|
Zonder internet & mp3z zou ik zeer waarschijnlijk alleen nog maar die trance verzamel cd's zoals Trance Files, Club Delicious kopen, zou ik geen CDM's kopen en zou ik niet eens weten wie Laurent Veronnez of Ralph Barendse nou precies zijn Door mp3's heb ik Tiesto, Armin, Ferry & co leren kennen en ook de cd's gaan kopen 
Zonder internet & mp3z onze nederlandse dj's nooit zo populair zouden zijn in de USA, Canada, Australie, etc... mede door al die livesets die van hun op internet verschijnen.
En trouwens je doet niemand kwaad door het downloaden van Vinyl rips! Deze zijn toch bestemd voor Dj's en de echte vinyl-collecters.. en als de non-dj's zoals ik iets downen.. maakt het toch geen zak uit voor de vinyl-omzet 
| quote: | Originally posted by TimeportE !
wat wel een nadeel is lijkt me als dj is dat veel sets van bv tiesto worden uitgezonden veel mensen denken dan iedere keer als ze weer een bekend nummertje tegen komen wat ze vorige set ook al hoorde dat hij nooit nieuwe platen krijgt!! dat terwijl er maar misschien 2 weken tussen deze 2 sets zitten.. je kan niet verwachten van een dj dat hij elke set totaal anders platen neergooit!! |
En daarom krijg je ook zoveel "kritiek" van peepz... Tiesto draait altijd hetzelfde, oude tracks, etc (is dit o.a. de kritiek die Tiesto heeft op messageboards???) Wat wil je als er elke maand wel +/- 2 sets van hem op internet staan.. elke Dj heeft een redelijk vaste platenkeuze voor een bepaalde periode. En over cd's hetzelfde.. als Armin of tiesto een nieuwe cd uitbrengt... is het vaak.. hhmmm allemaal oude tracks! Ja wat wil je als Armin elke week de nieuwste top tracks in zijn show draait, terwijl deze pas een halfjaar later op cd verschijnen.
Het lijkt me sterk dat Progressive en Techno goden als Sasha of Carl Cox wel altijd elke set maar weer veel nieuwe tracks draaien? Van hun verschijnen er (volgens mij) maar zelden wat sets op internet per jaar, terwijl er van Tiesto dit jaar al een stuk of 10 zijn...
| quote: | Originally posted by aphex
Leuk grapje :P Ik denk dat dat er wel ff heel wat meer zijn.
eerder 160.000, wat betekend dat 1 op de 100 en dat is nog vrij weinig . |
dan heb je het eerder over de "commerciele" dance downers, dus alleen bekende tracks uit de top 40, dus ook Lethal Industry en Simulated... van die echt freaks zoals wij zij er lang niet zoveel... je denkt toch echt niet dat 160.000 Nederlanders bijvoorbeeld Midway - Monkey Forrest kennen, laat staan downen.
En over die zinloze discussie over aantallen... geregistreerd is heel wat anders als actief.. en wat heeft tweakers met trance te maken?
|