נשמע כאילו היה................ חרא השאלה אם תלכו גם שבוע הבא
אני ילך כי עוד פעם זה ממש קרו לבית וזה בחינם... מקסימום הולכים למקום אחר לא בעיה
___________________
שמע אין סיבה שאני לא ילך גם שבוע הבא למה זה לא שאני משלם מונית או משהו על זה אני נוסע עם חברים אז מה אכפת לי... וזה חינם המסיבה ויש פול כוסיות... אז מה רע!?
___________________ .
גנוב רק בשביל הרקדניות הייתי הולך שוב ועוד ברגל
___________________ SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!
אם הרשיון היה משתחרר לי כבר הייתי בא לפגוש אותכם
יכול להיות אני בא
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA