|
| quote: | | goed verhaal van snuggle, onderbouwd met goede argumenten over het interview van tiësto. way to go snuggle |
daar benk t mee eens
maar ik vind ook zeker dat er op dit forum iig geen ononderbouwde kritiek wordt gegeven. Misschien een btje oud nieuws, en overbodig om te zeggen, maar ik hoor hier bijna alleen maar positieve dingen als hij ergens heeft gedraaid, en de negatieve dingen worden gewoon goed doordacht gebracht.
___________________
I suck at making a sig...
|