Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Iemand ervaring met ADSL???
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

Nu we het hier toch over internet hebben kan ik ook meteen iets vragen

ik heb dus kabelinternet via Essent, goeie verbinding alles is dus OK, maar kheb gehoord van iemand dat je op je kabelmodem een booster kan installeren die het downloaden versnelt, khad ook gehoord dat dan 500kb/sec normaal is!!??

Weet iemand of dit klopt en waar je zoiets kan kopen als het klopt?

alvast bedankt

Old Post Apr-08-2001 12:23 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sandman
Motorcycle addicted

Registered: Oct 2000

Als het casema wat je daar hebt als kabel zou ik snel op adsl overgaan!!!!!! Casema zuigt big time .. de laatste tijd gaat het sneller. Ik zit nu zo rond de 4 kb/s ( echt toppie dus )

Ik weet het niet. Hou der wel rekening mee dat ADSL nog kinderziektes kan krijgen (het is nog nieuw)

Kijk maar bij casema, daar boden ze in het begin aan dat je met tig honderd kb/s zou gaan, en kijk nu maar eens. je zit geen eens aan 10 kb/s, zelfs niet op een zeer vroege ochtend wanneer niemand online is..

As a final touch, God created the Dutch

Old Post Apr-08-2001 12:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Sandman Click here to Send Sandman a Private Message Add Sandman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

quote:
Originally posted by Blik
Nu we het hier toch over internet hebben kan ik ook meteen iets vragen

ik heb dus kabelinternet via Essent, goeie verbinding alles is dus OK, maar kheb gehoord van iemand dat je op je kabelmodem een booster kan installeren die het downloaden versnelt, khad ook gehoord dat dan 500kb/sec normaal is!!??

Weet iemand of dit klopt en waar je zoiets kan kopen als het klopt?

alvast bedankt

Ik heb ook zoiets gehoord ja er was eerst een gozer die een site had gemaakt om je kabel modem "over te klokken" ofzoiets.. maar dat vonden upc niet echt leuk

Je kan natuurlijk altijd www.speedguide.net checken en de daar staande links etc.. staat vast wel wat nuttigs

Maar je garantie vervalt wel he zodra je ermee gaat klooien.. en het zal ze ook opvallen dat je ineens 60 keer zoveel binnenhaalt

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Apr-08-2001 13:25 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Maar je garantie vervalt wel he zodra je ermee gaat klooien.. en het zal ze ook opvallen dat je ineens 60 keer zoveel binnenhaalt

hmm ja is erg link .....dat ding schijnt nogal prijzig te zijn ......ik begin er niet aan hoor ....ik ben tevreden zoals het nu is

Old Post Apr-08-2001 16:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberdude
..::trAnce:..

Registered: Apr 2001

Hier in Belgie is het
ADSL
Telenet (kabel)

ADSL heeft betere download regels dan Telenet
Telenet is zeer streng
Maar volgens tests enz zeggen ze dat Telenet een klein beetje sneller is dan ADSL

Maar telenet blocked ook poorten denk'k

Old Post Apr-09-2001 08:26 
Click Here to See the Profile for cyberdude Click here to Send cyberdude a Private Message Add cyberdude to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JdDark
_______

Registered: Dec 2000

Ik had Telenet, daar mocht je per maand 10 gig dl, maar éénmaal over de limiet werd de snelheid teruggedraaid en als je 3 maal over de limiet gaat wordt je contract afgesloten (in totaal heb ik 3 maand telenet gehad)
Nu zit ik bij belgacom en heb ADSL, is duurder maar is veel beter, snelheden tot 200kb/s (wat eigenlijk niet zo snel is) en je hebt daar geen limiet, je mag zoveel dl als je wilt maar als je over de 10 gig gaat moet je voor elke bijkomende mb 5 frank of 0.25 gulden betalen.
BTW telenet kost 1500 per maand of 75 gulden
ADSL kost 1800 per maand of 90 gulden.

Old Post Apr-09-2001 16:21 
Click Here to See the Profile for JdDark Click here to Send JdDark a Private Message Add JdDark to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Unhappy

Mij is verteld dat die duitsers heel goedkoop T3 hebben. Je koopt 1 keer een schotel van +- 15 meiers en dan betaal je 30 mark per maand en je bent dan wel veel en veel sneller dan kabel en adsl.

Old Post Apr-09-2001 16:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

quote:
Originally posted by Remy D
Mij is verteld dat die duitsers heel goedkoop T3 hebben. Je koopt 1 keer een schotel van +- 15 meiers en dan betaal je 30 mark per maand en je bent dan wel veel en veel sneller dan kabel en adsl.

Ik dacht dat de snelheid van internet via satteliet onegeveer 250kB/s was.........das dus nog lang geen T3 !!..T3 heeft een snelheid van ongeveer 5.5MB/s......owjaa enne in Europa & Japan heet het trouwens E3 ....dat kost TONNEN per jaar.....

Last edited by M5 on Apr-09-2001 at 17:25

Old Post Apr-09-2001 17:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Jij zal wel gelijk hebben dan want het is al weer een aardig tijdje geleden dat het me verteld is en ik zal wel weer niet goed geluisterd hebben.

Old Post Apr-09-2001 17:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by JdDark
Ik had Telenet, daar mocht je per maand 10 gig dl, maar éénmaal over de limiet werd de snelheid teruggedraaid en als je 3 maal over de limiet gaat wordt je contract afgesloten (in totaal heb ik 3 maand telenet gehad)
Nu zit ik bij belgacom en heb ADSL, is duurder maar is veel beter, snelheden tot 200kb/s (wat eigenlijk niet zo snel is) en je hebt daar geen limiet, je mag zoveel dl als je wilt maar als je over de 10 gig gaat moet je voor elke bijkomende mb 5 frank of 0.25 gulden betalen.
BTW telenet kost 1500 per maand of 75 gulden
ADSL kost 1800 per maand of 90 gulden.

Wat is dat nou weer voor kutzooi, extra betalen als je veel download, wat een teringzooi, slaat gewoon helemaal nergens op.!!

Ben ik blij dat ik dat niet heb

Old Post Apr-09-2001 17:32 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JdDark
_______

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by Blik

Wat is dat nou weer voor kutzooi, extra betalen als je veel download, wat een teringzooi, slaat gewoon helemaal nergens op.!!

Ben ik blij dat ik dat niet heb

Het is een kloteboel, weet ik, maar ik had geen ander alternatief

Old Post Apr-09-2001 17:36 
Click Here to See the Profile for JdDark Click here to Send JdDark a Private Message Add JdDark to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WTB
slowPoster

Zou iedereen mij kunnen vertellen welke download limiet hij/zij heeft, vaak staat er Fair Use Policy, maar hoeveel GB is dat en als je die overschrijdt, wat dan???

WTB.

Old Post Apr-10-2001 19:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for WTB Click here to Send WTB a Private Message Visit WTB's homepage! Add WTB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Iemand ervaring met ADSL???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackemmanuel top- tricid [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDjuma Soundsystem - Les Djinns (Heads Mix) [Capitol] [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:06.

Forum Rules: