Originally posted by maanus
Sluit me bij Aphex aan. CS is DE game.
SOF of Castle Wolfenstein ook erg lachen.
1 woord:
Jul-24-2002 19:21
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
ben net zoals timeporte nintendo fan, zit nog steeds te twijfelen om een cube te kopen. maar geef het geld liever uit aan plaatjes enzo.
maar op me pc speel ik allerlei soort spellen,
dit najaar komt star wars galaxys dan wordt echt DE game kan ik je nu al vertellen
___________________
Jul-24-2002 21:21
-TAIS-
Underground Attack!
Registered: Oct 2000
Location: Tha ClUB
quote:
Originally posted by aphex
Counter-Strike op de PC, gewoon DE game
Draai jij een eigen server op phex.nl? Want ik zag laatst naast de pc een briefje liggen van mijn broertje met een server op phex.nl... Dus wie weet speel je wel tegen hem
Jul-24-2002 23:02
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
hehe
pas geleden zon progje gedownload waarmee ik nu de 8bit NES-spellen kan spelen op de pc... ... pure dope, maar kwas verrast hoe snel ik alles weer onder controle had (en hoe snel ik alles weer uitgespeeld had)
verder bennik echt verslaaaaaaaaafd aan racespellen, maar mijn compu trekt ze niet allemaal (GTA 3 willik wel hebben, maar ik kan met zekerheid zeggen dat ie (de compu) dat niet lief vind)... daarom beperk ik me maar tot games als driver (why the hell is driver 2 nooit uitgebracht voor de pc) en colin mc rae rally 2 (kw8 op 3)
___________________
Progressive
Hard = goed
Jul-25-2002 07:23
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
Zo af en toe eens een spelletje FIFA 2002
En nu veel Neverwinter Nights, echt een hele gave RPG is dat, beetje in de stijl van Diablo. Ach ja, tis nu toch vakantie
Max Payne, Alien vs. Predator en Wolfenstein staan hier op de pc
ik ben er alleen niet zo handig mee
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-25-2002 07:41
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
quote:
Originally posted by TimeportE
ik ben helemaal nintendo fan (vooral zelda en link ruleennnnn!! )
Heb nooit die laarsen kunnen vinden
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jul-25-2002 07:51
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by Donna
Heb nooit die laarsen kunnen vinden
dus jij dwaalt nog steeds rond op zoek naar?
Jul-25-2002 08:46
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
hmm ik speel tegenwoordig geen spellen meer heb wel een aantal (spel)computers verslete... vooral met de NES en de PSX heb ik veel plezier gehad
mijn favo spellen (zit geen rangorde in btw:P)
world cup (NES)
mario 1 en 3 (NES)
super offroad (NES)
grand turismo (PSX)
mario kart (SNES)
duck hunt (NES)
red alert (pc)
gta 1 (en 3 maar das nog geen klassiker) (pc)
sim city 2000 (pc)
theme park (pc)
tetris (game boy)
counterstrike (pc)
nou dat waren ze wel
mensen die roms/emulators zoeken voor nintendo en sega en nog veel meer moeten es op www.pe2000.net kijke... hebben ze vrijwel alles
Originally posted by John
hmm ik speel tegenwoordig geen spellen meer heb wel een aantal (spel)computers verslete... vooral met de NES en de PSX heb ik veel plezier gehad
mijn favo spellen (zit geen rangorde in btw:P)
world cup (NES)
mario 1 en 3 (NES)
super offroad (NES)
grand turismo (PSX)
mario kart (SNES)
duck hunt (NES)
red alert (pc)
gta 1 (en 3 maar das nog geen klassiker) (pc)
sim city 2000 (pc)
theme park (pc)
tetris (game boy)
counterstrike (pc)
nou dat waren ze wel
mensen die roms/emulators zoeken voor nintendo en sega en nog veel meer moeten es op www.pe2000.net kijke... hebben ze vrijwel alles
coool , dan gaak ff wat klassieke spelletjes spelen
Theme Park dat hebbik idd ook erg vaak gespeeld
Spel wat al erg oud is, uit 92 ofzo maar wat ik echt zoooooo vaak heb gespeeld is Master Of Orion, weetnie of iemand anders dit speel kent maar dit is echt zo meesterlijk gemaakt
Registered: Apr 2002
Location: Den Haag, Netherlands
quote:
Originally posted by MaGiK54
op dit moment speel ik voornamelijk Final Fantasy X op PS2
Me too :-) Machtig spel
Heb alleen een beetje zitten fucken met het upgraden van mijn personages.. Kwam er pas na 10 uur spelen achter dat je uberhaupt je personages kan upgraden.
Ben al aardig ver (Zit nu op het vliegschip opweg om yuna te redden!:cool