|
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik snapte er ook al geen hol van en Swamper eigenlijk ook nie echt. Maar goed dat je er weer op kan.
BTW, zit je op die DC hub en had je je comp aanstaan tijdens je vakantie in tenerife? Zal wel niet hè? |
Ja tuurlijk! Daarom was Bellie ook 24/7 online op msn 
Optimus....heeft weinig zin om Alien een pm te sturen aangezien hij al een half jaar lang op de ban staat!
___________________
Mayibuye Africa! Viva Mexico - Hasta la Chingada! Malaysia I will be there
|