes aan

Old Post Jul-28-2002 16:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Menno Click here to Send Menno a Private Message Add Menno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

vandaag naar het strand gegaan, heb het echt nog noooooit zo druk gezien, echt niet normaal gewoon, zijn ook eerder weggegaan anders sta je wel in de file tot een uurtje of 12, was iig wel erg chill weer . Ben echt supererg verbrand in mn gezicht, een tomaat is er nix bij

Old Post Jul-28-2002 17:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D

Ik ben vrijdagochtend teruggekomen uit Vorstenbosch, een of ander gat bij uden waar een goeie vriendin van me woont die ik uit wageningen ken.
vrijdagavond uit eten en naar 40 days, 40 nights geweest, wat een erg leuke film is!!
gister gewerkt, van 9 tot 6, weer eens een keertje,
en vandaag in de zon begonnen met leren, wat je met die temperatuur ook niet lang volhoudt, en het eind evan de Tour de France gekeken..

Old Post Jul-28-2002 17:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

nix!

alleen een beetje naar kamers lopen kijken op internet (voor eindhoven), heb wat email verstuurd maar nog nix terug gehad (hoop dat ze wel wat terug sturen want de openavond was dinsdag :s)

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jul-28-2002 22:12  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by DjSuez ...en naar 40 days, 40 nights geweest, wat een erg leuke film is!!...

ook niet veel gedaan... beetje Tour kijken, paar films... 40 days, 40 nights is zeker een leuke film.. Joyride is ook zeker de moeite van het kijken waard... en heb eindelijk Kevin & Perry Go Large gezien... ook wel lachen (vooral de soundtrack is erg gaaf...)

Verder niet veel gedaan... veel slapen en beetje rondgehangen hier...
Hopelijk komen er weer wat spannender weekends...

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jul-28-2002 22:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Weekendje Brussel gedaan met mijn vriendin. Was ERG warm, maar wel relax..

Old Post Jul-29-2002 12:00 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan?? - Part II
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance Burner From 1998 [2007] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Gate IV - "Give All You Got" (Gate Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:15.

Forum Rules: